eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsksukcesywna dostawa niżej wymienionego asortymentu1. drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku, 2. papier do USG, żel do USG, papier do EKG, papier do EEG, pasta do EEG, żel do EKG, 3. pojemniki na odpady medyczne, 4. wyroby z włókniny jednorazowego użyt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-05

Gdańsk: sukcesywna dostawa niżej wymienionego asortymentu: 1. drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku, 2. papier do USG, żel do USG, papier do EKG, papier do EEG, pasta do EEG, żel do EKG, 3. pojemniki na odpady medyczne, 4. wyroby z włókniny jednorazowego użytku, 5. półmaski filtrujące, 6. rękawice chirurgiczne. Wyżej wymieniony asortyment wyszczególniono w 58 pakietach.
Numer ogłoszenia: 266890 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy , ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3444440, faks 058 3444440.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcchz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa niżej wymienionego asortymentu: 1. drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku, 2. papier do USG, żel do USG, papier do EKG, papier do EEG, pasta do EEG, żel do EKG, 3. pojemniki na odpady medyczne, 4. wyroby z włókniny jednorazowego użytku, 5. półmaski filtrujące, 6. rękawice chirurgiczne. Wyżej wymieniony asortyment wyszczególniono w 58 pakietach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, do siedziby Zamawiającego (ul. Smoluchowskiego 18, Gdańsk) niżej wymienionego asortymentu: 1.1. drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku (kod CPV: 33141000-0 jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne), 1.2. papier do USG, żel do USG, papier do EKG, papier do EEG, pasta do EEG, żel do EKG; (kod CPV: 33140000-3 materiały medyczne), 1.3. pojemniki na odpady medyczne (kod CPV: 34928480-6 pojemniki i kosze na odpady i śmieci), 1.4. wyroby z włókniny jednorazowego użytku (kod CPV: 39525000-8 różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych; 33199000-1 odzież medyczna), prześcieradła papierowe w rolce na kozetkę (kod CPV: 33198000-4 szpitalne wyroby papierowe), 1.5. półmaski filtrujące (kod CPV: 33140000-3 materiały medyczne), 1.6. rękawice chirurgiczne (kod CPV: 33141420-0 rękawice chirurgiczne), 2. Wyżej wymieniony asortyment wyszczególniono w 58 pakietach (stanowiących załączniki nr od 1.1 do 1.58 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej w dalszej części: SIWZ): - pakiet nr 1 ( 15 pozycji): cewniki moczowe (kod CPV: 33141200-2 cewniki), łącznie 1.110 szt., - pakiet nr 2 ( 6 pozycji): cewniki do odsysania dolnych dróg oddechowych (kod CPV: 33141200-2 cewniki), łącznie 14.810 szt., - pakiet nr 3 ( 2 pozycje): dreny do ssaków (kod CPV: 33141640-8 dreny), łącznie 600 szt., - pakiet nr 4 ( 1 pozycja): elektrody do EKG (kod CPV: 33140000-3 materiały medyczne), 3800 szt., - pakiet nr 5 ( 2 pozycje): filtry antybakteryjne i antywirusowe do układu oddechowego (kod CPV: 33140000-3 materiały medyczne), łącznie 435 szt., - pakiet nr 6 ( 6 pozycji): igły do iniekcji (kod CPV: 33141320-9 igły medyczne), łącznie 2.075 op., - pakiet nr 7 ( 1 pozycja): igły do punkcji lędźwiowej (kod CPV: 33141320-9 igły medyczne), 230 szt., - pakiet nr 8 ( 1 pozycja): igły do punkcji lędźwiowej (kod CPV: 33141320-9 igły medyczne), 990 szt., - pakiet nr 9 ( 1 pozycja): igły do punkcji lędźwiowej (kod CPV: 33141320-9 igły medyczne), 100 szt., - pakiet nr 10 ( 2 pozycje): igły do pena (kod CPV: 33141320-9 igły medyczne), łącznie 4.000 szt.; - pakiet nr 11 ( 3 pozycje): igły motylki (kod CPV: 33141320-9 igły medyczne), łącznie 5.750 szt.; - pakiet nr 12 ( 1 pozycja): igły typu flo-pro (kod CPV: 33141320-9 igły medyczne), 4000 szt.; - pakiet nr 13 ( 9 pozycji): kaniule dożylne, koreczki; (kod CPV: 33141220-8 kaniule), łącznie 24.500 szt.; - pakiet nr 14 ( 1 pozycja): kaniule poliuretanowe z automatycznym zabezpieczeniem przed zakłuciem (kod CPV: 33141220-8 kaniule), 900 szt.; - pakiet nr 15 ( 2 pozycje): kaniula tętnicza z zamkiem typu FloSwitch (kod CPV: 33141220-8 kaniule), zestaw jednorazowych przetworników ciśnieniowych (33182000-9 urządzenia do wspomagania serca), łącznie 180 szt.; - pakiet nr 16 ( 4 pozycje): kraniki trójdrożne (kod CPV: 33194200-8 urządzenia i przyrządy do transfuzji), łącznie 1.350 szt.; - pakiet nr 17 ( 6 pozycji): maski tlenowe, cewniki do tlenoterapii nosowe, dreny do tlenu; (kod CPV: 33157110-9 maski tlenowe, 33157200-7 zestawy tlenowe, 33141640-8 dreny); - pakiet nr 18 ( 1 pozycja): nici chirurgiczne (kod CPV: 33141121-4 szwy chirurgiczne), 350 szt.; - pakiet nr 19 ( 2 pozycje): ostrza do skalpeli (kod CPV: 33141411-4 skalpele i noże chirurgiczne), łącznie 16 op.; - pakiet nr 20 ( 3 pozycje): pojemniki do zbiórki moczu, worki do zbiórki moczu, wieszaki do wieszania worków do zbiórki moczu; (kod CPV: 33141600-6 zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy); - pakiet nr 21 ( 2 pozycje): przedłużacze do pomp infuzyjnych (kod CPV: 33194200-8 urządzenia i przyrządy do transfuzji), łącznie 2.570 szt; - pakiet nr 22 ( 2 pozycje): przyrządy do przetaczania krwi, przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych; (kod CPV: 33194200-8 urządzenia i przyrządy do transfuzji), łącznie 87.370 szt.; - pakiet nr 23 ( 1 pozycja): rampa przedłużenia do centralnych wkłuć (kod CPV: 33141240-4 akcesoria cewnikowe), 50 szt; - pakiet nr 24 ( 5 pozycji): rurki tracheotomijne, (kod CPV: 33171100-0 przyrządy do anestezji), łącznie 60 szt.; - pakiet nr 25 ( 11 pozycji): rurki intubacyjne zwykłe (kod CPV: 33171100-0 przyrządy do anestezji), łącznie 190 szt.; - pakiet nr 26 ( 4 pozycje): rurki ustnogardłowe (kod CPV: 33171200-1 przyrządy do resuscytacji), łącznie 140 szt.; - pakiet nr 27 ( 7 pozycji): sondy żołądkowe (kod CPV: 33141641-5 sondy), zatyczki (kod CPV: 33141240-4 akcesoria cewnikowe); - pakiet nr 28 ( 1 pozycja): sztuczny nos do oddechu własnego (kod CPV: 33157810-6 urządzenia do terapii tlenowej), 175 szt.; - pakiet nr 29 ( 8 pozycji): strzykawki do insuliny, strzykawki do iniekcji, strzykawki do karmienia; (kod CPV: 33141310-6 strzykawki); - pakiet nr 30 ( 1 pozycja): strzykawki bursztynowe (kod CPV: 33141310-6 strzykawki), 550 szt.; - pakiet nr 31 ( 1 pozycja): strzykawki do gazometrii (kod CPV: 33141310-6 strzykawki), 1.600 szt., - pakiet nr 32 ( 1 pozycja): zawór dostępu żylnego z membraną silikonową (kod CPV: 33141240-4 akcesoria cewnikowe), 7.000 szt.; - pakiet nr 33 ( 4 pozycje): zestaw do cewnikowania żył centralnych (kod CPV: 33141240-4 akcesoria cewnikowe), łącznie 167 szt.; - pakiet nr 34 ( 2 pozycje): zestaw do punkcji wątroby (kod CPV: 33141625-7 zestawy diagnostyczne), łącznie 720 szt.; - pakiet nr 35 ( 1 pozycja): zestaw do nakłucia jamy opłucnej (kod CPV: 33141625-7 zestawy diagnostyczne), 100 szt.; - pakiet nr 36 ( 1 pozycja): zestaw do pomiaru OCŻ (kod CPV: 33141625-7 zestawy diagnostyczne), 230 szt.; - pakiet nr 37 ( 2 pozycje): cewniki z trokarem (kod CPV: 33141200-2 cewniki), łącznie 40 szt.; - pakiet nr 38 ( 1 pozycja): kieliszki do leków (kod CPV: 33140000-3 materiały medyczne), 1.200 szt.; - pakiet nr 39 ( 2 pozycje): łączniki do przewodów, cewników i sond (kod CPV: 33141240-4 akcesoria cewnikowe), łącznie 225 szt.; - pakiet nr 40 ( 1 pozycja): pojemniki (woreczki) do pobierania moczu od noworodków i niemowląt (kod CPV: 33141615-4 pojemniki na mocz), 250 szt.; - pakiet nr 41 ( 4 pozycje): układy oddechowe do respiratora, rurki łączące elastyczne; (kod CPV: 33157400-9 medyczna aparatura oddechowa), łącznie 388 szt.; - pakiet nr 42 ( 1 pozycja): worki do systemu gromadzenia płynów (kod CPV: 33141600-6 zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny, zestawy), 575 szt.; - pakiet nr 43 ( 1 pozycja): worki do pobrania krwi (kod CPV: 33141613-0 pojemniki na krew), 210 szt.; - pakiet nr 44 ( 2 pozycje): zestaw drenów (dla zestawów do drenażu klatki piersiowej); (kod CPV: 33141640-8 dreny ), łącznie 36 szt.; - pakiet nr 45 ( 1 pozycje): zbiorniki na śluz (zbiorniki na wydzieliny z drzewa oskrzelowego); (kod CPV: 33141600-6 zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny, zestawy), 830 szt.; - pakiet nr 46 ( 2 pozycje): opaski do identyfikacji dzieci i dorosłych, noworodków (kod CPV: 33140000-3 materiały medyczne), łącznie 6.950 szt.; - pakiet nr 47 ( 1 pozycja): szpatułki (kod CPV: 33140000-3 materiały medyczne), 145 op.; - pakiet nr 48 ( 6 pozycji): papier do USG, żel do USG, papier do EKG, papier do EEG, pasta do EEG, żel do EKG; (kod CPV: 33140000-3 materiały medyczne); - pakiet nr 49 ( 1 pozycja): pojemniki na odpady medyczny 5-litrowe (kod CPV: 34928480-6 pojemniki i kosze na odpady i śmieci), 575 szt.; - pakiet nr 50 ( 1 pozycja): pojemniki na odpady medyczny 1-litrowe (kod CPV: 34928480-6 pojemniki i kosze na odpady i śmieci), 2.360 szt.; - pakiet nr 51 ( 2 pozycje): fartuchy z włókniny (33199000-1 odzież medyczna), łącznie 5.200 szt.; - pakiet nr 52 ( 2 pozycje): fartuchy chirurgiczne z włókniny, serwety chirurgiczne z włókniny; (kod CPV: 33199000-1 odzież medyczna , 39525000-8 różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych), łącznie 360 szt.; - pakiet nr 53 ( 3 pozycje): prześcieradła z włókniny, maski z włókniny, czepki z włókniny; (kod CPV: 39525000-8 różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych; 33199000-1 odzież medyczna); - pakiet nr 54 ( 1 pozycja): pościel z włókniny (kod CPV: 39525000-8 różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych), 90 kpl.; - pakiet nr 55 ( 1 pozycja): ubrania z włókniny (33199000-1 odzież medyczna), 50 kpl.; - pakiet nr 56 ( 1 pozycja): prześcieradła papierowe w rolce na kozetkę (kod CPV: 33198000-4 szpitalne wyroby papierowe), 115 rolek; - pakiet nr 57 ( 1 pozycja): półmaski filtrujące (kod CPV: 33140000-3 materiały medyczne), 1.425 szt.; - pakiet nr 58 : rękawice chirurgiczne (kod CPV: 33141420-0 rękawice chirurgiczne), 82 op. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilość podano w załącznikach nr od 1.1 do 1.58, które stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Z uwagi na szacunkowe określenie ilości przedmiotu zamówienia, może ulec ona zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 4. Minimalny okres ważności dostarczanego sprzętu wynosi minimum 12 miesięcy od daty dostawy. 5. W ramach ceny oferty Wykonawca dostarcza zamówiony towar do siedziby Zamawiającego (ul. Smoluchowskiego 18, Gdańsk). 6. Oferty można składać na całe pakiety (dowolnie wybrane przez Wykonawcę) przedmiotu zamówienia wyszczególnione przez Zamawiającego w 58 pakietach. Niedopuszczalne jest składanie ofert na pojedyncze pozycje w ramach pakietu. 7. Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Propozycje rozwiązań alternatywnych (wariantowych) nie będą brane pod uwagę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających. 9. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego (ul.Smoluchowskiego 18, Gdańsk), Magazyn Gospodarczy. 10. W celu oceny jakości oferowanych produktów, do oferty dla pakietu nr od 1 do 36 i nr 58, należy dołączyć próbki produktów. Wykonawca dostarcza próbki w ilości określonej szczegółowo w załącznikach nr od 1.1 do 1.36 i nr 1.58 do SIWZ. W celu oceny zgodności oferowanych produktów z przedmiotem zamówienia, do oferty dla pakietu nr od 37 do 45, nr od 49 do 57, należy dołączyć próbki produktów. Wykonawca dostarcza próbki w ilości określonej szczegółowo w załącznikach nr od 1.37 do 1.45, nr od 1.49 do 1.57 do SIWZ. Próbki (wraz z wykazem załączonych próbek) winny być dostarczone do Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert. Okres realizacji całości zamówienia wynosi 18 miesięcy od chwili podpisania umowy. Zapis ten nie dotyczy przedmiotu zamówienia opisanego w pakietach nr 4, 14, 15, 30, 33, 38, 41 dla którego okres rozpoczęcia dostaw rozpoczyna się od dnia 04.01.2010r. W zakresie pozostałego przedmiotu zamówienia rozpoczęcie dostaw następuje od dnia zawarcia umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 34.92.84.80-6, 33.19.90.00-1, 33.19.80.00-4, 33.14.14.20-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 58.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) tj. Wykonawca, który: a) posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności i czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie (tj. realizował dostawy zbliżone co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego - w części odnoszącej się do zaoferowanego asortymentu) oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. d) nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 2.Oceny spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i zobowiązań o spełnianiu tych warunków - zgodnie z załączonymi do SIWZ formularzami oświadczeń oraz w oparciu o wymagane w SIWZ dokumenty. 3.W przypadku braku wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub w przypadku złożenia oświadczeń lub dokumentów świadczących o braku spełnienia warunków Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. WARUNKI UDZIAŁU W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) tj. Wykonawca, który: a) posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności i czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie (tj. realizował dostawy zbliżone co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego - w części odnoszącej się do zaoferowanego asortymentu) oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. d) nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 2.Oceny spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i zobowiązań o spełnianiu tych warunków - zgodnie z załączonymi do SIWZ formularzami oświadczeń oraz w oparciu o wymagane w SIWZ dokumenty. 3.W przypadku braku wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub w przypadku złożenia oświadczeń lub dokumentów świadczących o braku spełnienia warunków Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMIENIONYCH W PUNKCIE I. 1. Do oferty Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków wymienionych w punkcie I powyżej: 1.1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do SIWZ; 1.2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, podpisany przez osobę uprawnioną z adnotacją, że dane zawarte w danym rejestrze (ewidencji) nie uległy zmianie; 1.3. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1.4. aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, 1.3 i 1.4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i ust. 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z wyjątkiem dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt. 2, który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. III. WYMAGANIA DOTYCZĄCE OFERTY - WYKAZ WYMAGANYCH DOKUMENTÓW, OŚWIADCZEŃ, INFORMACJI I WYKAZÓW. 1. Oferta winna zawierać: 1.1. Wypełniony formularz ofertowo-cenowy dla asortymentu oferowanego przez Wykonawcę - przygotowany zgodnie z wzorami stanowiącymi Załączniki nr od 1.1 do 1.58 do SIWZ; 1.2. Wypełniony formularz ofertowy-oświadczenie ofertowe -- przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu - wymienione w punkcie II powyżej; 1.5. dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.5.1. w przypadku gdy oferowany produkt jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r. Nr 93 poz. 896): dla oferowanych produktów stanowiących wyroby medyczne - deklaracja producenta o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla danego oferowanego produktu bądź dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania. W wypadku, gdy dla danego podmiotu w stosunku do danego wyrobu dokonanie zgłoszenia jest obowiązkowe, prosimy o przedstawienie dokumentu potwierdzającego dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania, bądź ważnego aktualnie dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie wyrobu, 1.5.2. dla rękawic chirurgicznych : dodatkowo zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub raporty z badań wydanych przez producenta potwierdzające, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty mające być przedmiotem dostawy i składanej oferty odpowiadają normom PN-EN 455-1, PN EN 455-2, PN-EN 455-3, PN-EN 556 (o ile nie wynika to z treści deklaracji producenta), 1.5.3. próbki oraz wykaz próbek złożonych wraz z ofertą - załącznik nr 4 do SIWZ (nie dotyczy oferty składanej na pakiety nr 46 do 48, 1.6. Pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony; 1.7. Dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej; pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcchz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku, ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku, ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ofertę należy sporządzić zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępny jest na stronie internetowej lub w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku, od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1400 za opłatą w wysokości 30,01 zł. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z Wykonawcami od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1400 jest: Małgorzata Sobania - tel. 058 341-40-41 wewn. 245 Elżbieta Wiśniewska - Dział Zamówień Publicznych, tel. 058 344-44-40, e-mail: zamowienia@pcchz.pl Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Zamówienie ma charakter powtarzający się. Zamówienie nie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej. Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są takie zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpią następujące warunki zmiany umowy: - w trakcie trwania umowy ceny ulegną zmianie w przypadku zmian (także obniżka) podatku VAT bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia, - ceny mogą ulec zmianie w sytuacjach podwyższenia cen przez producentów produktów, jednakże nie wyżej niż o wskaźnik inflacji (cen towarów i usług konsumpcyjnych) ogłaszany przez Prezesa GUS; (zmiana cen możliwa jest tylko po udokumentowaniu Zamawiającemu przyczyn zmiany; o każdej zmianie Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego w terminie 14 dni przed zamierzoną podwyżką), - wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1 ( 15 pozycji): cewniki moczowe (kod CPV: 33141200-2 cewniki), łącznie 1.110 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 2 ( 6 pozycji): cewniki do odsysania dolnych dróg oddechowych (kod CPV: 33141200-2 cewniki), łącznie 14.810 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 3 ( 2 pozycje): dreny do ssaków (kod CPV: 33141640-8 dreny), łącznie 600 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 4 ( 1 pozycja): elektrody do EKG (kod CPV: 33140000-3 materiały medyczne), 3800 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 5 ( 2 pozycje): filtry antybakteryjne i antywirusowe do układu oddechowego (kod CPV: 33140000-3 materiały medyczne), łącznie 435 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 6 ( 6 pozycji): igły do iniekcji (kod CPV: 33141320-9 igły medyczne), łącznie 2.075 op.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 7 ( 1 pozycja): igły do punkcji lędźwiowej (kod CPV: 33141320-9 igły medyczne), 230 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 8 ( 1 pozycja): igły do punkcji lędźwiowej (kod CPV: 33141320-9 igły medyczne), 990 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 9 ( 1 pozycja): igły do punkcji lędźwiowej (kod CPV: 33141320-9 igły medyczne), 100 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 10 ( 2 pozycje): igły do pena (kod CPV: 33141320-9 igły medyczne), łącznie 4.000 szt;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 11 ( 3 pozycje): igły motylki (kod CPV: 33141320-9 igły medyczne), łącznie 5.750 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 12 ( 1 pozycja): igły typu flo-pro (kod CPV: 33141320-9 igły medyczne), 4000 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 13 ( 9 pozycji): kaniule dożylne, koreczki; (kod CPV: 33141220-8 kaniule), łącznie 24.500 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 14 ( 1 pozycja): kaniule poliuretanowe z automatycznym zabezpieczeniem przed zakłuciem (kod CPV: 33141220-8 kaniule), 900 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 15 ( 2 pozycje): kaniula tętnicza z zamkiem typu FloSwitch (kod CPV: 33141220-8 kaniule), zestaw jednorazowych przetworników ciśnieniowych (33182000-9 urządzenia do wspomagania serca), łącznie 180 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.18.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: pakiet nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 16 ( 4 pozycje): kraniki trójdrożne (kod CPV: 33194200-8 urządzenia i przyrządy do transfuzji), łącznie 1.350 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: pakiet nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 17 ( 6 pozycji): maski tlenowe, cewniki do tlenoterapii nosowe, dreny do tlenu; (kod CPV: 33157110-9 maski tlenowe, 33157200-7 zestawy tlenowe, 33141640-8 dreny);.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9, 33.15.72.00-7, 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: pakiet nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 18 ( 1 pozycja): nici chirurgiczne (kod CPV: 33141121-4 szwy chirurgiczne), 350 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: pakiet nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 19 ( 2 pozycje): ostrza do skalpeli (kod CPV: 33141411-4 skalpele i noże chirurgiczne), łącznie 16 op.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: pakiet nr 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 20 ( 3 pozycje): pojemniki do zbiórki moczu, worki do zbiórki moczu, wieszaki do wieszania worków do zbiórki moczu; (kod CPV: 33141600-6 zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy);.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: pakiet nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 21 ( 2 pozycje): przedłużacze do pomp infuzyjnych (kod CPV: 33194200-8 urządzenia i przyrządy do transfuzji), łącznie 2.570 szt;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: pakiet nr 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 22 ( 2 pozycje): przyrządy do przetaczania krwi, przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych; (kod CPV: 33194200-8 urządzenia i przyrządy do transfuzji), łącznie 87.370 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: pakiet nr 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 23 ( 1 pozycja): rampa przedłużenia do centralnych wkłuć (kod CPV: 33141240-4 akcesoria cewnikowe), 50 szt;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: pakiet nr 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 24 ( 5 pozycji): rurki tracheotomijne, (kod CPV: 33171100-0 przyrządy do anestezji), łącznie 40 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 25 ( 11 pozycji): rurki intubacyjne zwykłe (kod CPV: 33171100-0 przyrządy do anestezji), łącznie 210 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: pakiet nr 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 26 ( 4 pozycje): rurki ustnogardłowe (kod CPV: 33171200-1 przyrządy do resuscytacji), łącznie 140 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: pakiet nr 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 27 ( 7 pozycji): sondy żołądkowe (kod CPV: 33141641-5 sondy), zatyczki (kod CPV: 33141240-4 akcesoria cewnikowe);.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5, 33.14.12.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: pakiet nr 28.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 28 ( 1 pozycja): sztuczny nos do oddechu własnego (kod CPV: 33157810-6 urządzenia do terapii tlenowej), 175 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: pakiet nr 29.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 29 ( 8 pozycji): strzykawki do insuliny, strzykawki do iniekcji, strzykawki do karmienia; (kod CPV: 33141310-6 strzykawki);.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: pakiet nr 30.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 30 ( 1 pozycja): strzykawki bursztynowe (kod CPV: 33141310-6 strzykawki), 550 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: pakiet nr 31.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 31 ( 1 pozycja): strzykawki do gazometrii (kod CPV: 33141310-6 strzykawki), 1.600 szt.,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: pakiet nr 32.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 32 ( 1 pozycja): zawór dostępu żylnego z membraną silikonową (kod CPV: 33141240-4 akcesoria cewnikowe), 7.000 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: pakiet nr 33.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 33 ( 4 pozycje): zestaw do cewnikowania żył centralnych (kod CPV: 33141240-4 akcesoria cewnikowe), łącznie 147 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: pakiet nr 34.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 34 ( 2 pozycje): zestaw do punkcji wątroby (kod CPV: 33141625-7 zestawy diagnostyczne), łącznie 720 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: pakiet nr 35.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 35 ( 1 pozycja): zestaw do nakłucia jamy opłucnej (kod CPV: 33141625-7 zestawy diagnostyczne), 100 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: pakiet nr 36.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 36 ( 1 pozycja): zestaw do pomiaru OCŻ (kod CPV: 33141625-7 zestawy diagnostyczne), 230 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: pakiet nr 37.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 37 ( 2 pozycje): cewniki z trokarem (kod CPV: 33141200-2 cewniki), łącznie 40 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: pakiet nr 38.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 38 ( 1 pozycja): kieliszki do leków (kod CPV: 33140000-3 materiały medyczne), 1.200 op.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: pakiet nr 39.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 39 ( 2 pozycje): łączniki do przewodów, cewników i sond (kod CPV: 33141240-4 akcesoria cewnikowe), łącznie 225 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: pakiet nr 40.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 40 ( 1 pozycja): pojemniki (woreczki) do pobierania moczu od noworodków i niemowląt (kod CPV: 33141615-4 pojemniki na mocz), 250 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.15-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: pakiet nr 41.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 41 ( 4 pozycje): układy oddechowe do respiratora, rurki łączące elastyczne; (kod CPV: 33157400-9 medyczna aparatura oddechowa), łącznie 388 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: pakiet nr 42.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 42 ( 1 pozycja): worki do systemu gromadzenia płynów (kod CPV: 33141600-6 zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny, zestawy), 575 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: pakiet nr 43.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 43 ( 1 pozycja): worki do pobrania krwi (kod CPV: 33141613-0 pojemniki na krew), 210 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.13-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: pakiet nr 44.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 44 ( 2 pozycje): zestaw drenów (dla zestawów do drenażu klatki piersiowej); (kod CPV: 33141640-8 dreny ), łącznie 36 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: pakiet nr 45.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 45 ( 1 pozycje): zbiorniki na śluz (zbiorniki na wydzieliny z drzewa oskrzelowego); (kod CPV: 33141600-6 zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny, zestawy), 830 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: pakiet nr 46.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 46 ( 2 pozycje): opaski do identyfikacji dzieci i dorosłych, noworodków (kod CPV: 33140000-3 materiały medyczne), łącznie 6.950 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 47 NAZWA: pakiet nr 47.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 47 ( 1 pozycja): szpatułki (kod CPV: 33140000-3 materiały medyczne), 145 op.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 48 NAZWA: pakiet nr 48.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 48 ( 6 pozycji): papier do USG, żel do USG, papier do EKG, papier do EEG, pasta do EEG, żel do EKG; (kod CPV: 33140000-3 materiały medyczne);.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 49 NAZWA: pakiet nr 49.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 49 ( 1 pozycja): pojemniki na odpady medyczny 5-litrowe (kod CPV: 34928480-6 pojemniki i kosze na odpady i śmieci), 575 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 50 NAZWA: pakiet nr 50.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 50 ( 1 pozycja): pojemniki na odpady medyczny 1-litrowe (kod CPV: 34928480-6 pojemniki i kosze na odpady i śmieci), 2.360 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 51 NAZWA: pakiet nr 51.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 51 ( 2 pozycje): fartuchy z włókniny (33199000-1 odzież medyczna), łącznie 5.200 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 52 NAZWA: pakiet nr 52.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 52 ( 2 pozycje): fartuchy chirurgiczne z włókniny, serwety chirurgiczne z włókniny; (kod CPV: 33199000-1 odzież medyczna , 39525000-8 różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych), łącznie 360 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.52.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 53 NAZWA: pakiet nr 53.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 53 ( 3 pozycje): prześcieradła z włókniny, maski z włókniny, czepki z włókniny; (kod CPV: 39525000-8 różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych; 33199000-1 odzież medyczna);.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.50.00-8, 33.19.90.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 54 NAZWA: pakiet nr 54.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 54 ( 1 pozycja): pościel z włókniny (kod CPV: 39525000-8 różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych), 90 kpl.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.50.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 55 NAZWA: pakiet nr 55.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 55 ( 1 pozycja): ubrania z włókniny (33199000-1 odzież medyczna), 50 kpl.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 56 NAZWA: pakiet nr 56.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 56 ( 1 pozycja): prześcieradła papierowe w rolce na kozetkę (kod CPV: 33198000-4 szpitalne wyroby papierowe), 115 rolek;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 57 NAZWA: pakiet nr 57.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 57 ( 1 pozycja): półmaski filtrujące (kod CPV: 33140000-3 materiały medyczne), 1.425 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 58 NAZWA: pakiet nr 58.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 58 : rękawice chirurgiczne (kod CPV: 33141420-0 rękawice chirurgiczne), 82 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.