eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUtrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-29

Warszawa: Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek
Numer ogłoszenia: 266814 - 2008; data zamieszczenia: 29.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy , ul. Toruńska 86, 03-226 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5940700, faks 022 6758616.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn2targowek.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00 - 74.70.00.00 .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 9 000,00 PLN (słownie : dziewięć tysięcy złotych).Wadium należy wpłacić do dnia 12.01.2009 r. do godz. 11:00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy b)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163).Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów załączonych do oferty. c)Przedłożą oświadczenie o spełnieniu wymagań zapisanych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163). d)Dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym do wykonania zamówienia rozumianym jako zatrudnienie minimum 10 osób w pionie bezpośredniego wykonawstwa. e)dysponują sprzętem mechanicznym do odśnieżania w ilości wystarczającej do obsługi przedmiotu zamówienia- załącznik nr 5 do oferty f)Wykonawca powinien wykazać, że wykonał kompleksowo w ostatnich 3 latach (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) minimum 3 zamówienia zbliżonych co do zakresu i wartości do przedmiotu zamówienia, wykonywanych wyłącznie na terenach osiedli mieszkaniowych o wartości nie mniejszej niż 60% wartości brutto składanej oferty, z których każde realizowane było przez okres nie krótszy niż pół roku dla jednego Zamawiającego. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, zgodnego z załącznikiem nr 3. g)Posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. h)Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszym Opisie Warunków Uczestnictwa w Licytacji oraz załączonym wzorze umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Opisu, b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Wykonawca powinien wykazać, że wykonał kompleksowo w ostatnich 3 latach (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) minimum 3 zamówienia zbliżonych co do zakresu i wartości do przedmiotu zamówienia, wykonywanych wyłącznie na terenach osiedli mieszkaniowych o wartości nie mniejszej niż 60% wartości brutto składanej oferty, z których każde realizowane było przez okres nie krótszy niż pół roku dla jednego Zamawiającego. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, zgodnego z załącznikiem nr 3. d)Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie określonym w poz. 12.2.e) zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru robót) Wymagane jest również, aby z treści dokumentów załączonych na potwierdzenie należytego wykonania usług, wynikał zakres, data, i miejsce wykonania oraz wartość tych usług. e)dysponują sprzętem mechanicznym do odśnieżania w ilości wystarczającej do obsługi przedmiotu zamówienia- załącznik nr 5 do ofert. f)Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g)Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h)przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na czas realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę co najmniej 30 % wartości brutto składanej oferty. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia na załączniku nr 6 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę przedstawioną w ofercie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisaniu umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert i)Wykaz odpowiedniego potencjału kadrowego do wykonania zamówienia rozumianym jako zatrudnienie minimum 10 osób w pionie bezpośredniego wykonawstwa. Wykonawca jest zobowiązany wykazać w załączniku nr 4 do Opisu. j)Wykaz podwykonawców, których zatrudni oferent przy realizacji zamówienia - załącznik nr 7 do Opisu. k)Zobowiązanie do współpracy podwykonawców w zakresie jaki zostanie im powierzony przy realizacji zamówienia - załącznik nr 8 do Opisu. l)Pełnomocnictwo regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierającą zapisy określone w pkt. 13.1 ppkt. b) oraz umowę lub projekt umowy z podwykonawcami zawierającą zapisy określone w pkt 12.2.e) m)Dowód wpłacenia / wniesienia / wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://aukcje.um.warszawa.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.zgn2targowek.waw.pl

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Zamawiający przekazuje zakwalifikowanym Wykonawcom zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. Zaproszenie zostanie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej takie jak: data i godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji. Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie..

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Zamawiający określa jednoetapowy charakter licytacji, nie poprzedzany wstępną kwalifikacją elektroniczną..

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    1Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 20 minut.

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 06.01.2009 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego ul. Toruńska 86 pok. Nr. 6 Sekretariat.

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 13-01-2009 roku. o godzinie 1100.

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamawiający przewiduje zamknięcie licytacji elektronicznej w dniu 13-01-2009 roku. o godzinie 1120.

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 5 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 20 minut od otwarcia licytacji..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.