eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dostawy materiałów budowlanych, hydraulicznych, instalacyjnych, elektrycznych, stolarskich i innych (DZP/38/382-23/09)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-05

Jastrzębie-Zdrój: Dostawy materiałów budowlanych, hydraulicznych, instalacyjnych, elektrycznych, stolarskich i innych (DZP/38/382-23/09)
Numer ogłoszenia: 266492 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213524 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4784561, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów budowlanych, hydraulicznych, instalacyjnych, elektrycznych, stolarskich i innych (DZP/38/382-23/09).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych, hydraulicznych, instalacyjnych, elektrycznych, stolarskich i innych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 części (pakiety): Pakiet nr 1 - Materiały budowlane i farby; Pakiet nr 2 - Materiały hydrauliczne i instalacyjne; Pakiet nr 3 - Materiały elektryczne; Pakiet nr 4 - Materiały stolarskie; Pakiet nr 5 - Inne materiały; Pakiet nr 6 - Narzędzia i pozostałe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Zaoferowane wyroby muszą posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dostarczane artykuły muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. Realizacja każdego zamówienia złożonego telefonicznie, za pośrednictwem faksu lub złożonego pisemnie nastąpi w nieprzekraczalnym czasie do 48 godzin od momentu zgłoszenia. Realizowanie dostaw następować będzie częściami. Wielkości poszczególnych zamówień cząstkowych określane będą przez Zamawiającego poprzez złożenie zamówienia cząstkowego (pisemnie, telefonicznie lub faksem). Oferowany asortyment musi posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od momentu jego dostarczenia do Zamawiającego. Oferowany asortyment, musi spełniać wymagania wyszczególnione w formularzu asortymentowo-cenowym dla poszczególnych pakietów. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: a) zmiany stawki podatku VAT - zmiana nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę podatku VAT; b) zmiana ceny urzędowej - zmiana nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego cenę urzędową; c) korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy oraz gdy w trakcie realizacji umowy produkcja produktów zostanie wstrzymana lub produkty zostaną wycofane ze sprzedaży, Wykonawca zaoferuje produkty równoważne dla wstrzymanych lub wycofanych produktów, w tych samych ilościach, jednak nie droższe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych lub wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości/ilości umowy. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.19.20.00 - Inne różne materiały budowlane 44.81.00.00 - Farby 44.41.17.00 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary 44.41.13.00 - Umywalki 44.41.14.00 - Brodziki 44.00.00.00 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej) 44.16.30.00 - Rury i osprzęt 44.16.43.10 - Rurki i osprzęt 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 44.16.42.00 - Przewody rurowe 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane 44.10.00.00 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne 31.68.10.00 - Akcesoria elektryczne 31.22.44.00 - Kable przyłączeniowe 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna 44.19.10.00 - Różne drewniane materiały budowlane 44.19.14.00 - Płyta pilśniowa .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 56926.16 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Materiały hydrauliczne i instalacyjne

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. TEST Kłoda W. i Olejnicka D. Sp. Jawna, ul. Ludowa 24, 71-700 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 12885.99
  • Oferta z najniższą ceną: 12885.99 oferta z najwyższą ceną: 16 827.36
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Materiały elektryczne

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo el12 Sp. z o.o., ul. Św. Anny 5, 45-117 Opole, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 40974.57
  • Oferta z najniższą ceną: 40974.57 oferta z najwyższą ceną: 40974.57
  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Narzędzia i pozostałe

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.U.H. ANIX Sp. z o.o., Al. Wolności 6, 41-219 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3065.60
  • Oferta z najniższą ceną: 3065.60 oferta z najwyższą ceną: 6 671.40
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.