Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-29
Warszawa: Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek
Numer ogłoszenia: 266814 - 2008; data zamieszczenia: 29.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy , ul. Toruńska 86, 03-226 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5940700, faks 022 6758616.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn2targowek.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00 - 74.70.00.00 .
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 9 000,00 PLN (słownie : dziewięć tysięcy złotych).Wadium należy wpłacić do dnia 12.01.2009 r. do godz. 11:00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy b)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163).Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów załączonych do oferty. c)Przedłożą oświadczenie o spełnieniu wymagań zapisanych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163). d)Dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym do wykonania zamówienia rozumianym jako zatrudnienie minimum 10 osób w pionie bezpośredniego wykonawstwa. e)dysponują sprzętem mechanicznym do odśnieżania w ilości wystarczającej do obsługi przedmiotu zamówienia- załącznik nr 5 do oferty f)Wykonawca powinien wykazać, że wykonał kompleksowo w ostatnich 3 latach (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) minimum 3 zamówienia zbliżonych co do zakresu i wartości do przedmiotu zamówienia, wykonywanych wyłącznie na terenach osiedli mieszkaniowych o wartości nie mniejszej niż 60% wartości brutto składanej oferty, z których każde realizowane było przez okres nie krótszy niż pół roku dla jednego Zamawiającego. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, zgodnego z załącznikiem nr 3. g)Posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. h)Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszym Opisie Warunków Uczestnictwa w Licytacji oraz załączonym wzorze umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Opisu, b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Wykonawca powinien wykazać, że wykonał kompleksowo w ostatnich 3 latach (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) minimum 3 zamówienia zbliżonych co do zakresu i wartości do przedmiotu zamówienia, wykonywanych wyłącznie na terenach osiedli mieszkaniowych o wartości nie mniejszej niż 60% wartości brutto składanej oferty, z których każde realizowane było przez okres nie krótszy niż pół roku dla jednego Zamawiającego. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, zgodnego z załącznikiem nr 3. d)Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie określonym w poz. 12.2.e) zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru robót) Wymagane jest również, aby z treści dokumentów załączonych na potwierdzenie należytego wykonania usług, wynikał zakres, data, i miejsce wykonania oraz wartość tych usług. e)dysponują sprzętem mechanicznym do odśnieżania w ilości wystarczającej do obsługi przedmiotu zamówienia- załącznik nr 5 do ofert. f)Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g)Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h)przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na czas realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę co najmniej 30 % wartości brutto składanej oferty. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia na załączniku nr 6 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę przedstawioną w ofercie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisaniu umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert i)Wykaz odpowiedniego potencjału kadrowego do wykonania zamówienia rozumianym jako zatrudnienie minimum 10 osób w pionie bezpośredniego wykonawstwa. Wykonawca jest zobowiązany wykazać w załączniku nr 4 do Opisu. j)Wykaz podwykonawców, których zatrudni oferent przy realizacji zamówienia - załącznik nr 7 do Opisu. k)Zobowiązanie do współpracy podwykonawców w zakresie jaki zostanie im powierzony przy realizacji zamówienia - załącznik nr 8 do Opisu. l)Pełnomocnictwo regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierającą zapisy określone w pkt. 13.1 ppkt. b) oraz umowę lub projekt umowy z podwykonawcami zawierającą zapisy określone w pkt 12.2.e) m)Dowód wpłacenia / wniesienia / wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://aukcje.um.warszawa.pl
IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.zgn2targowek.waw.pl
IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Zamawiający przekazuje zakwalifikowanym Wykonawcom zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. Zaproszenie zostanie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej takie jak: data i godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji. Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie..
IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Zamawiający określa jednoetapowy charakter licytacji, nie poprzedzany wstępną kwalifikacją elektroniczną..
IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
-
etap nr czas trwania etapu 1 Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 20 minut.
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.
IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 06.01.2009 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego ul. Toruńska 86 pok. Nr. 6 Sekretariat.
IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 13-01-2009 roku. o godzinie 1100.
Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamawiający przewiduje zamknięcie licytacji elektronicznej w dniu 13-01-2009 roku. o godzinie 1120.
Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 5 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 20 minut od otwarcia licytacji..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.