eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywne drukowanie wystaw plenerowych na potrzeby Domu Spotkań z Historią

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-08

Warszawa: Sukcesywne drukowanie wystaw plenerowych na potrzeby Domu Spotkań z Historią
Numer ogłoszenia: 26648 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Spotkań z Historią, ul. Karowa 20, 00-324 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8265195, fax 022 8276751.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsh.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne drukowanie wystaw plenerowych na potrzeby Domu Spotkań z Historią.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Baner winylowy blockout, 440g/m2, druk matowy, CMYK, 100-150 dpi, kolor, solwent, plansza z jednego kawałka materiału, bez łączeń. Zadrukowany dwustronnie - Format planszy po wykończeniu: 128x185 h cm - Wymiar banera w całości przed wykończeniem: 148 x 205 h cm - Ilość w pojedynczym zamówieniu: 3 - Planowana ilość zamówień w okresie objętym przetargiem: 4. II. Baner winylowy blockout, 440g/m2, druk matowy, CMYK, 100-150 dpi, kolor, solwent, plansza z jednego kawałka materiału, bez łączeń. Zadrukowany dwustronnie - Format planszy po wykończeniu: 228x155 h cm - Wymiar banera w całości przed wykończeniem: 248 x 175 h cm - Ilość w pojedynczym zamówieniu: 18 - Planowana ilość zamówień w okresie objętym przetargiem: 4. III. Baner winylowy blockout, 440g/m2, druk matowy, CMYK, 100-150 dpi, kolor, solwent, plansza z jednego kawałka materiału, bez łączeń. Zadrukowany dwustronnie - Format planszy po wykończeniu: 278 x185 h cm - Wymiar banera w całości przed wykończeniem: 298 x 205 cm - Ilość w pojedynczym zamówieniu: 9 - Planowana ilość zamówień w okresie objętym przetargiem: 4. IV. Baner winylowy blockout, 440g/m2, druk matowy, CMYK, 100-150 dpi, kolor, solwent, plansza z jednego kawałka materiału, bez łączeń. Zadrukowany dwustronnie - Format planszy po wykończeniu:303 x 205 h cm - Wymiar banera w całości przed wykończeniem: 323 x 225 h cm - Ilość w pojedynczym zamówieniu: 3 - Planowana ilość zamówień w okresie objętym przetargiem: 4. V. Baner winylowy blockout 440 g/m2, druk matowy, CMYK, 100-150 dpi, kolor, solwent, plansza z jednego kawałka materiału, bez łączeń (proof przy pierwszej realizacji - pojedyncza plansza w całości wykończona).Zadrukowany dwustronnie - Format planszy po wykończeniu: 228x155 h cm - Wymiar banera w całości przed wykończeniem: 248 x 175 h cm - Ilość w pojedynczym zamówieniu: 1 - Planowana ilość zamówień w okresie objętym przetargiem: 1. VI. Baner winylowy blockout 440 g/m2, ewentualnie siatka winylowa typu Mesh z przeplotem 250 g/m2. Druk matowy, CMYK, 100-150 dpi, kolor, solwent (proof przy każdej realizacji, bez wykończeń - Format planszy po wykończeniu: 100 x 100 cm - Wymiar banera w całości przed wykończeniem: 100 x 100 cm - Ilość w pojedynczym zamówieniu: 2 - Planowana ilość zamówień w okresie objętym przetargiem: 4. VII. Siatka na okna - fasada DSH. Siatka winylowa typu Mesh z przeplotem 250g/m2. Całość wykonana z jednego kawałka, bez łączeń - Format planszy po wykończeniu: Wielkość zadruku: 315 x 375 h cm - Wymiar banera w całości przed wykończeniem: wielkość siatki: 355 x 415 h cm - Ilość w pojedynczym zamówieniu: 4 - Planowana ilość zamówień w okresie objętym przetargiem: 4

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.19.00.00 - Usługi w zakresie drukowania plakatów Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 Ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy i wykażą, że: - w okresie ostatnich trzech lat od wszczęcia postępowania należycie wykonali co najmniej jedno zamówienie dotyczące wykonywania banerów lub siatek winylowych o wartości zamówienia co najmniej 25.000,00 zł brutto. 2.Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt X.1 będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt IX.1. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty dla przedmiotowego zamówienia publicznego Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednio wagi procentowe: cena brutto za realizację całego zamówienia - 100 % Oferty oceniane będą w 2 etapach: I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty. Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą i SIWZ zostaną odrzucone, a w przypadku ujawnienia podstaw do wykluczenia Wykonawcy składającego ofertę, oferty te zostaną uznane za odrzucone. II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej. W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty 1.Wykonawcy biorący udział w przedmiotowym postępowaniu zobowiązani są do złożenia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w pkt IX.1 Specyfikacji: a) aktualny wypis z właściwego rejestru lub ewidencji, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert oraz ewentualne pełnomocnictwo w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, b) oświadczenie o spełnieniu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 Ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do specyfikacji, c ) wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania) zamówień dotyczących wykonania banerów/siatek winylowych o wartości jednego zamówienia co najmniej 25.000,00 zł. brutto. Wykaz musi zawierać: określenie przedmiotu wykonanego zamówienia, datę i miejsca wykonania wskazanych w wykazie zamówień, nazwę zamawiającego wraz z jego adresem, określenie wartości (brutto) wykazanych zamówień. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie. Wzór wykazu zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsh.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Spotkań z Historią, ul. Krwkowskie Przedmieście 13 w Warszawie, pokój nr 6, parter (Hotel Europejski) - siedziba zastępcza.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Dom Spotkań z Historią, ul. Krwkowskie Przedmieście 13 w Warszawie, pokój nr 6, parter (Hotel Europejski) - siedziba zastępcza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.