To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-27
Mikołów: Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Milion w rozumie (Część 2 zamówienia)
Numer ogłoszenia: 26665 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17619 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3248500, faks 32 3248400.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. Milion w rozumie (Część 2 zamówienia).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II. Świadczenie usług edukacyjnych - Gimnazjum nr 4: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych w Gimnazjum nr 4 w Mikołowie. Miejsce świadczenia usługi: Gimnazjum nr 4 w Mikołowie, ul. Szkolna 1 Weryfikacja czasu świadczenia usługi: karta czasu pracy (załącznik do umowy) + kopia prowadzonego w placówce szkolnej dziennika zajęć Szczegółowe zadania wykonawcy usługi w Gimnazjum nr 4 w Mikołowie: Część 2: Przeprowadzenie zajęć w ramach koła językowego - język angielski - 64 godziny zajęć stacjonarnych + 40 godzin zajęć podczas wyjazdów edukacyjnych (w tym 1 wyjazd 3-dniowy - liczony jako 24h dydaktyczne oraz 4 wyjazdy 1-dniowe - każdy liczony po 4h dydaktyczne bez względu na długość wyjazdu) - 10 uczestników/ uczestniczek w grupie. Materiały edukacyjne do zajęć (w przypadku, gdy Wykonawca zadeklarował ich zapewnienie na etapie postępowania przetargowego): Wykonawca gwarantuje komplet materiałów edukacyjnych do zajęć na każdych zajęciach, dla każdego uczestnika/ uczestniczki zajęć, które będą odpowiadać specyfice zajęć. Pod pojęciem materiały edukacyjne do zajęć Zamawiający rozumie: kserokopie, wydruki, karty pracy, testy, elementy martwej natury (kasztany, liście, kamyki itp.), materiały pasmanteryjne itp. Na każdych zajęciach Zamawiający wymaga min. 1 szt. ww. materiałów na uczestnika/ uczestniczkę. Materiały edukacyjne po każdych zakończonych zajęciach przechodzą na własność uczestników/ uczestniczek Projektu. Po zrealizowaniu usługi, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć protokół zdawczo- odbiorczy wydanych materiałów podpisany przez wszystkich uczestników/ uczestniczki zajęć (wzór protokołu stanowi załącznik nr 10 do umowy). Informacje dodatkowe: Obowiązki Wykonawcy: 1. Przygotowanie i przedstawienie w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy programu zajęć dostosowanego do potrzeb placówki i poziomu uczestników/ uczestniczek Projektu do akceptacji Zamawiającego. Program zajęć powinien być wcześniej zaakceptowany przez Dyrektora szkoły. 2. Przygotowanie i przedstawienie w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy harmonogramu zajęć do akceptacji Zamawiającego. 3. Konieczność niezwłocznego poinformowania Szkolnego specjalisty ds. programu rozwojowego o odwołaniu zajęć z przyczyn losowych, nieprzewidywalnych oraz ustalenia terminu odpracowania zajęć w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od odwołania zajęć. 4. Przedstawienie pisemnego usprawiedliwienia nieobecności, o której mowa w umowie § 2 ust. 7 w terminie 3 dni roboczych od zaistnienia wydarzenia. 5. Przeprowadzenie oraz sprawdzenie ankiet i testów wiedzy wśród uczestników/ uczestniczek Projektu na początku i na końcu trwania Projektu. 6. Prowadzenie na bieżąco dziennika zajęć realizowanych w ramach Projektu. 7. Przygotowanie dodatkowej dokumentacji związanej z organizacją wyjazdów edukacyjnych. 8. Wypełnianie dokumentów w formie elektronicznej w formatach wskazanych w umowie. 9. Aktywny udział w procesie rekrutacji na zajęcia oraz dbałość o frekwencję na zajęciach. 10. Odpowiedzialność za sprzęt i sale lekcyjne, które udostępnia szkoła. 11. Podpisanie oświadczenia prowadzącego zajęcia w sprawie ochrony zdrowia i życia dziecka oraz mienia na zajęciach realizowanych w ramach Projektu oraz korzystania z pełni praw publicznych. 12. Prowadzenie bieżącej współpracy ze szkolnym specjalistą ds. programu rozwojowego, dyrektorem szkoły, koordynatorem Projektu i asystentem koordynatora. 13. Obowiązek uczestnictwa w konferencji podsumowującej Projekt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku A do siwz.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: rojekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CE LINGUA Sp. z o.o., os. Bohaterów Września 1A/C, 31-610 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6080,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5824,00
Oferta z najniższą ceną: 5824,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9984,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Usługa szkolenia: "Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl.III z modułem ograniczania odpadów budowlanych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.