Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-05
Ujście: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń o funkcji handlowej na funkcję medyczną
Numer ogłoszenia: 266526 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ujście , pl. Wiosny Ludów 2, 64-850 Ujście, woj. wielkopolskie, tel. 067 2840003, faks 067 2840151.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń o funkcji handlowej na funkcję medyczną.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń o funkcji handlowej na funkcję medyczną. Zakres robót budowlanych : - roboty budowlane w tym ; roboty rozbiórkowe, ścianki działowe , stolarka okienna i drzwiowa, tynki gładzie glazura, malowanie , podłoża i posadzki . - wewnętrzna instalacja wod-kan i c.o. - wewnętrzna instalacja elektryczna Obiekt przygotować do użytkowania pod klucz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1)posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ad. 1) 1.są uprawnieni do działalności zgodnie z wymaganiami ustawowymi, Ad. 2) 1. dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje w celu wyznaczenia na stanowiska kierownika budowy i kierowników robót. 2.wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 2 lat 3.dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. robotnicy o specjaliści w zakresie robót drogowych . 4.dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia , Ad. 3) 1. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia ,nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2)Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 3)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 4) Oświadczenia o : udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty, uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, terminie wykonania zamówienia, zaakceptowaniu warunków spłaty określonych w rozdziale III pkt. 2, dokonaniu wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót w dniu .............. 5)Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ustawy to przewidują, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ujscie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.ujscie.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Ujściu ul. Staszica 8 64-850 Ujście.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
- Przebudowa SORSPZOZ w Sanoku i jego rozb. o wiatę dla karetek wraz z rozbiórką ist.garaży Modernizacja, przebudowa i doposażenie SORSPZOZ w Sanoku oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR
- Przebudowa i remont Pawilonu XVIII Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybnik wraz z zagospodarowaniem terenu, ogrodzeniem i przynależną infrastrukturą techniczną - Etap II
- Przebudowa i modernizacja SOR w ramach projektu pn.: Przebudowa, modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Łukowie
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku diagnostycznego w ramach modernizacji zespołu Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie"
- Zaprojektowanie, przebudowa, modernizacja i doposażenie Oddziału Wewnętrznego Szpitala Tucholskiego
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.