Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-31
Siennica: Wykonanie oświetlenia ulicznego na drodze Żaków - Żakówek
Numer ogłoszenia: 266872 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica , ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie, tel. 025 7572020, faks 025 7572095.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ugsiennica.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: ugsiennica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenia ulicznego na drodze Żaków - Żakówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Żaków, działki nr 205/13, 257 i Żakówek działka nr 6, gm. Siennica. W zakres prac wchodzi wykonanie: - budowa napowietrznej linii oświetleniowej - budowa kablowej linii oświetleniowej, - budowa szafy oświetleniowej SON. Kablowa linia oświetleniowa Projektowany obwód oświetlenia należy wybudować linią kablową YAKXS 4x25mm2+bednarka ocynkowana FeZn 25x4mm. Pod zjazdami i ulicą linię wybudować w rurach osłonowych SRS 75. Przy wejściu kabla na słup układać w rurach osłonowych BE 75. Kable należy układać w wykopach kablowych na głębokości 0,7m na podsypce z piasku o grubości warstwy 10 cm. Podobną warstwą piasku kabel należy przykryć. W odległości min. 25 cm. od kabla ułożyć folię koloru niebieskiego. Końce rury uszczelnić masą plastyczną. Kable ułożyć zgodnie z trasą wyznaczoną na planie sytuacyjnym. Projektowane słupy oświetleniowe należy wybudować zgodnie z planem linii oświetlenia. Zaprojektowano stalowe słupy ocynkowane typu S 90C z wysięgnikiem jednoramiennym 1,5m z blachy o grubości 4mm. Wysokość zawieszenia oprawy 9m, z fundamentem typu F 150/200, oprawami typu SGP 340 FG i źródłem światła SON TPP 1*150W. Każdą oprawę oświetleniową należy zabezpieczyć wkładką topikową Bi Wtz 6A umieszczoną w zabudowanych we wnękach słupów tabliczkach bezpiecznikowych ZG4-35. Połączenie oprawy oświetleniowej z tabliczką bezpiecznikową wykonać przewodem YDYżo 3x2,5mm2. We wszystkich słupach należy wykonać połączenie zacisków ochronnych słupów oraz opraw oświetleniowych z uziemieniem wykonanym z bednarki ocynkowanej FeZn 25x4mm. Rezystancja uziemienia nie powinna przekroczyć wartości 10 (Oma). Napowietrzna linia oświetleniowa Zgodnie z warunkami technicznymi należy wybudować oświetleniową linię napowietrzną niskiego napięcia przewodami typu AsXSn 4x35mm2. Projektowaną linię należy wybudować na słupach z żerdzi wirowanych E 10,5/6; oraz ŻN 10. Dla projektowanej linii zastosować naprężenie przewodów 27,5 MPa. Do projektowanych słupów zastosować ustoje typu UP1+UP2 oraz UP1 ŻN - dla gruntu kategorii średniej. Na projektowanych słupach zamontować oprawy oświetleniowe typu SGP 340 FG i źródłem światła SON TPP 1*150W, wraz z wysięgnikami 1,5/1m o kącie nachylenia wysięgnika 100 w górę od płaszczyzny jezdni (jak w części linii kablowej). Wysięgniki montować w taki sposób, aby uzyskać wysokość zawieszenia oprawy 9m nad powierzchnią jezdni. We wszystkich słupach należy wykonać połączenie zacisków ochronnych opraw oświetleniowych z przewodem PE N linii. Połączenie oprawy oświetleniowej ze skrzynką bezpiecznikową wykonać przewodem YDYżo 3x2,5mm2. Obliczenia natężenia oświetlenia ulicy przeprowadzono dla powyższych założeń tzn. wysokość zawieszenia oprawy 9m nad ulicą i oprawa oświetleniowa typu SGP 340 FG ze źródłem światła 1* SON TPP 150W oraz nachyleniu wysięgnika 100 w górę od płaszczyzny jezdni. Obliczenia dostępne są w archiwum jednostki projektowej. Zamiennie można zastosować inne oprawy oświetleniowe o nie gorszych parametrach oraz słupy z wysięgnikami, spełniające założenia przyjęte do obliczenia natężenia oświetlenia w projekcie. Sterowanie oświetleniem ulicznym realizowane będzie za pomocą projektowanej szafy oświetlenia SON zamontowanej na słupie nr 1-1. Do zabezpieczenia obwodów oświetleniowych w istniejącej szafie SON należy zastosować bezpieczniki 3*Bi Wtz 16A. Sterowanie załączeniem oświetlenia odbywać się poprzez zegar astronomiczny, czujnik zmierzchowy oraz w sposób ręczny za pomocą łącznika umieszczonego w szafie sterowania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 4 000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku spośród form określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy; wybór form/y należy do wykonawcy. 3.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim, O/Siennica nr: 23 9226 0005 0045 0212 2000 0020 5.Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w pieniądzu za spełniony, jeżeli kwota, o której mowa w pkt.1, najpóźniej w terminie składania ofert wpłynie na rachunek bankowy zamawiającego. 6.Zamawiający uzna wymóg wniesienia wadium w formach innych niż pieniężna za spełniony, gdy umowa zabezpieczająca będzie zawierała co najmniej następujące elementy: a) nazwę i dokładny adres gwaranta, b) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela, podmiotu ubezpieczającego) do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty beneficjentowi (zamawiającemu) oznaczonej kwoty pieniężnej dokładnie odpowiadającej wysokości ustalonego wadium, gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, c) zobowiązanie gwaranta do wypłacenia pełnej kwoty wadium niezwłocznie na pierwsze wezwanie zamawiającego, d) okres ważności umowy zabezpieczającej, który musi obejmować termin związania ofertą wskazany w SIWZ i zostanie złożona w formie oryginału wraz z ofertą (zaleca się nie łączyć jej w sposób trwały z ofertą). 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1, w formie lub formach, o których mowa w pkt. 2, zostanie wykluczony z postępowania. 8.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 Ustawy. 9.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. należytym wykonaniem zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu podobnego przedmiotu zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia w tym 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi- Kierownik Budowy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie terminu wykonania zadania. Termin realizacji zadania może ulec zmianie w momencie wystąpienia nie przewidywalnych zjawisk atmosferycznych lub innych zdarzeń losowych, których Wykonawca nie mógł przewidzieć. ( w związku z art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp.)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugsiennica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Siennicy, pokój nr 4
ul. Kołbielska 1 05-332 Siennica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Siennica pokój nr 6 ul. Kołbielska 1 , 05-332 Siennica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SIENNICA
więcej: przetargi SIENNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej- ul. Polna w Orzyszu
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4901E Annopole Stare - Zborowskie na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4914E do granicy powiatu - Etap I
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Sędziszowie Małopolskim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa agregatów wody lodowej wraz z instalacją chłodniczą central wentylacyjnych.
- Budowa ul. Duńskiej w Białych Błotach - etap II (na odcinku jednokierunkowym) oraz Projekt i budowa ul. Czeremchy w Białych Błotach (na odcinku od ul. Duńskiej do ul. Chlebowej)
- "Przebudowa drogi gminnej nr 102829L w miejscowości Lasocin i Rososz od km 0+007,05 do km 1+919,70"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.