eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyOCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ NR 38/ III W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO, PN.TERMOMODERNIZACJA NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCEJ WSPÓŁWLASNOSĆ GMINY, PRZY UL. EJSMONDA 2 - 4 W TYCHACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-24

Tychy: OCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ NR 38/ III W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO, PN.: TERMOMODERNIZACJA NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCEJ WSPÓŁWLASNOSĆ GMINY, PRZY UL. EJSMONDA 2 - 4 W TYCHACH
Numer ogłoszenia: 266792 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150760 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ NR 38/ III W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO, PN.: TERMOMODERNIZACJA NIERUCHOMOŚCI STANOWIĄCEJ WSPÓŁWLASNOSĆ GMINY, PRZY UL. EJSMONDA 2 - 4 W TYCHACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym robót budowlanych w zakresie ocielenia ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego - wielorodzinnego 4 - kondygnacyjnego, 2 - klatkowego usytuowanego w Tychach, przy ul. Ejsmonda 2 - 4 wraz z wykonaniem wszystkich robót towarzyszących. 2. Zakres robót obejmuje między innymi: 1) ocieplenie ścian budynku: - rozebranie rur spustowych, rynien i obróbek blacharskich, demontaż czyszczaków, odbicie tynków, roboty tynkarskie, ocieplenie ścian zewnętrznych i ościeży płytami styropianowymi przy użyciu gotowych zapraw klejących raz z przygotowaniem podłoża, montaż podokienników z blachy powlekanej, montaż rynien , rur spustowych 2) remont loggii: - roboty tynkarskie, przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką-mokrą , wymiana obróbek blacharskich, roboty malarskie 3) remont kominów: - roboty tynkarskie, malarskie, montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej 4) wymiana stolarki drzwiowej i pustaków szklanych 5) Pozostałe: - rusztowania ramowe przyścienne wys. do 20 m , - wywóz i utylizacja gruzu. 2. Szczegółowy zakres ww. robót określa przedmiar robót , który stanowi integralną część SIWZ. 3. Przedmiar robót, projekt budowlano- wykonawczy oraz specyfikacja technicznego wykonania 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych (tzw. równoważnych) o parametrach i właściwościach nie gorszych niż wskazane w projekcie budowlano - wykonawczym i przedmiarze robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo -Budowlany Piotr Kapusta, ul. Dr Piotrowskiego 41, 28-130 Stopnica, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 212962,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 239608,22

  • Oferta z najniższą ceną: 239608,02 / Oferta z najwyższą ceną: 316305,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.