eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówOrganizacja i prowadzenie wyjazdowych oraz stacjonarnych warsztatów dla MOPS

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-26

Kraków: Organizacja i prowadzenie wyjazdowych oraz stacjonarnych warsztatów dla MOPS
Numer ogłoszenia: 266808 - 2010; data zamieszczenia: 26.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198041 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i prowadzenie wyjazdowych oraz stacjonarnych warsztatów dla MOPS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie wyjazdowych oraz stacjonarnych warsztatów dla MOPS Część I zamówienia - usługa turystyczna w ramach projektu systemowego Pora na aktywność - wyjazdowe warsztaty psychoedukacyjne 1) Termin realizacji: I wyjazd - 28-29 sierpień 2010 II wyjazd - 18-19 wrzesień 2010 2) Usługa obejmuje kompleksową obsługę 2 wyjazdów w tym: a) usługa hotelowa: 1 nocleg w hotelu położonym w odległości max. 100 km od Krakowa. możliwość różnorodnego spędzenia czasu wolnego, w tym posiada basen (1 godz. basenu dla uczestnika/ na pobyt w cenie) w pobliżu hotelu musi znajdować się atrakcja turystyczna (np.muzeum, kopalnia, zamek itp.) w których organizowane są zajęcia poznawczo-integracyjne (zwiedzanie + zajęcia, konkursy, gry grupowe itp.) zakwaterowanie w pokojach 1,2 i 3 osobowych. Co najmniej 1 z pokoi w których zakwaterowane zostaną osoby z otoczenia beneficjenta koordynatorzy opiekunowie wyjazdu musi dysponować aneksem dziennym (stół, fotele lub krzesła) w związku z potrzebą ewentualnych konsultacji i uzgodnień wewnątrzgrupowych. opiekę formalną i merytoryczną- poprzez zagwarantowanie w czasie każdego pobytu osobom z otoczenia, tj.2 opiekunom i 1 koordynatorowi wyjazdu pełnego zakresu świadczeń (analogicznie jak dla beneficjenta). zapewnienie wyżywienia - menu w załączniku nr 1 do siwz b) transport z Krakowa do hotelu i z powrotem. Planowany wyjazd ok.godz.9.00, powrót następnego dnia po obiedzie, ok.15.00 c) ubezpieczenie uczestników ubezpieczeniem NNW min.10 000zł os d) zorganizowanie wycieczki - oferta wycieczkowa i kulturalno-rozrywkowa w pobliżu max. 30 km od hotelu (przystosowana dla młodzieży) zgodnie z opisem w punkcie 2) lit.a) dot. hotelu. czas trwania wycieczki - do 3 h e) zapewnienie sali konferencyjnej: dostępna pierwszego i drugiego dnia pobytu, na min.25 osób, łącznie 7 godzin warsztatowych/pobyt układ sali umożliwiający przeprowadzenie warsztatów tj. ułożenie krzeseł w półkole okrąg, przestrzeń na ćwiczenia ruchowe itp. przerwa kawowa w trakcie warsztatów wyposażenie: rzutnik z ekranem i możliwością podłączenia do laptopa, tablica typu flipchart z markerami ( 4x czarny, 2 x niebieski, 2x zielony, 2x czerwony), tablica suchościeralna z gąbką i pisakami (kolory j.w.), 2 ryzy papieru białego A4 do drukarki, możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć w hotelu. f) zapewnienie materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika: komplet cienkopisów 4 w kolorach (czerwony, niebieski, zielony, czarny) długopis metalowy w etui, czarny typu zenit, teczkę tekturową lakierowaną na rzepę, zeszyt 30 kartkowy w kratkę, identyfikator. 3) Ilość uczestników: 45 osób, w tym: 39 klientów MOPS i 6 osób z otoczenia beneficjenta związanych z beneficjentami POKL poprzez zaangażowanie w proces usamodzielnienia pełniących rolę koordynatora wyjazdu i opiekunów grup, podzielonych na dwie grupy: a) I wyjazd - 19 usamodzielnianych wychowanków pełnoletnich lub takich, którzy ukończyli 17 r.ż. b) II wyjazd - 20 przygotowywanych do usamodzielnienia wychowanków, przeważnie niepełnoletnich c) w każdym z wyjazdów po 3 osoby z otoczenia beneficjenta 2 opiekunów i 1 koordynator Część II zamówienia - usługa turystyczna w ramach projektu Mowa-rozmowa-porozumienie. Jak żyć z nastolatkiem 1) Termin realizacji: 11-12.09.2010 2) Usługa hotelowa: a) usługa hotelowa: 1 nocleg w hotelu położonym w odległości max. 70 km od Krakowa. możliwość różnorodnego spędzenia czasu wolnego, w tym posiada basen (1 godz. basenu dla uczestnika na pobyt w cenie) w pobliżu hotelu musi znajdować się atrakcja turystyczna (np.muzeum, kopalnia, zamek itp.) w których organizowane są zajęcia poznawczo-integracyjne (zwiedzanie + zajęcia, konkursy, gry grupowe itp.) zakwaterowanie w pokojach 1,2 i 3 osobowych. opiekę formalną i merytoryczną- poprzez zagwarantowanie w czasie każdego pobytu osobom z otoczenia, tj.1 opiekunowi i 1 koordynatorowi wyjazdu pełnego zakresu świadczeń (analogicznie jak dla beneficjenta). zapewnienie wyżywienia - menu w załączniku nr 2 do siwz b) transport z Krakowa do hotelu i z powrotem. Planowany wyjazd ok.godz.9.00, powrót następnego dnia po obiedzie, ok.15.00 c) ubezpieczenie uczestników ubezpieczeniem NNW min.10 000zł os d) zorganizowanie wycieczki - oferta wycieczkowa i kulturalno-rozrywkowa w pobliżu max. 30 km od hotelu (przystosowana dla młodzieży) zgodnie z opisem w punkcie 2) lit.a) dot. hotelu. czas trwania wycieczki - do 3 h e) zapewnienie 2 sal konferencyjnych: dostępne pierwszego dnia pobytu, jedna na min.25 osób, druga na nie mniej niż 30 osób - 4 godziny warsztatów równocześnie w dwóch salach układ sali umożliwiający przeprowadzenie warsztatów tj. ułożenie krzeseł w półkole okrąg, przestrzeń na ćwiczenia ruchowe itp. Przerwa kawowa w trakcie warsztatów Wyposażenie: rzutnik z ekranem i możliwością podłączenia do laptopa, tablica typu flipchart z markerami ( 4x czarny, 2 x niebieski, 2x zielony, 2x czerwony), 1 ryza papieru białego A4 do drukarki, możliwość wydrukowania lub kserowania materiałów do zajęć w hotelu. f) zapewnienie 2 pomieszczeń przeznaczonych do indywidualnych spotkań konsultacyjnych trenerów z chętnymi rodzinami w drugim dniu wyjazdu. Wyposażone w krzesła lub fotele ze stolikami - 2 godziny równocześnie w obu pomieszczeniach 3) Ilość uczestników: 53 osoby, w tym 49 beneficjentów 20 dzieci w wieku 12-17 lat i 29 rodziców zastępczych oraz 4 osoby zaangażowane w realizację projektu. Część III zamówienia - usługa turystyczno-szkoleniowa - jednodniowy wyjazd o charakterze integracyjno-edukacyjnym pukam do drzwi dorosłości. Wspieranie rozwoju wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej 1) Termin realizacji: wrzesień 2010 2) Obsługa obejmuje zorganizowanie jednodniowego wyjazdu o charakterze integracyjno-edukacyjnym zgodnie z wytycznymi: a) przeprowadzenie warsztatów: 6 godzinne zajęcia w formie warsztatowej mentalnie przygotowujące do wejścia w dorosłość, podjęcia adekwatnych ról społecznych - według specjalnie przygotowanego scenariusza zakładającego wspólną wyprawę symbolizującą drogę człowieka do dorosłości, poruszającą uniwersalne kwestie w obliczu stawiania się w pełni dojrzałą jednostką. zainicjowana zostanie grupa edukacyjno - wspierającą dla wychowanków rodzin zastępczych (wprowadzenie, informacja o zasadach funkcjonowania grup wsparcia) dostarczenie konspektu planowanych zajęć zapewnienie materiałów potrzebnych do przeprowadzenia warsztatów b) wydanie imiennych zaświadczeń o udziale w zajęciach dla uczestników c) miejsce realizacji w odległości max.50 km od Krakowa d) zapewnienie posiłku w formie ogniska. Menu na 1 osobę: kiełbasa (podwawelska lub śląska) - 20 dag pieczywo pszenno-żytnie - 15 gkg ketchup/musztarda - 5 dkg dwa soki owocowe w kartoniku - 200 ml woda mineralna - 150 ml e) opieka formalna i merytoryczna- poprzez zagwarantowanie w czasie każdego pobytu osobom z otoczenia, tj.1 opiekunowi i 1 koordynatorowi wyjazdu pełnego zakresu świadczeń (analogicznie jak dla beneficjenta). f) transport uczestników z Krakowa i z powrotem g) ubezpieczenie uczestników od nieszczęśliwych wypadków - NNW min.10 000zł os 3) Zajęcia będą prowadzone przez dwóch trenerów jednocześnie. Po rozstrzygnięciu przetargu wybrani trenerzy będą zobowiązani zsynchronizować plany zajęć 4) Ilość uczestników: 17 w tym: 15 wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat i 2 osoby ze strony zamawiającego (koordynator i opiekun grupy) Część IV zamówienia - usługa turystyczna - wyjazd szkoleniowy do Niepołomic dla uczestników PAL-u i ich otoczenia PAL - stworzyć miejsce do życia 1) Termin realizacji: sierpień - wrzesień 2010. weekend termin wyjazdu zostanie określony do 21 dni od dnia podpisana umowy 2) Miejsce realizacji: Niepołomice 3) Usługa obejmuje: a) transport (dowóz i powrót, zapewniony bus autokar podczas wycieczki - autobus bus sprawny technicznie, kierowca posiadający łączność telefoniczną z organizatorem wypoczynku) b) ubezpieczenie grupy ubezpieczeniem NNW min.10 000zł os c) wyżywienie - menu w załączniku nr 3 d) zapewnienie sali do przeprowadzenia dwugodzinnego szkolenia na 25 osób e) zorganizowanie zajęć dla 5 dzieci w czasie trwania szkolenia dla dorosłych f) dostęp do wyposażenia koniecznego do prowadzenia zajęć: rzutnik pisma, klipart z papierem i zestawem pisaków g) podczas szkolenia przerwa kawowa dla uczestników h) zapewnienie zwiedzania Izby regionalnej i Zamku Królewskiego w Niepołomicach 4) Program wyjazdu: a) 8:00 - wyjazd z Krakowa b) śniadanie c) dwugodzinne szkolenie. Podczas szkolenia przerwa kawowa d) zabawa animacyjna z dziećmi w czasie trwania szkolenia e) 13:00 - obiad f) 14:00-17:30 - Zwiedzanie Izby Regionalnej z pieczeniem rogalików i myśliwskiej części w Zamku Królewskim w Niepołomicach g) 18:00 - ognisko z pieczeniem kiełbaski (forma kolacji) h) ok.21:00 - powrót do Krakowa 5) Ilość uczestników: 30 w tym 5 dzieci Część V zamówienia - usługa turystyczna - wyjazd szkoleniowy do Ojcowa dla uczestników PAL-u i ich otoczenia PAL - stworzyć miejsce do życia 1) Termin realizacji: wrzesień - październik 2010 weekend termin wyjazdu zostanie określony do 21 dni od dnia podpisana umowy 2) Miejsce realizacji: Ojców 3) Usługa obejmuje: a) transport (dowóz i powrót, zapewniony bus autokar podczas wycieczki - autobus/bus sprawny technicznie, kierowca posiadający łączność telefoniczną z organizatorem wypoczynku) b) ubezpieczenie grupy ubezpieczeniem NNW min.10 000zł os c) wyżywienie - menu w załączniku nr 4 d) zapewnienie sali do przeprowadzenia dwugodzinnego szkolenia na 25 osób e) zorganizowanie zajęć dla 5 dzieci w czasie trwania szkolenia dla dorosłych f) dostęp do wyposażenia koniecznego do prowadzenia zajęć: rzutnik pisma, klipart z papierem i zestawem pisaków g) podczas szkolenia przerwa kawowa dla uczestników h) zapewnienie zwiedzania ruin zamku w Ojcowie, i Jaskini Łokietka, przewodnik po Ojcowskim Parku Narodowym 4) Program wyjazdu: a) 8:15 - wyjazd z Krakowa b) śniadanie c) dwugodzinne szkolenie. Podczas szkolenia przerwa kawowa d) zabawa animacyjna z dziećmi w czasie trwania szkolenia e) 12:30 - obiad f) 13:30-17:30 - Zwiedzanie Jaskini Łokietka i zwiedzanie ruin zamku w Ojcowie z przewodnikiem g) 18:00 - ognisko z pieczeniem kiełbaski (forma kolacji) h) ok.21:00 - powrót do Krakowa 5) Ilość uczestników: 30 w tym 5 dzieci Część VI zamówienia - usługa turystyczna - wyjazd szkoleniowy w Pieniny dla uczestników PAL-u i ich otoczenia PAL - stworzyć miejsce do życia 1) Termin realizacji: wrzesień 2010 weekend termin wyjazdu zostanie określony do 21 dni od dnia podpisana umowy 2) Miejsce realizacji: Pieniny (Szczawnica, Czorsztyn, Niedzica) 3) Wyjazd dwudniowy 4) Usługa obejmuje: a) transport (dowóz i powrót, zapewniony bus autokar podczas wycieczki - autobus/bus sprawny technicznie, kierowca posiadający łączność telefoniczną z organizatorem wypoczynku) b) ubezpieczenie grupy ubezpieczeniem NNW min.10 000zł os c) nocleg w Pensjonacie Ośrodku Wypoczynkowym położonym w odległości max 150km od Krakowa d) wyżywienie - menu w załączniku nr 5 e) zapewnienie pierwszego i drugiego dnia sali do przeprowadzenia dwugodzinnych szkoleń na 25 osób f) zorganizowanie zajęć dla 5 dzieci w czasie trwania szkoleń dla dorosłych g) dostęp do wyposażenia koniecznego do prowadzenia zajęć: rzutnik pisma, klipart z papierem i zestawem pisaków h) podczas szkolenia przerwa kawowa dla uczestników i) zapewnienie zwiedzania: I dnia - wycieczka na Zamek w Niedzicy - średniowieczna warownia zwana Zamkiem Dunajec, zwiedzanie z przewodnikiem, rejs gondolką po jeziorze Czorsztyńskim II dnia - wycieczka na Zamek Czorsztyński - ruiny gotyckiego zamku z XIV wieku, zwiedzanie z przewodnikiem (ewentualnie spływ przełomem Dunajca) 5) Program wyjazdu: a) dzień pierwszy 8:00 - wyjazd z Krakowa Śniadanie w formie bufetu Dwugodzinne szkolenie. Podczas szkolenia przerwa kawowa Zabawa animacyjna z dziećmi w czasie trwania szkolenia 13:00 - obiad 14:00-17:00 - wycieczka na Zamek w Niedzicy - średniowieczna warownia zawana Zamkiem Dunajec, zwiedzanie z przewodnikiem, rejs gondolką po jeziorze Czorsztyńskim 17:30 - kolacja w formie bufetu Po kolacji czas wolny nocleg b) dzień drugi 9:00 - śniadanie w formie bufetu Dwugodzinne szkolenie. Podczas szkolenia przerwa kawowa Zabawa animacyjna z dziećmi w czasie trwania szkolenia 13:00 - obiad 14:00-17:00 - Wycieczka na Zamek Czorsztyński - ruiny gotyckiego zamku zwiedzanie z przewodnikiem (ewentualnie spływ przełomem Dunajca) 17:00 - kolacja w formie bufetu Ok.20:00 - powrót do Krakowa 6) Ilość uczestników: 30 w tym 5 dzieci Część VII zamówienia - usługa szkoleniowa - przeprowadzenie warsztatów psychoedukacyjnych w ramach projektu systemowego Pora na aktywność 1) Termin realizacji: a) I wyjazd - 28-29 sierpień 2010 b) II wyjazd - 18-19 wrzesień 2010 2) Usługa obejmuje przeprowadzenie 2 weekendowych cykli wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych, oraz: a) przygotowanie konspektu planowanych zajęć b) dostarczenie beneficjentom materiałów po odbyciu warsztatów c) wystawienie imiennych zaświadczeń o udziale w warsztatach - Wykonawca wystawi dyplom na wzorze przekazanym przez Zamawiającego 3) Ilość uczestników warsztatów: a) I wyjazd - 19 usamodzielnianych wychowanków pełnoletnich lub takich, którzy ukończyli 17 r.ż. b) II wyjazd - 20 przygotowywanych do usamodzielnienia wychowanków, przeważnie niepełnoletnich 4) Zakres warsztatów: umiejętność wyznaczania celów życiowych, odkrywania swoich zasobów, mocnych stron w realizacji celów, poczucia własnej wartości oraz prawidłowej samooceny. Zajęcia powinny być dostosowane do wieku beneficjentów i mieć atrakcyjną dla młodych ludzi formę. 5) Warsztaty obejmują łącznie 14 godzin dydaktycznych: 7 godzin dydaktycznych na każdy wyjazd w tym: a) w pierwszym dniu: 4 godziny dydaktyczne b) w drugim dniu: 3 godziny dydaktyczne 6) Zajęcia będą prowadzone łącznie z zajęciami, o których mowa w VIII części zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zsynchronizować plany zajęć z Wykonawcą VIII części. 7) Zajęcia odbywać się będą w odległości max.100 km od Krakowa w hotelu wskazanym przez Zamawiającego, o którym mowa w I części zamówienia. Wykonawca jest obowiązany we własnym zakresie zapewnić sobie ewentualne zakwaterowanie, wyżywienie i dojazd. Część VIII zamówienia - usługa szkoleniowa - przeprowadzenie warsztatów psychoedukacyjnych w ramach projektu systemowego Pora na aktywność 1) Termin realizacji: a) I wyjazd - 28-29 sierpień 2010 b) II wyjazd - 18-19 wrzesień 2010 2) Usługa obejmuje przeprowadzenie 2 weekendowych cykli wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych, oraz: a) przygotowanie konspektu planowanych zajęć b) dostarczenie beneficjentom materiałów po odbyciu warsztatów c) wystawienie imiennych zaświadczeń o udziale w warsztatach - Wykonawca wystawi dyplom na wzorze przekazanym przez Zamawiającego poświadczający udział uczestnika w zajęciach/ warsztatach 3) Ilość uczestników warsztatów: a) I wyjazd - 19 usamodzielnianych wychowanków pełnoletnich lub takich, którzy ukończyli 17 r.ż. b) II wyjazd - 20 przygotowywanych do usamodzielnienia wychowanków, przeważnie niepełnoletnich 4) Zakres warsztatów: umiejętność wyznaczania celów życiowych, odkrywania swoich zasobów, mocnych stron w realizacji celów, poczucia własnej wartości oraz prawidłowej samooceny. Zajęcia powinny być dostosowane do wieku beneficjentów i mieć atrakcyjną dla młodych ludzi formę. 5) Warsztaty obejmują łącznie 14 godzin dydaktycznych: 7 godzin dydaktycznych na każdy wyjazd w tym: a) w pierwszym dniu: 4 godziny dydaktyczne b) w drugim dniu: 3 godziny dydaktyczne 6) Zajęcia będą prowadzone łącznie z zajęciami, o których mowa w VII części zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zsynchronizować plany zajęć z Wykonawcą VII części. 7) Zajęcia odbywać się będą w odległości max.100 km od Krakowa w hotelu wskazanym przez Zamawiającego, o którym mowa w I części zamówienia. Wykonawca jest obowiązany we własnym zakresie zapewnić sobie ewentualne zakwaterowanie, wyżywienie i dojazd. Część IX zamówienia - usługa szkoleniowa - przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych i poprowadzenie grupy wsparcia dla rodziców zastępczych w ramach projektu Mowa - rozmowa - porozumienie. Jak żyć z nastolatkiem 1) Usługa obejmuje: a) przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych zgodnie z wytycznymi: warsztaty dla rodziców zastępczych z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz umiejętności efektywnego rozwiązywania konfliktów i problemów wychowawczych sprawianych przez adolescentów 4 godz. dydaktyczne konsultacje dla rodzin /2 godz. zegarowe/ miejsce realizacji: w odległości max.70 km od Krakowa w hotelu wskazanym przez zamawiającego, o którym mowa w II części zamówienia. termin realizacji: warsztaty - 11.09.2010, konsultacje - 12.09.2010 zamawiający zapewnia zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie i transport w czasie wyjazdów warsztatowych b) przeprowadzenie cyklu warsztatów psychoedukacyjnych z elementami grupy wsparcia 4 spotkania po 2 godziny dydaktyczne zajęcia będą kontynuacją wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych i będą zawierać elementy grupy wsparcia dla opiekunów zastępczych borykających się ze specyficznymi problemami wynikającymi z wychowywania dzieci w okresie dojrzewania miejsce realizacji: sala konferencyjna MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14 czas realizacji: od września do grudnia 2010 - raz w miesiącu , w terminie wskazanym przez Zamawiającego c) przygotowanie konspektów zajęć 2) Ilość uczestników: 29 - rodzice zastępczy Część X zamówienia - usługa szkoleniowa - przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych w ramach projektu Mowa - rozmowa - porozumienie. Jak żyć z nastolatkiem 1) Usługa obejmuje: a) przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów psychoedukacyjnych zgodnie z wytycznymi: warsztaty dla dzieci w wieku 12-17 lat z zakresu komunikacji interpersonalnej oraz budowania poczucia własnej wartości i prawidłowej samooceny 4 godz. dydaktyczne konsultacje dla rodzin 2 godz. zegarowe miejsce realizacji: w odległości max.70 km od Krakowa w hotelu wskazanym przez Zamawiającego, o którym mowa w II części zamówienia . termin realizacji: warsztaty - 11.09.2010, konsultacje - 12.09.2010 zamawiający zapewnia zakwaterowanie w hotelu, wyżywienie i transport w czasie wyjazdów warsztatowych b) przygotowanie konspektów zajęć 2) Ilość uczestników: 20 Część XI zamówienia - usługa szkoleniowa - przeprowadzenie cyklu spotkań warsztatowych grupy psychoedukacyjnej dla młodzieży uczestniczącej w projekcie Pukam do drzwi dorosłości. Wspieranie rozwoju wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej 1) Usługa obejmuje: a) przygotowanie konspektów zajęć b) przeprowadzenie cyklu 4 spotkań warsztatowych grupy edukacyjno-wspierającej dla wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat 2) Tematyka zajęć: a) naprawdę jaki jaka jestem b) chcę realizować swoje marzenia c) mieć czy być - wartości moją siłą d) radzenie sobie z sytuacjami trudnymi, stresowymi. Trening relaksacyjny 3) Zajęcia będą prowadzone łącznie z zajęciami, o których mowa w XII części zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zsynchronizować plany zajęć z Wykonawcą XII części. 4) Ilość godzin dydaktycznych: 8 4 spotkania po 2 godziny dydaktyczne 5) Ilość uczestników: 15 6) Termin realizacji: wrzesień - grudzień 2010 - raz w miesiącu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 7) Miejsce realizacji: sala konferencyjna MOPS, ul. Józefińska 14 Część XII zamówienia - usługa szkoleniowa - przeprowadzenie cyklu spotkań warsztatowych grupy psychoedukacyjnej dla młodzieży uczestniczącej w projekcie Pukam do drzwi dorosłości. Wspieranie rozwoju wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej 1) Usługa obejmuje: a) przygotowanie konspektów zajęć b) przeprowadzenie cyklu 4 spotkań warsztatowych grupy edukacyjno-wspierającej dla wychowanków rodzin zastępczych w wieku 15-18 lat 2) Tematyka zajęć: a) naprawdę jaki/jaka jestem b) chcę realizować swoje marzenia c) mieć czy być - wartości moją siłą d) radzenie sobie z sytuacjami trudnymi, stresowymi. Trening relaksacyjny 3) Zajęcia będą prowadzone łącznie z zajęciami, o których mowa w XI części zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zsynchronizować plany zajęć z Wykonawcą XI części. 4) Ilość godzin dydaktycznych: 8 4 spotkania po 2 godziny 5) Ilość uczestników: 15 6) termin realizacji: wrzesień - grudzień 2010 - raz w miesiącu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego 7) Miejsce realizacji: sala konferencyjna MOPS, ul. Józefińska 14. 2. Warunki płatności: przelewem w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury/rachunku przez Zamawiającego. 3. Warunki dodatkowe: 1) W przypadku gdy któryś z beneficjentów zrezygnuje z uczestnictwa w warsztatach Zamawiający zapłaci Wykonawcy wyłącznie wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części zamówienia tj. faktycznej ilości uczestników warsztatów/wyjazdu. 2) VII i VIII część zamówienia nie może być realizowana przez tę samą osobę, 3) XI i XII część zamówienia nie może być realizowana przez tę samą osobę. 4) Zamawiający a także podmiot kontrolujący zamawiającego może w każdej chwili skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi 5) Wykonawca informuje uczestników wyjazdu o współfinansowaniu usługi przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oraz we współpracy z Zamawiającym oznakuje odpowiednio (logotypy POKL, UE- EFS i informacja o dofinansowaniu) pomieszczenia, w których będą się odbywały zajęcia stanowiące przedmiot niniejszej umowy dot. części I, IV-VIII 6) Wykonawca zapewni właściwą jakość przygotowywanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej dot. części I - VI 7) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć polisę ubezpieczeniową potwierdzającą warunek ubezpieczenia uczestników najpóźniej na 1 dzień przed rozpoczęciem wyjazdu dot. części I - VI.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POKL.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 4   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Salon Turystyki Aktywnej PTTK Wierchy Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 6, 31-010 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87887,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Salon Turystyki Aktywnej PTTK Wierchy Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 6, 31-010 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87887,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Salon Turystyki Aktywnej PTTK Wierchy Sp. z o.o, ul. Jagiellońska 6, 31-010 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87887,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Mróz Gabinet Psychoterapii AD INTRA, ul. Piłsudskiego 28A/17, 31-111 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87887,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1890,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małgorzata Mróz Gabinet Psychoterapii AD INTRA, ul. Piłsudskiego 28A/17, 31-111 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87887,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1890,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.