Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-08
Zabierzów: Opracowanie Studium Wykonalności oraz wystąpienie z wnioskiem o dofinansowanie z funduszu spójności dla przedsięwzięcia pn. Zapewnienie prawidłowej gospodarki wodno - ściekowej na obszarze działania Związku gmin dorzecza rzek Rudawy, Rudna i Sanki - dorzecze Rudawy, aglomeracja Zabierzów.
Numer ogłoszenia: 26647 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zabierzów, ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. (012) 285 11 40, fax (012) 285 21 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Studium Wykonalności oraz wystąpienie z wnioskiem o dofinansowanie z funduszu spójności dla przedsięwzięcia pn. Zapewnienie prawidłowej gospodarki wodno - ściekowej na obszarze działania Związku gmin dorzecza rzek Rudawy, Rudna i Sanki - dorzecze Rudawy, aglomeracja Zabierzów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie Studium Wykonalności oraz wystąpienie z wnioskiem o dofinansowanie z funduszu spójności dla przedsięwzięcia pn. Zapewnienie prawidłowej gospodarki wodno - ściekowej na obszarze działania Związku gmin dorzecza rzek Rudawy, Rudna i Sanki - dorzecze Rudawy, aglomeracja Zabierzów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.20.00.00 - Usługi doradcze dotyczące architektury, inżynierii, budowy i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) posiadać przeciętne roczne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w liczbie co najmniej 3 osób, które brały udział w opracowaniu studium wykonalności dla przedsięwzięcia z zakresu gospodarki wodno - ściekowej, o wartości inwestycyjnej co najmniej 50 000 000 PLN brutto wraz z wnioskiem o dofinansowanie z Funduszu Spójności. b) wykonać w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia z zakresu gospodarki wodno - ściekowej, o wartości inwestycyjnej co najmniej 50 000 000 PLN brutto wraz z wnioskiem o dofinansowanie z Funduszu Spójności przyjętym przez Komisję Europejską. c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, tj. Wykonawca musi spełniać następujący warunek: osiągnął w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średnioroczne przychody netto ze sprzedaży równe co najmniej wartości 200 000 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał .nr 7 o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. Właściwie sporządzone i podpisane pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty ( załączyć jeżeli dotyczy). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada profilowi robót objętych przetargiem). 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej lub inne ( załączyć jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 8. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (załączyć jeżeli dotyczy). 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 9 zatytułowanym Potencjał kadrowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (uprawnienia - wykonawca musi załączyć kserokopie potwierdzone za zgodność) oraz oświadczeniami o gotowości do współpracy z Wykonawcą w przypadku gdyby osoby przewidziane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie były jego pracownikami. Wymagane minimum potencjału kadrowego: - posiadać przeciętne roczne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w liczbie co najmniej 3 osób, które brały udział w opracowaniu studium wykonalności dla przedsięwzięcia z zakresu gospodarki wodno - ściekowej, o wartości inwestycyjnej co najmniej 50 000 000 PLN brutto wraz z wnioskiem o dofinansowanie z Funduszu Spójności. 8. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 1 Studium Wykonalności dla przedsięwzięcia z zakresu gospodarki wodno - ściekowej, o wartości inwestycyjnej co najmniej 50 000 000 PLN brutto wraz z wnioskiem o dofinansowanie z Funduszu Spójności przyjętym przez Komisję Europejską. Przez wartość inwestycyjną przedsięwzięcia należy rozumieć przyjęty koszt inwestycyjny wskazany w Studium Wykonalności lub wniosku aplikacyjnym, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr 10 Doświadczenie zawodowe. 9. Referencje potwierdzające, że usługi o których mowa w pkt. 8 zostały wykonane należycie. 10.Rachunek zysków i strat , a w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzenia sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży, a w szczególności kopie zeznań podatkowych PIT - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 11. W załączniku nr 11 zatytułowanym Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką cześć zamówienia wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z usług Podwykonawców, musi dołączyć do oferty podpisane przez Podwykonawcę Oświadczenie o gotowości do współpracy z Wykonawcą w zakresie realizacji powierzonej części przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcom, załącza Załącznik nr 11 do oferty z adnotacją nie dotyczy. Ponadto do oferty należy złożyć: 12.Podpisany lub zaparafowany projekt umowy . W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki i odpowiadające im dokumenty wymienione w pkt 3, 5 i 6 musi spełniać każdy wykonawca. Natomiast warunki i dokumenty pozostałe wykonawcy ci mogą spełniać i składać łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego, Urząd Gminy Zabierzów, ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, pok. nr 30 lub za pośrednictwem poczty (opłata 10 zł)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Zabierzów, Biuro Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ZABIERZÓW
- "PROJEKT BUDOWY CHODNIKA ZA PARKINGIEM NA UL. SZKOLNEJ NA DZIAŁCE NR 216/8 W M. BALICE"
- PRZEBUDOWA ZATOK POSTOJOWYCH NA OS. SIENKIEWICZA; M. ZABIERZÓW
- BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH PRZY DRODZE 107 ZA PĘTLĄ AUTOBUSOWĄ W M. MŁYNKA
więcej: przetargi ZABIERZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: rozbudowy, przebudowy i częściowej zmiany sposobu użytkowania budynku
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- Remont alejek spacerowych w parku osiedlowym
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Budowa szlaku rowerowego do Załęczańskiego Parku Krajobrazowego przy drodze powiatowej 4523E od miejscowości Ruda do miejscowości Kamion
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla zadania polegającego na budowie budynku miesz. wielorodzinnego w Miasteczku Śląskim w okolicy ul. Białego wraz z niezbędną infrastrukturą
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.