To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-09
Poznań: Przygotowywanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Ugory 18/20 w Poznaniu w okresie 1 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r.
Numer ogłoszenia: 266587 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214951 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Ugory 18/20, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 820 50 62, faks 0-61 820 13 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Ugory 18/20 w Poznaniu w okresie 1 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie całodziennego wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Ugory 18/20 w Poznaniu w okresie 1 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r., z wykorzystaniem wydzierżawionej przez Wykonawcę od Zamawiającego wyposażonej kuchni, znajdującej się w budynku głównym tut. Domu Pomocy. Zamawiający wymaga, aby usługa niniejsza była wykonana przez Wykonawcę zgodnie z następującymi normami jakościowymi: - ISO 9001, ISO 22000 lub certyfikowany HACCP, ISO 14001, a nadto by Wykonawca posiadał zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości w zakresie uzyskania licencji gotowego posiłku. Całodzienne wyżywienie musi być wydawane w siedzibie Zamawiającego codziennie, również w niedziele i święta. Wykaz wyposażenia kuchni zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji, natomiast warunki dzierżawy ustalone zostały w projekcie umowy dzierżawy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca po przejęciu części zakładu pracy Zamawiającego na podstawie umowy dzierżawy, zgodnie z art. 231§ 1 Kodeksu pracy będzie pracodawcą dla następujących pracowników: - kucharz - 2 osoby, 2 etaty, średnia płaca na stanowisku 2301,34 zł brutto, - pomoc kuchenna - 3 osoby, 3 etaty, średnia płaca na stanowisku 2145,79 zł brutto. W okresie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania 49.650 porcji całodziennego wyżywienia (średnio dla 136 mieszkańców dziennie), obejmującego śniadania, obiady dwudaniowe z napojem i deserem oraz kolacje..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aspen Res Sp. z o.o., ul. Bularnia 5, 31-222 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 606712,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 616653,00
Oferta z najniższą ceną: 541185,00 / Oferta z najwyższą ceną: 685289,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zadanie 55304 TUREK pn. "Budowa infrastruktury telekomunikacyjnej i teleinformatycznej" Zadanie 55305 TUREK pn. "Budowa trafostacji" Zadanie 55306 TUREK pn. "Budowa drogi pożarowej"
- Dostawa naczyń i artykułów jednorazowych
- Dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
- zakup 2 egz. używanych samochodów osobowych
- Wykonanie robót budowalnych przy budynku pałacu, położonego na działce numer 168/4, wpisanego do rejestru zabytków pod nr rej. A-436, w miejscowości Żelice, gmina Wągrowiec.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków w ramach projektu pn: "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Kompleksowe usługi cateringowe na potrzeby OSW Radocyna i EKOPARKU Radocyna
- Wynajem na terenie powiatu sieradzkiego sali szkoleniowej wraz z kompleksową usługą cateringową dla 42 osób
- "Catering dla dzieci z przedszkola i uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Starych Załubicach"
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego podczas targów SIAL China 2025, w dniach 19-21.05.2025 r. w Szanghaju w Chinach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.