Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Gdańsk: Dostawa komputerów, drukarek, sprzętu peryferyjnego i akcesoriów komputerowych
Numer ogłoszenia: 266847 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku , ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, fax. 058 3236481.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów, drukarek, sprzętu peryferyjnego i akcesoriów komputerowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na zadania (części), z których każde może być przedmiotem oferty częściowej:
Zadanie 1: dostawa serwerów z systemem operacyjnym,
Zadanie 2: dostawa różnych urządzeń komputerowych i wyposażenia,
Zadanie 3: dostawa drukarek komputerowych,
Zadanie 4: dostawa komputerów w obudowie miniaturowej,
Zadanie 5: dostawa komputerów PC oraz wyposażenia komputerowego,
Zadanie 6: dostawa sprzętu peryferyjnego oraz akcesoriów komputerowych,
Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub na wszystkie w/w zadania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki wymagane w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
2) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 dostawy na:
a) Zadanie nr 1 serwery komputerowe o wartości powyżej 23 000 zł brutto każda.
b) Zadanie nr 2 różne urządzenia komputerowe i wyposażenie o wartości powyżej 22 000 zł brutto każda.
c) Zadanie nr 3 drukarki komputerowe i wyposażenie o wartości powyżej 17 000 zł brutto każda.
d) Zadanie nr 4 komputery klasy PC o wartości powyżej 147 000 zł brutto każda.
e) Zadanie nr 5 komputery klasy PC o wartości powyżej 17 000 zł brutto każda.
f) Zadanie nr 6 sprzęt peryferyjny i akcesoria komputerowe o wartości powyżej 13 000 zł brutto każda.
3) Oferują sprzęt komputerowy zgodny z minimalnymi wymaganiami technicznymi, o których mowa w rozdziale I SIWZ
2. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
2.1. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków.
2.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów:
1) Dla oceny spełnienia warunku określonego w pkt 1.1) Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 SIWZ pkt 1 ppkt 1-2.
2) Dla oceny spełnienia warunku określonego w pkt 1.2a) Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 SIWZ pkt 1 ppkt 3a
3) Dla oceny spełnienia warunku określonego w pkt 1.2b) Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 SIWZ pkt 1 ppkt 3b
4) Dla oceny spełnienia warunku określonego w pkt 1.2c) Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 SIWZ pkt 1 ppkt 3c
5) Dla oceny spełnienia warunku określonego w pkt 1.2d) Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 SIWZ pkt 1 ppkt 3d
6) Dla oceny spełnienia warunku określonego w pkt 1.2e) Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 SIWZ pkt 1 ppkt 3e
7) Dla oceny spełnienia warunku określonego w pkt 1.2f) Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 SIWZ pkt 1 ppkt 3f
8) Dla oceny spełnienia warunku określonego w pkt 1.3) Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 SIWZ pkt 2 ppkt 2A, 2B, 2C, 2 D, 2E, 2F.
. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3) wykaz co najmniej 2 dostaw wykonanych należycie w okresie ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie na:
a) Zadanie nr 1 serwery komputerowe o wartości powyżej 23 000 zł brutto każda
b) Zadanie nr 2 różne urządzenia komputerowe i wyposażenie o wartości powyżej 22 000 zł brutto każda
c) Zadanie nr 3 drukarki komputerowe i wyposażenie o wartości powyżej 17 000 zł brutto każda
d) Zadanie nr 4 komputery klasy PC o wartości powyżej 147 000 zł brutto każda
e) Zadanie nr 5 komputery klasy PC o wartości powyżej 17 000 zł brutto każda
f) Zadanie nr 6 sprzęt peryferyjny i akcesoria komputerowe o wartości powyżej 13 000 zł brutto każda
oraz załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych dostaw.
2. Ponadto Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą Wykonawca złożył następujące dokumenty potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego:
2 A. Opis parametrów technicznych proponowanego sprzętu, z podaniem nazwy producenta, modelu produktu oraz podzespołów, pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę z wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1
2 B. Opis parametrów technicznych proponowanego wyposażenia komputerowego, z podaniem nazwy producenta i modelu produktu, pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę z wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2
2 C. Opis parametrów technicznych proponowanego wyposażenia komputerowego z podaniem nazwy producenta i modelu produktu, pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę z wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 3
2 D. Opis parametrów technicznych proponowanego sprzętu z podaniem nazwy producenta, modelu produktu i podzespołów, pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę z wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego oraz informacją poboru mocy przez komputer i normy oszczędności energii dotyczące monitora - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 4
2 E. Opis parametrów technicznych proponowanego komputerów i urządzeń peryferyjnych z podaniem nazwy producenta, modelu produktu i podzespołów, pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę z wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 5
2F. Opis parametrów technicznych proponowanego sprzętu peryferyjnego i akcesoriów z podaniem nazwy producenta i modelu produktu, pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę z wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 6
.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, Sala Obsługi Mieszkańców stanowiska nr 14-17 lub przesłać pocztą.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin i miejsce otwarcia ofert:
1. Termin otwarcia ofert: 23.10.2008 r. o godzinie 12:30
2. Miejscem otwarcia ofert jest Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, sala 132A (I piętro)
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów a także nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są :
- w sprawach merytorycznych - pracownik Biura Informatyki, Krzysztof Zielonkowski, tel. (058) 323-62-74, faks (058) 323-64-81
- w sprawach proceduralnych - pracownik Biura Zamówień Publicznych, Wioletta Kulkowska-Myszke, tel. (058) 323-61-86, faks (058) 323-64-81,
e-mail: w.kulkowska@gdansk.gda.pl
.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa serwerów z systemem operacyjnym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer z systemem operacyjnym - szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa różnych urządzeń komputerowych i wyposażenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zasilacz awaryjny UPS 2000 - szt. 8
2. Zasilacz awaryjny UPS 1000 - szt. 3
3. Skaner A4/USB - szt. 10
4. Skaner A4/USB/duplex - szt. 10
5. Skaner A3/USB - szt. 2
6. Zasilacze PoE - szt. 15. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa drukarek komputerowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Drukarka igłowa 24 - szt. 13
2. Przejściówka USB - LPT szt. 15
3. Kaseta z taśmą drukującą - szt. 65. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa komputerów w obudowie miniaturowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputer PC miniaturowy z monitorem LCD 19 - szt. 87.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Pobór mocy przez komputery - 30
- 3. Spełnienie norm dotyczących oszczędności energii przez monitor - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa komputerów PC oraz wyposażenia komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. komputer PC z monitorem 20LCD panoramiczny - szt. 4
2. komputer notebook z ekranem 15,4 - szt. 1
3. Drukarka laserowa A4 + dodatkowy toner - szt. 4
4. Urządzenie wielofunkcyjne z faksem + 2 dodatkowe zestawy tuszy - szt. 2
5. Drukarka atramentowa przenośna + 3 dodatkowe zestawy tuszy - szt. 2
6. Projektor - szt. 1
7. Skaner kolorowy płaski - szt. 2
8. Urządzenie wielofunkcyjne + dodatkowy toner - szt. 1. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa sprzętu peryferyjnego oraz akcesoriów komputerowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dyski HDD 2,5 w obudowie - szt. 5
2. Karty graficzne PCI Express 1024MB - szt. 8
3. Pen Drive 4GB - szt. 5
4. Klawiatury - szt. 10
5. Klawiatury i myszy bezprzewodowe - szt. 9
6. Zasilacze komputerowe - szt. 8
7. Nagrywarki Blue-Ray + 50 płyt Blue-Ray do każdej nagrywarki - szt. 5
8. Przedłużacz USB - szt. 20
9. Kontroler PCI Fire Wire IEEE-1394B 800Mpbs - szt. 8
10. Kabel DVI-D dual link (do monitora LCD) 3m - szt. 3
11. Kabel DVI-D dual link (do monitora LCD) 5m - szt. 3
12. Kabel do monitora D-sub 3m - szt. 3
13. Kabel do monitora D-sub 5m - szt. 3. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.