Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-11
Iława: Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Iławy. Postępowanie znak OO.3410-32/11
Numer ogłoszenia: 266639 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława , ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, faks (089) 649 26 31.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umilawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Iławy. Postępowanie znak OO.3410-32/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Opróżnianie koszy ulicznych na terenie miasta Iławy. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części: 1) część 1 - PÓŁNOC - opróżnianie koszy ulicznych ustawionych w ciągach ulic miejskich w północnej części miasta. Obszar objęty zamówieniem został określony w załącznikach nr 1,2,3 do wzoru umowy dla części 1 - północ a) Opróżnianie koszy ulicznych, koszy na przystankach autobusowych oraz koszy na psie odchody, usługa obejmuje: - opróżnianie koszy ulicznych, koszy przy przystankach oraz pojemników na psie odchody z częstotliwością trzy razy w tygodniu: w poniedziałek, środę i piątek, - uzupełnianie worków do pojemników na psie odchody, - oczyszczanie terenu wokół koszy w trakcie ich opróżniania w promieniu 2 m, łącznie z zamieceniem lub wygrabieniem, - ustawianie przewróconych lub przestawionych koszy, - informowanie Zamawiającego o zniszczeniu lub skradzeniu koszy. - Ilość i lokalizację koszy dla części 1 -północ zamieszczono w załączniku nr 1 do wzoru umowy. b) Oczyszczanie terenów wokół pojemników do segregacji odpadów (bez opróżniania pojemników)- usługa obejmuje usuwanie zanieczyszczeń: butelek, puszek, papierów, folii, kartonów itp. wokół pojemników wraz ze zgrabieniem terenu przy pojemnikach z częstotliwością raz w tygodniu (każda środa). Wykaz miejsc, gdzie zlokalizowane są pojemniki do segregacji odpadów dla części 1 - północ stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy. c) Mycie wiat przystankowych - usługa obejmuje mycie wiat przystankowych wraz z usuwaniem plakatów, ulotek, naklejek itp. Wyłącznie na zgłoszenie Zamawiającego. Ilość i lokalizację wiat dla części 1 - północ zamieszczono w załączniku nr 3 do wzoru umowy. d) Usuwanie nielegalnych skupisk odpadów - na każde zlecenie zamawiającego. Wykonawca w cenie musi uwzględnić koszty związane z załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów. 2) Część 2 - POŁUDNIE - opróżnianie koszy ulicznych ustawionych w ciągach ulic miejskich w południowej części miasta. Obszar objęty zamówieniem został określony w załącznikach nr 1,2,3 do wzoru umowy dla części 2 - południe. a) Opróżnianie koszy ulicznych, koszy na przystankach autobusowych oraz koszy na psie odchody, usługa obejmuje: - opróżnianie koszy ulicznych, koszy przy przystankach oraz pojemników na psie odchody z częstotliwością trzy razy w tygodniu: w poniedziałek, środę i piątek, - uzupełnianie worków do pojemników na psie odchody, - oczyszczanie terenu wokół koszy w trakcie ich opróżniania w promieniu 2 m, łącznie z zamieceniem lub wygrabieniem, - ustawianie przewróconych lub przestawionych koszy, - informowanie Zamawiającego o zniszczeniu lub skradzeniu koszy. - Ilość i lokalizację koszy dla części 2 -południe zamieszczono w załączniku nr 1 do wzoru umowy. b) Oczyszczanie terenów wokół pojemników do segregacji odpadów (bez opróżniania pojemników)- usługa obejmuje usuwanie zanieczyszczeń: butelek, puszek, papierów, folii, kartonów itp. wokół pojemników wraz ze zgrabieniem terenu przy pojemnikach z częstotliwością raz w tygodniu (każda środa).Wykaz miejsc, gdzie zlokalizowane są pojemniki do segregacji odpadów dla części 2 - południe stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy. b) Mycie wiat przystankowych - usługa obejmuje mycie wiat przystankowych wraz z usuwaniem plakatów, ulotek, naklejek itp. Wyłącznie na zgłoszenie Zamawiającego. Ilość i lokalizację wiat dla części 2 - południe zamieszczono w załączniku nr 3 do wzoru umowy. c) Usuwanie nielegalnych skupisk odpadów - na każde zlecenie zamawiającego. Wykonawca w cenie musi uwzględnić koszty związane z załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia prac zamiennych, przy czym przez prace zamienne rozumie się wykonanie tego samego rodzaju prac w danym zadaniu, lecz na innym terenie, również w soboty, niedziele i święta w szczególności w przypadku odbywających się imprez okolicznościowych na podstawie zgłoszenia Zamawiającego za pomocą faksu lub pisemnego zlecenia. 3. Wszelkie prace wykonane bezzasadnie lub bez uzgodnienia z Zamawiającym nie będą podlegały rozliczeniu. 4. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 90.51.32.00-8, 5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedną z wymienionych części zamówienia oraz na całość zamówienia. 6. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część wówczas wypełnia formularze ofertowe na części, na które składa ofertę Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Pzp zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2). Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania do dyspozycji potencjału technicznego zamawiający żąda, by wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej: a) dla części 1: - Samochód ciężarowy do 3,5 t lub o podobnych czy wyższych parametrach technicznych - 1 szt. - Śmieciarka - 1 szt. oraz złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ oraz na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg wzoru nr 3a do SIWZ, o którym mowa, o którym mowa w § VII. pkt.5) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek b) dla części 2: - Samochód ciężarowy do 3,5 t lub o podobnych czy wyższych parametrach technicznych - 1 szt. - Śmieciarka - 1 szt. oraz złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ oraz na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia wg wzoru nr 3b do SIWZ, o którym mowa, o którym mowa w § VII. pkt.5) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunek. Wykonawca składający ofertę na wszystkie części zamówienia musi dysponować sprzętem wynikającym z sumy sprzętu dla poszczególnych części zamówienia, których dotyczy złożona oferta.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający żąda by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1a, 1b), 2) Części zamówienia powierzone podwykonawcom- wg wzoru 4 3) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. 4) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia ( § VII ust. 1 pkt. 4) SIWZ) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby klub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów ich wystawienia, o których mowa w sekcji III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia ( §VII ust.1 pkt. 4) SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy zgodnie z zapisami §10 wzorów umów: § 10 Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności zmiany terminu ustalonego w §2 niniejszej umowy, w szczególności: 1) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zawieszenia prac przez zamawiającego, 2) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 3) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, 4) zmiany terminu w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 5) zmiany terminu spowodowanymi nieprzewidzianymi w specyfikacji warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, 6) zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, 3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy. Zmiana którejkolwiek z osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wymaganego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 5) Wystąpienia konieczności zmian osób wykonawcy w przypadku, gdy zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez zamawiającego. 6) zmian ilości w poszczególnych pozycjach wymienionych w tabeli rozliczeniowej określonej w § 6 i dostosowania ich do rzeczywistych potrzeb. Łączna wartość zleconych do realizacji prac, w wyniku dokonanych zmian pomiędzy poszczególnymi pozycjami nie może przekroczyć ceny ofertowej brutto stanowiącej całkowite wynagrodzenie Wykonawcy, określone w §6 ust. 1 umowy. Rozliczenie przedmiotowych zmian będzie odbywało się wg jednostkowych cen tabeli, o której mowa powyżej. 7) W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT z tym, że koszt wzrost stawki VAT pokrywa Wykonawca. 8) Zmiany podwykonawców, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca 4. W przedstawionych w ust. 2 pkt.1) -6) przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego, z wyjątkiem zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt.1)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.212..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Iławy, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, pok.212..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wykonawca może, polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiać w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału, zawartych w ust. 2 nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w §VII ust. 1 SIWZ. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania ofert. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Jeżeli wykonawca wykaże, że spełnienia warunki udziału w postępowaniu, polegając na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go nim stosunków, a nie udowodni, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi na czas realizacji części zamówienia, zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 2 pkt. 4) ustawy Pzp. 2. 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub opatrzonej adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w §VII ust. 1 pkt. 4 SIWZ (Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2) ustawy) oraz jej podpisem. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PÓŁNOC - opróżnianie koszy ulicznych ustawionych w ciągach ulic miejskich w północnej części miasta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. część 1 - PÓŁNOC - opróżnianie koszy ulicznych ustawionych w ciągach ulic miejskich w północnej części miasta. Obszar objęty zamówieniem został określony w załącznikach nr 1,2,3 do wzoru umowy dla części 1 - północ a) Opróżnianie koszy ulicznych, koszy na przystankach autobusowych oraz koszy na psie odchody, usługa obejmuje: - opróżnianie koszy ulicznych, koszy przy przystankach oraz pojemników na psie odchody z częstotliwością trzy razy w tygodniu: w poniedziałek, środę i piątek, - uzupełnianie worków do pojemników na psie odchody, - oczyszczanie terenu wokół koszy w trakcie ich opróżniania w promieniu 2 m, łącznie z zamieceniem lub wygrabieniem, - ustawianie przewróconych lub przestawionych koszy, - informowanie Zamawiającego o zniszczeniu lub skradzeniu koszy. - Ilość i lokalizację koszy dla części 1 -północ zamieszczono w załączniku nr 1 do wzoru umowy. b) Oczyszczanie terenów wokół pojemników do segregacji odpadów (bez opróżniania pojemników)- usługa obejmuje usuwanie zanieczyszczeń: butelek, puszek, papierów, folii, kartonów itp. wokół pojemników wraz ze zgrabieniem terenu przy pojemnikach z częstotliwością raz w tygodniu (każda środa). Wykaz miejsc, gdzie zlokalizowane są pojemniki do segregacji odpadów dla części 1 - północ stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy. c) Mycie wiat przystankowych - usługa obejmuje mycie wiat przystankowych wraz z usuwaniem plakatów, ulotek, naklejek itp. Wyłącznie na zgłoszenie Zamawiającego. Ilość i lokalizację wiat dla części 1 - północ zamieszczono w załączniku nr 3 do wzoru umowy. d) Usuwanie nielegalnych skupisk odpadów - na każde zlecenie zamawiającego. Wykonawca w cenie musi uwzględnić koszty związane z załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia prac zamiennych, przy czym przez prace zamienne rozumie się wykonanie tego samego rodzaju prac w danym zadaniu, lecz na innym terenie, również w soboty, niedziele i święta w szczególności w przypadku odbywających się imprez okolicznościowych na podstawie zgłoszenia Zamawiającego za pomocą faksu lub pisemnego zlecenia. 3. Wszelkie prace wykonane bezzasadnie lub bez uzgodnienia z Zamawiającym nie będą podlegały rozliczeniu. 4. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 90.51.32.00-8, 5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedną z wymienionych części zamówienia oraz na całość zamówienia. 6. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część wówczas wypełnia formularze ofertowe na części, na które składa ofertę Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: POŁUDNIE - opróżnianie koszy ulicznych ustawionych w ciągach ulic miejskich w południowej części miasta..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część 2 - POŁUDNIE - opróżnianie koszy ulicznych ustawionych w ciągach ulic miejskich w południowej części miasta. Obszar objęty zamówieniem został określony w załącznikach nr 1,2,3 do wzoru umowy dla części 2 - południe. a) Opróżnianie koszy ulicznych, koszy na przystankach autobusowych oraz koszy na psie odchody, usługa obejmuje: - opróżnianie koszy ulicznych, koszy przy przystankach oraz pojemników na psie odchody z częstotliwością trzy razy w tygodniu: w poniedziałek, środę i piątek, - uzupełnianie worków do pojemników na psie odchody, - oczyszczanie terenu wokół koszy w trakcie ich opróżniania w promieniu 2 m, łącznie z zamieceniem lub wygrabieniem, - ustawianie przewróconych lub przestawionych koszy, - informowanie Zamawiającego o zniszczeniu lub skradzeniu koszy. - Ilość i lokalizację koszy dla części 2 -południe zamieszczono w załączniku nr 1 do wzoru umowy. b) Oczyszczanie terenów wokół pojemników do segregacji odpadów (bez opróżniania pojemników)- usługa obejmuje usuwanie zanieczyszczeń: butelek, puszek, papierów, folii, kartonów itp. wokół pojemników wraz ze zgrabieniem terenu przy pojemnikach z częstotliwością raz w tygodniu (każda środa).Wykaz miejsc, gdzie zlokalizowane są pojemniki do segregacji odpadów dla części 2 - południe stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy. b) Mycie wiat przystankowych - usługa obejmuje mycie wiat przystankowych wraz z usuwaniem plakatów, ulotek, naklejek itp. Wyłącznie na zgłoszenie Zamawiającego. Ilość i lokalizację wiat dla części 2 - południe zamieszczono w załączniku nr 3 do wzoru umowy. c) Usuwanie nielegalnych skupisk odpadów - na każde zlecenie zamawiającego. Wykonawca w cenie musi uwzględnić koszty związane z załadunkiem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia prac zamiennych, przy czym przez prace zamienne rozumie się wykonanie tego samego rodzaju prac w danym zadaniu, lecz na innym terenie, również w soboty, niedziele i święta w szczególności w przypadku odbywających się imprez okolicznościowych na podstawie zgłoszenia Zamawiającego za pomocą faksu lub pisemnego zlecenia. 3. Wszelkie prace wykonane bezzasadnie lub bez uzgodnienia z Zamawiającym nie będą podlegały rozliczeniu. 4. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 90.51.32.00-8, 5. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedną z wymienionych części zamówienia oraz na całość zamówienia. 6. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część wówczas wypełnia formularze ofertowe na części, na które składa ofertę Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Artykuły spożywcze ( 2 /2025 )
- Dostawa paliw: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej oraz gazu LPG dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- Remont mostu zlokalizowanego na działce nr 116 położonej w obr. Mozgowo gm. Zalewo w ciągu drogi stanowiącej własność Skarbu Państwa
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Wikielcu
- Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej i przepustów w ciągu dróg powiatowych
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Kałduny
więcej: przetargi w Iławie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.