eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockZAKUP I DOSTAWA JEDNORAZOWYCH ¦RODKÓW HIGIENY

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-09-28

P³ock: ZAKUP I DOSTAWA JEDNORAZOWYCH ¦RODKÓW HIGIENY
Numer og³oszenia: 266601 - 2010; data zamieszczenia: 28.09.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Ko¶ciuszki 28, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.plockizoz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ZAKUP I DOSTAWA JEDNORAZOWYCH ¦RODKÓW HIGIENY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa jednorazowych ¶rodków higieny (pieluchy, podk³ady ch³onne i wk³adki anatomiczne). Termin wa¿no¶ci dla oferowanych produktów: nie krótszy ni¿ 12 miesiêcy od dnia dostawy. Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien: a) byæ nowy, pe³nowarto¶ciowy, wyprodukowany zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i standardami; b) powinien posiadaæ dokumenty potwierdzaj±ce zg³oszenie przedmiotu zamówienia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i u¿ywania zgodnie z Ustaw± z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 z pó¼n. zm.), certyfikaty jako¶ci CE, atesty, dokumenty dopuszczaj±ce do stosowania na terytorium RP i w jednostkach s³u¿by zdrowia; c) byæ bezpieczny w u¿yciu dla personelu medycznego i pacjentów..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt I ppkt. 1 SIWZ. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w z³o¿onych dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia, nie spe³nia.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt I ppkt. 1 SIWZ. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w z³o¿onych dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia, nie spe³nia

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt I ppkt. 1 SIWZ. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w z³o¿onych dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia, nie spe³nia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt I ppkt. 1 SIWZ. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w z³o¿onych dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia, nie spe³nia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt I ppkt. 1 SIWZ. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w z³o¿onych dokumentach, zgodnie z formu³± spe³nia, nie spe³nia

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    stosowne dokumenty potwierdzaj±ce zg³oszenie oferowanych produktów do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do u¿ywania zgodnie z ustaw± z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 z pó¼n. zm.), deklaracje zgodno¶ci, certyfikaty jako¶ci CE dla oferowanego przedmiotu zamówienia. Dokumenty te mog± byæ zast±pione stosownym o¶wiadczeniem (w formie orygina³u), i¿ Wykonawca posiada w/w dokumenty i zostan± udostêpnione do wgl±du na wniosek Zamawiaj±cego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wype³niony Formularz cenowy - Za³±cznik Nr 4/1 - 4/3 do SIWZ, pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli nie wynika to bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów. Pe³nomocnictwo musi zostaæ do³±czone do oferty w formie orygina³u lub po¶wiadczonej notarialnie za zgodno¶æ z orygina³em kopii.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Jako¶æ - 60

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ nastêpuj±cych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej w postêpowaniu oferty: a. zmiana przepisów prawa lub istotnych z uwagi na dzia³alno¶æ dla Zamawiaj±cego stosunków umownych; b. zmiana urzêdowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta wchodzi w ¿ycie z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego wprowadzaj±cego tê zmianê; c. zmiana stawek op³at celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich w³adz pañstwowych; d. je¿eli Wykonawca zostanie obarczony obowi±zkiem zap³acenia podatku, który nie obowi±zywa³ w dniu podpisania umowy, ale musi zostaæ wpisany do faktury z dnia dostawy, przy za³o¿eniu, ¿e ceny jednostkowe netto pozostaj± bez zmian; e. zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcê wycofa³ siê z produkcji - przy cenie nie wiêkszej ni¿ w niniejszej umowie; f. dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego niniejsz± umow± w przypadku, gdy wyst±pi przej¶ciowy brak ca³o¶ci lub czê¶ci produktu z przyczyn le¿±cych po stronie producenta.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: strony internetowej oraz w siedzibie Zamawiaj±cego tj.: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, pok Nr 202 Biuro Zarz±du.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 06.10.2010 godzina 09:30, miejsce: P³ocki Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Ko¶ciuszki 28, 09 - 402 P³ock, pok Nr 202 Biuro Zarz±du.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami jest Ewa Murawska - Inspektor, Biuro Zarz±du, tel. 024 364 51 24, faks 024 364 51 02 w godzinach pracy Zamawiaj±cego.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Pieluchy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: L.p. Nazwa produktu j.m. Szacunkowa ilo¶æ w ci±gu roku 1. Jednorazowe pieluchy dla ma³ych dzieci 2-5 kg ,posiadaj±ce rzepy, bawe³niana dwustronna, przepuszczaj±ca powietrze szt. 34 000 2. Pieluchomajtki jednorazowe dla doros³ych r. Medium ( M ) posiadaj±ce ¶ci±gacze taliowe z przodu i z ty³u, podwójne przylepcorzepy, indykator wilgotno¶ci, laminat oddychaj±cy szt. 16 000 3. Pieluchomajtki jednorazowe dla doros³ych r. Large ( L ) posiadaj±ce ¶ci±gacze taliowe z przodu i z ty³u, podwójne przylepcorzepy, indykator wilgotno¶ci, laminat oddychaj±cy szt. 10 000.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jako¶æ - 60

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Podk³ady ch³onne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: L.p. Nazwa produktu j.m. Szacunkowa ilo¶æ w ci±gu roku 1. Podk³ady ch³onne dla doros³ych posiadaj±ce warstwê ch³onn±, spód podk³adu zabezpieczony nieprzemakaln± foli± antypo¶lizgow± r.90x170 cm szt. 18 000.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Wk³adki anatomiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: L.p. Nazwa produktu j.m. Szacunkowa ilo¶æ w ci±gu roku 1. Wk³adki (pieluchy) anatomiczne dla doros³ych MAXI szt. 30 000.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. Jako¶æ - 60

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.