Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-09
Warszawa: Dostawa urządzeń warsztatowych
Numer ogłoszenia: 266699 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa/Podsektor rządowy-Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń warsztatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń warsztatowych z podziałem na 8 części (zadania) w tym: Zadanie nr 1 - stanowisko warsztatowe w ilości 2 kpl., Zadanie nr 2 - uniwersalny ścisk pneumatyczny w ilości 1 szt.; Zadanie nr 3 - ciąg technologiczny do rozkonserwowania i konserwacji UiSW w ilości 2 kpl.; Zadanie nr 4 - maszyna frezująco-wiercąca z ukompletowaniem w ilości 1 kpl.; Zadanie nr 5 - wciągarka bramowa w ilości 1 szt.; Zadanie nr 6 - zasilacz z płynną regulacją w ilości1 szt.; Zadanie nr 7 - odkurzacz przemysłowy antywybuchowy w ilości 1 kpl.; Zadanie nr 8 - zestaw dodatkowego wyposażenia do urządzenia wibracyjno - pneumatycznego do czyszczenia luf w ilości 1 kpl..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 7 990,00 PLN (słownie: siedem tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt złotych 00/100), w tym na: na zadanie nr 1 - 650,00 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100) na zadanie nr 2 - 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100) na zadanie nr 3 - 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) na zadanie nr 4 - 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100) na zadanie nr 5 - 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100) na zadanie nr 6 - 140,00 PLN (słownie: sto czterdzieści złotych 00/100) na zadanie nr 7 - 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100) na zadanie nr 8 - 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100) Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1.Zgodnie z art. 25 ust.1, pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Wykonawca winien przedłożyć oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SIWZ tj. 1.1. Posiadanie przez przedmiot zamówienia oznakowania potwierdzającego spełnienie wymogu Unii Europejskiej w zakresie zgodności i bezpieczeństwa - dotyczy zadania nr 2 (Uniwersalny ścisk pneumatyczny); 1.2.Posiadanie przez przedmiot zamówienia certyfikatu bezpieczeństwa, który jest zgodny z europejską dyrektywą 94/9 EC (ATEX) - dotyczy zadania nr 7 (Odkurzacz przemysłowy antywybuchowy); 1.3.Zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia parametry jakościowe, techniczne i użytkowe zgodnie z danymi wymaganych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: 2.1.Deklaracja lub certyfikat zgodności CE - dotyczy zadania nr 2; 2.2.Dokument (np. certyfikat) dotyczący bezpieczeństwa przeciw wybuchowego dla urządzenia - dotyczy zadania nr 7; 2.3.Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowane urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.1.wystąpienie siły wyższej; 1.2.wystąpienie okoliczności mających wpływ na realizację przedmiotu umowy wynikłych podczas realizacji umowy, których nie dało się przewidzieć na etapie opracowywania WET. 2.Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: ul. Marsa 110, 04 - 470 Warszawa, budynek nr 2, pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2013 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: ul. Marsa 110, 04 - 470 Warszawa, Kancelaria ogólna, budynek nr 3, pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stanowisko warsztatowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stanowisko warsztatowe w ilości 2 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Uniwersalny ścisk pneumatyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest uniwersalny ścisk pneumatyczny w ilości 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ciąg technologiczny do rozkonserwowania i konserwacji UiSW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągu technologicznego do rozkonserwowania i konserwacji UiSW w ilości 2 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Maszyna frezująco-wiercąca z ukompletowaniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyny frezująco-wiercącej z ukompletowaniem w ilości 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wciągarka bramowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wciągarki bramowej w ilości 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zasilacz z płynną regulacją.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem dostawy jest dostawa zasilacza z płynną regulacją w ilości 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odkurzacz przemysłowy antywybuchowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odkurzacz przemysłowy antywybuchowy w ilości 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestaw dodatkowego wyposażenia do urządzenia wibracyjno - pneumatycznego do czyszczenia luf.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu dodatkowego wyposażenia do urządzenia wibracyjno - pneumatycznego do czyszczenia luf w ilości 1 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych.
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło w 2025 r. (6 lokali).
- Remont wiaduktu w ciągu DW 631 w miejscowości Marki w km 35+890 wraz z dojazdami od km 35+369,16 do km 36+133,96 - nr postępowania 008/25
- PRZEGLĄDY APARATURY MEDYCZNEJ
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn.: Remont mostu nad rzeka Pilicą w miejscowości Białobrzegi w km 35+385 DW nr 731 wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie - nr postępowania 014/25
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi w zasobie AMW Oddział Regionalny w Poznaniu
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.