eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izbica KujawskaDostawa sprzętu rehabilitacyjnego z podziałem na 2 części .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Izbica Kujawska: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego z podziałem na 2 części .
Numer ogłoszenia: 266819 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Izbicy Kujawskiej , ul. Narutowicza 16, 87-865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 286 50 30, fax. 054 286 50 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego z podziałem na 2 części ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego z podziałem na 2 części : Część nr 1 Kinezyterapia Część nr 2 Fizykoterapia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii 33.15.84.00 - Sprzęt do terapii mechanicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) zaoferują sprzęt spełniający wymagania ustawy o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004 r. ( Dz. U. Nr 93, poz. 896).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.Wykonawca złoży do oferty wypełniony i podpisany formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2. Wykonawca złoży wraz z oferta wypełnione i podpisane załączniki dotyczące części I przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki nr 2 i 3 ( jeżeli dotyczy) 3 Wykonawca złoży wraz z oferta wypełnione i podpisane załączniki dotyczące części II przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki nr 4 i 5 ( jeżeli dotyczy) 2.Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone przepisami art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 6, 3.Wykonawca złoży do oferty projekt umowy, stanowiący załącznik nr 7, na którym złoży parafkę na ostatniej stronie projektu umowy, co pozwoli uznać zamawiającemu, iż tym samym akceptuje projekt umowy. 4. Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany sprzęt do sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004 r. ( Dz. U. Nr 93, poz. 896) i przedłoży je Zamawiającemu na każde jego żądanie załącznik nr 8 5. Oświadczenie Wykonawcy jaką część zamówienia powierza podwykonawcom zał. nr 9, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. 1. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1.W rozdziale VII pkt.2 ust.1 niniejszej specyfikacji składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3.2.Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1. ust. 1 lit. a i c SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 3.1. ust.1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt.3.1. ust.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugim-izbicakuj.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Narutowicza 16 87-65 Izbica Kujawska pokój 12..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Narutowicza 16 87-65 Izbica Kujawska pokój 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kinezyterapia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Kabina do ćwiczeń i zawieszeń UGUL - szt. 1 b) Osprzęt pełny do UGULa ( linki, podwieszki, ciężarki itp.) c) Tablica do ćwiczeń manualnych z oporem szt.- 1 d) Rotor do ćwiczeń oporowych kończyn dolnych szt. -1 e) Rotor do ćwiczeń oporowych kończyn górnych szt. -1 f) Drabinka gimnastyczna z okuciami - szt. 2 g) Drobny sprzęt rehabilitacyjny: Wałek 10/60 Półwałek 60/19/9 Klin 35/15/21 Piłka gimnastyczna ABS 45 cm Piłka gimnastyczna ABS 55 cm Piłka gimnastyczna ABS 65 cm Piłka gimnastyczna ABS 75 cm Taśma rehabilitacyjna 2,5 m średnia Taśma rehabilitacyjna 2,5 m mocna Taśma rehabilitacyjna 2,5 m ekstra mocna h) Materac rehabilitacyjny 1 częściowy szt. 1 i) Stół rehabilitacyjny - szt. 5 j) Bieżnia do ćwiczeń szt 1 k) Ergometr szt. 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fizykoterapia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Lampa Sollux szt.1 b) Lampa Bioptron z filtrami szt.1 c) Urządzenie do krioterapii szt.1 d) Zestaw do magnetoterapii + leżanka szt.1 e) Aparat do terapii ultradźwiękowej szt.1 f) Aparat do elektroterapii I szt.1 g) Aparat do elektroterapii II szt.1 h) Aparat do elektroterapii III szt.1 i) Laser terapeutyczny szt.1 j) Aparat do masażu leczniczego typu AQUAVIBRION+ Eko pompa szt.1 k) Szafa lekarska szt.1 l) Stolik pod aparaturę : Czteropółkowy - szt. 4 Trzypółkowy - szt-1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.