To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-26
Dębowiec: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej kwocie 700.000 PLN przeznaczonego na dofinansowanie zadań inwestycyjnych pn. Przebudowa i modernizacja drogi Simoradz - Ochaby - 400.000 PLN oraz Przebudowa i modernizacja drogi Tarnawa w Iskrzyczynie - 300.000 PLN..
Numer ogłoszenia: 266590 - 2010; data zamieszczenia: 26.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220284 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębowiec, ul. Katowicka 6, 43-426 Dębowiec, woj. śląskie, tel. 033 8562285, 8533881, faks 033 8533881.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej kwocie 700.000 PLN przeznaczonego na dofinansowanie zadań inwestycyjnych pn. Przebudowa i modernizacja drogi Simoradz - Ochaby - 400.000 PLN oraz Przebudowa i modernizacja drogi Tarnawa w Iskrzyczynie - 300.000 PLN...
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w łącznej kwocie 700.000 PLN przeznaczonego na dofinansowanie zadań inwestycyjnych pn. Przebudowa i modernizacja drogi Simoradz - Ochaby - 400.000 PLN oraz Przebudowa i modernizacja drogi Tarnawa w Iskrzyczynie - 300.000 PLN. a) Kwota kredytu: 700.000,00 zł; b) Termin uruchomienia kredytu: jednorazowo w 2010 r. w terminie do 3 dni od podpisania umowy, przelewem na rachunek w Banku Spółdzielczym w Skoczowie, nr rachunku: 78 8126 0007 0000 0127 2000 0010 c) Okres kredytowania: 10 lat (2011 - 2020) d) Karencja w spłacie pierwszej raty kapitałowej do 31.03.2011 r. e) Spłaty rat kapitałowych: kwartalnie, wg harmonogramu stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji f) Naliczanie odsetek od faktycznego stanu zadłużenia g) Zamawiający nie dopuszcza pobierania dodatkowych opłat i prowizji od niewykorzystanej części kredytu oraz wcześniejszej jego spłaty h) Oprocentowanie kredytu będzie się zmieniać miesięcznie uwzględniając zmianę stawki WIBOR 1M na rynku międzybankowym. i) Dla ustalenia wartości stopy procentowej kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1M liczoną jako średnia miesięczna stawka WIBOR 1M z poprzedniego miesiąca. Ostatecznie o wysokości oprocentowania uruchomionej części kredytu będzie decydować ustalona w danym miesiącu kalendarzowym wartość stawki WIBOR 1M powiększona o zaoferowaną w przetargu stałą marżę Wykonawcy z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku j) Odsetki naliczane będą w okresach miesięcznych, a ich spłata dokonywana będzie ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego k) Płatności odsetkowe będą realizowane z dołu, na podstawie zawiadomienia od Wykonawcy o wysokości naliczonych odsetek. Odsetki naliczane będą z zastosowaniem następującej formuły 0 = N x (R + M) x D (365 x 100) Gdzie: O - odsetki, N - pozostała do spłaty kwota kredytu, R - stopa bazowa oprocentowania (WIBOR 1M), M - marża Wykonawcy, D - liczba dni okresu odsetkowego l) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco ł) Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku m) Ewentualna prowizja od kredytu będzie płatna w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. n) Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Skoczowie, ul. Objazdowa 10, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 283494,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 263179,33
Oferta z najniższą ceną: 263179,33 / Oferta z najwyższą ceną: 263179,33
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł
- Kredyt na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w 2025 roku
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.