Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Toruń: USŁUGA W ZAKRESIE WYCINKI DRZEW
Numer ogłoszenia: 26655 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4620 , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 36 94, faks 56 653 36 60.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA W ZAKRESIE WYCINKI DRZEW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wycinki drzew. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wycięcia drzew w związku z decyzją nr ZN_31_2013 z dnia 01.02.2013 r. wydaną przez Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków w Toruniu zezwalającą na wycinkę drzew z terenu kompleksu 2019 - Archiwum Wojskowe. Usunięcie drzew podyktowane jest z planowanym przez Sekcję Technicznego Utrzymania Nieruchomości remontem dachu fortu, w którym znajduje się Archiwum. Szczegóły zamówienia: 2.1. Wycinka 284 szt. drzew wraz z samosiejkami i odrostami występującymi w zagęszczeniu obejmującym powierzchnię 383 m2. Przedmiotowe drzewa rosną na warstwie nasypowej budynku archiwum, wpisanego do rejestru zabytków, jako zespół Koszar Bramy Lubickiej. Wykaz drzew przeznaczonych do wycinki zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Uwaga: z wyłączeniem 1 szt. starodrzewu z rodzaju wiąz (oznaczony taśmą). 2.2. Usunięcie pozostałości pnia (frezowanie na głębokości 20 cm pod powierzchnią terenu); 2.3. Zabezpieczenie przed odrostami środkiem chemicznym (stężenie środka zgodnie z instrukcją preparatu); 2.4. Uporządkowanie terenu po wycince; 2.5. Zagospodarowanie drewna po wycince we własnym zakresie; 2.6. Wycinka drzew powinna być zgodna z ustawą o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004r. [Dz.U.04.92.880 z późn. zmianami] oraz z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 października 2011r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt oraz z dnia 5 stycznia 2012r. w sprawie ochrony gatunkowej roślin; 2.7. Wycinkę drzew należy prowadzić zgodnie z przepisami bhp w sposób niepowodujący uszkodzenia sąsiedniego drzewostanu, przeznaczonego do zachowania historycznej zabudowy, bez stwarzania zagrożenia dla ludzi i mienia. 3. Miejsce realizacji usługi - teren kompleksu 2019 - Archiwum Wojskowe, ul. Chłopickiego 1-7 w Toruniu. 4. Zmawiający na prośbę Wykonawcy, dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do ustalenia terminu i przeprowadzenia wizji jest: p. Lesław Śmiesz, tel. 56 653 29 00.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 50 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany terminu oraz zakresu realizacji przedmiotu umowy spowodowanego tzw. siłą wyższą; 2. Zmiany adresu i nr konta Wykonawcy; 3. Zmiany osób reprezentujących Wykonawcę i osób do wzajemnego współdziałania przy wykonaniu przedmiotu umowy; 4. Zmiany wartości brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT; 5. Zmiany dopuszczającej do realizacji części zamówienia Podwykonawcy w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym oraz zmianą Podwykonawcy; 6. Zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4620, 87 - 100 Toruń, ul. Okólna 37.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 09:30, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4620, 87 - 100 Toruń, ul. Okólna 37, w Kancelarii Jawnej w bud. nr 97, pok. nr 11. Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 lub przesłać pocztą na adres JW 4620.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą kabli ziemnych i wymianą oświetlenia zewnętrznego Collegium Maius przy ul. Fosa Staromiejska 3 w Toruniu.
- Dostawa zestawu do endoskopii laryngologicznej
- Dostawa podkładów papierowo-foliowych w rolce i prześcieradeł jednorazowych w rolce
- Odbiór odpadów ze szkła oraz tworzyw sztucznych, metali i papieru z posesji zamieszkałych na terenie Gminy Lubicz 2025 i 2026
- Świadczenie usług w zakresie wsparcia, rozwoju oraz utrzymania platformy telekomunikacyjnej VoIP MyVoice PBX, wykonywania napraw, konserwacji i modyfikacji analogowego systemu telekomunikacyjnego.
- Ubezpieczenia komunikacyjne floty pojazdów Gminy Otmuchów i jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wycinka drzew i krzewów pod budowę linii energetycznej PSE SA.
- Utworzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych celem poprawy gospodarki odpadami w Pyskowicach
- Świadczenie usług związanych z konserwacją drzewostanu, prowadzeniem prac porządkowych na terenie lasu oraz sporządzaniem oceny drzew i krzewów wnioskowanych do usunięcia
- Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych w obrębie peronu kolejowego w Bogdanowie
- Wyk. dok. projektowej oraz robót budowlanych zw. z budową boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną w ramach zad. inw. Budowa boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną dla Akademii Młodej GieKSy
- Bieżące utrzymanie drzew i krzewów na terenie Powiatu Pruszkowskiego
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.