Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-26
Tarnów: Wykonywanie zadań lektora języka angielskiego dla beneficjentów projektu
pn. Nauka Języków Obcych Twoją Szansą na Sukces
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego
Numer ogłoszenia: 266924 - 2010; data zamieszczenia: 26.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pałac Młodzieży , ul. Piłsudskiego 24, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6220335, faks 014 6211541.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm.tarnow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka Gminy Miasta Tarnowa pracująca w systemie Edukacji Narodowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie zadań lektora języka angielskiego dla beneficjentów projektu pn. Nauka Języków Obcych Twoją Szansą na Sukces w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć przez lektorów języka angielskiego dla beneficjentów projektu pn. Nauka Języków Obcych Twoją Szansą na Sukces realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Wykonawca w ramach realizacji zadania, jest zobowiązany do wykonywania następujących czynności: a) opracowanie planu zajęć z uwzględnieniem zakresu treści, metod pracy oraz środków dydaktycznych, w tym wynikających z projektu, b) sporządzenie harmonogramu zajęć wg wytycznych Zamawiającego, c) rzetelne przygotowanie prowadzenia zajęć wg harmonogramów na określonym poziomie zaawansowania, d) przygotowanie dodatkowych materiałów dydaktycznych, e) przeprowadzenie testów sprawdzających, f) informowanie o koniecznych zmianach w treści oraz w formie zajęć, g) kontrolowanie obecności beneficjentów, h) przeprowadzenie próbnego egzaminu końcowego, i) opracowanie miesięcznych programów prowadzonych zajęć, j) opracowanie słowniczka zawierającego specjalistyczne terminy, zwroty dot. nomenklatury administracyjnej dla każdego poziomu, k) prowadzenie dokumentacji zajęć określonej przez realizatora projektu, l) przygotowanie do egzaminu TELC na każdym poziomie szkolenia, m) okresowa sprawozdawczość z prowadzonych zajęć na stronę www. projektu, n) prowadzenie zajęć w grupach 15-osobowych, o) informowanie pracowników zespołu zarządzającego projektu o wszelkich trudnościach w realizacji projektu oraz współpraca przy ich niwelowaniu, p) aktywne uczestniczenie w monitoringu projektu: wypełnianie ankiet oraz zestawień. 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 części - zadań. Każda część stanowi odrębne zamówienie. Zadanie 1 Wykonywanie usługi lektora języka angielskiego do prowadzenia zajęć na poziomie A1 w Pałacu Młodzieży w Tarnowie, przygotowujących do egzaminu TELC na poziomie A1 oraz pozostałych czynności, wymienionych w Rozdziale III pkt. 2. Zatrudniony lektor prowadzić będzie zajęcia dla jednej - 15-osobowej grupy beneficjentów, zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem. Termin realizacji zajęć: wrzesień 2010 - styczeń 2011. Łączna liczba godzin przeznaczonych na realizację zadania wynosi 120 godzin. zegarowych, w tym 120 godzin dydaktycznych na prowadzenie zajęć. Zadanie 2 Wykonywanie usługi lektora języka angielskiego do prowadzenia zajęć na poziomie A1 w Pałacu Młodzieży w Tarnowie, przygotowujących do egzaminu TELC na poziomie A1 oraz pozostałych czynności, wymienionych w Rozdziale III pkt. 2. Zatrudniony lektor prowadzić będzie zajęcia dla jednej - 15-osobowej grupy beneficjentów, zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem. Termin realizacji zajęć: wrzesień 2010 - styczeń 2011. Łączna liczba godzin przeznaczonych na realizację zadania wynosi 120 godzin. zegarowych, w tym 120 godzin dydaktycznych na prowadzenie zajęć. Zadanie 3 Wykonywanie usługi lektora języka angielskiego do prowadzenia zajęć na poziomie A1 w Pałacu Młodzieży w Tarnowie, przygotowujących do egzaminu TELC na poziomie A1 oraz pozostałych czynności, wymienionych w Rozdziale III pkt. 2. Zatrudniony lektor prowadzić będzie zajęcia dla jednej - 15-osobowej grupy beneficjentów, zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem. Termin realizacji zajęć: wrzesień 2010 - styczeń 2011. Łączna liczba godzin przeznaczonych na realizację zadania wynosi 120 godzin. zegarowych, w tym 120 godzin dydaktycznych na prowadzenie zajęć. Zadanie 4 Wykonywanie usługi lektora języka angielskiego do prowadzenia zajęć na poziomie A2 w Pałacu Młodzieży w Tarnowie, przygotowujących do egzaminu TELC na poziomie A2 oraz pozostałych czynności, wymienionych w Rozdziale III pkt. 2. Zatrudniony lektor prowadzić będzie zajęcia dla jednej - 15-osobowej grupy beneficjentów, zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem. Termin realizacji zajęć: wrzesień 2010 - styczeń 2011. Łączna liczba godzin przeznaczonych na realizację zadania wynosi 120 godzin. zegarowych, w tym 120 godzin dydaktycznych na prowadzenie zajęć. Zadanie 5 Wykonywanie usługi lektora języka angielskiego do prowadzenia zajęć na poziomie B1 w Pałacu Młodzieży w Tarnowie, przygotowujących do egzaminu TELC na poziomie B1 oraz pozostałych czynności, wymienionych w Rozdziale III pkt. 2. Zatrudniony lektor prowadzić będzie zajęcia dla jednej - 15-osobowej grupy beneficjentów, zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem. Termin realizacji zajęć: wrzesień 2010 - styczeń 2011. Łączna liczba godzin przeznaczonych na realizację zadania wynosi 120 godzin. zegarowych, w tym 120 godzin dydaktycznych na prowadzenie zajęć. Zadanie 6 Wykonywanie usługi lektora języka angielskiego do prowadzenia zajęć na poziomie B2 w Pałacu Młodzieży w Tarnowie, przygotowujących do egzaminu TELC na poziomie B2 oraz pozostałych czynności, wymienionych w Rozdziale III pkt. 2. Zatrudniony lektor prowadzić będzie zajęcia dla jednej - 15-osobowej grupy beneficjentów, zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem. Termin realizacji zajęć: wrzesień 2010 - styczeń 2011. Łączna liczba godzin przeznaczonych na realizację zadania wynosi 120 godzin. zegarowych, w tym 120 godzin dydaktycznych na prowadzenie zajęć. 3.1 Przedmiot zamówienia opisany w pkt. 3 SIWZ stanowi maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. 3.2 W przypadku, gdy w ramach poszczególnego zadania, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, nie zostanie utworzona 15 osobowa grupa beneficjentów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji części przedmiotu zamówienia (tj. zadania). 3.3 Kolejność realizacji zadań 1-3 uzależniona będzie od wyników rekrutacji beneficjentów na poziom A1 (tj. jako pierwsze uruchomione zostanie Zadanie 1, kolejno - Zadanie 2 i Zadanie 3). 4. Harmonogram zajęć dla danego zadania: Termin: 15 wrzesień 2010 - styczeń 2011 - zadania 1 - 6.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia - rozdz. VIII ust. 1 pkt 1.1 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia - rozdz. VIII ust. 1 pkt 1.1 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentu i oświadczenia - rozdz. VIII ust. 1 pkt 1.1 i 1.2 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentu i oświadczenia - rozdz. VIII ust. 1 pkt 1.1 i 1.2 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści oświadczenia - rozdz. VIII ust. 1 pkt 1.1 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pm.tarnow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pałac Młodzieży
ul. Piłsudskiego 24
33-100 Tarnów
sekretariat (Ip.).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2010 godzina 13:00, miejsce: Pałac Młodzieży ul. Piłsudskiego 24 33-100 Tarnów sekretariat (Ip.) pok. 27.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nauka Języków Obcych Twoją Szansą na Suksces realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi lektora języka angielskiego do prowadzenia zajęć na poziomie A1 w Pałacu Młodzieży w Tarnowie, przygotowujących do egzaminu TELC na poziomie A1 oraz pozostałych czynności, wymienionych w Rozdziale III pkt. 2. Zatrudniony lektor prowadzić będzie zajęcia dla jednej - 15-osobowej grupy beneficjentów, zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem. Termin realizacji zajęć: wrzesień 2010 - styczeń 2011. Łączna liczba godzin przeznaczonych na realizację zadania wynosi 120 godzin. zegarowych, w tym 120 godzin dydaktycznych na prowadzenie zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi lektora języka angielskiego do prowadzenia zajęć na poziomie A1 w Pałacu Młodzieży w Tarnowie, przygotowujących do egzaminu TELC na poziomie A1 oraz pozostałych czynności, wymienionych w Rozdziale III pkt. 2. Zatrudniony lektor prowadzić będzie zajęcia dla jednej - 15-osobowej grupy beneficjentów, zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem. Termin realizacji zajęć: wrzesień 2010 - styczeń 2011. Łączna liczba godzin przeznaczonych na realizację zadania wynosi 120 godzin. zegarowych, w tym 120 godzin dydaktycznych na prowadzenie zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi lektora języka angielskiego do prowadzenia zajęć na poziomie A1 w Pałacu Młodzieży w Tarnowie, przygotowujących do egzaminu TELC na poziomie A1 oraz pozostałych czynności, wymienionych w Rozdziale III pkt. 2. Zatrudniony lektor prowadzić będzie zajęcia dla jednej - 15-osobowej grupy beneficjentów, zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem. Termin realizacji zajęć: wrzesień 2010 - styczeń 2011. Łączna liczba godzin przeznaczonych na realizację zadania wynosi 120 godzin. zegarowych, w tym 120 godzin dydaktycznych na prowadzenie zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi lektora języka angielskiego do prowadzenia zajęć na poziomie A2 w Pałacu Młodzieży w Tarnowie, przygotowujących do egzaminu TELC na poziomie A2 oraz pozostałych czynności, wymienionych w Rozdziale III pkt. 2. Zatrudniony lektor prowadzić będzie zajęcia dla jednej - 15-osobowej grupy beneficjentów, zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem. Termin realizacji zajęć: wrzesień 2010 - styczeń 2011. Łączna liczba godzin przeznaczonych na realizację zadania wynosi 120 godzin. zegarowych, w tym 120 godzin dydaktycznych na prowadzenie zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi lektora języka angielskiego do prowadzenia zajęć na poziomie B1 w Pałacu Młodzieży w Tarnowie, przygotowujących do egzaminu TELC na poziomie B1 oraz pozostałych czynności, wymienionych w Rozdziale III pkt. 2. Zatrudniony lektor prowadzić będzie zajęcia dla jednej - 15-osobowej grupy beneficjentów, zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem. Termin realizacji zajęć: wrzesień 2010 - styczeń 2011. Łączna liczba godzin przeznaczonych na realizację zadania wynosi 120 godzin. zegarowych, w tym 120 godzin dydaktycznych na prowadzenie zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usługi lektora języka angielskiego do prowadzenia zajęć na poziomie B2 w Pałacu Młodzieży w Tarnowie, przygotowujących do egzaminu TELC na poziomie B2 oraz pozostałych czynności, wymienionych w Rozdziale III pkt. 2. Zatrudniony lektor prowadzić będzie zajęcia dla jednej - 15-osobowej grupy beneficjentów, zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem. Termin realizacji zajęć: wrzesień 2010 - styczeń 2011. Łączna liczba godzin przeznaczonych na realizację zadania wynosi 120 godzin. zegarowych, w tym 120 godzin dydaktycznych na prowadzenie zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Źródlanej w Koszycach Małych
- Świadczenie na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów
- Dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz nieodpłatny odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do transportu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich na potrzeby Domu Pogodnej Jesieni w Tuchowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Zakonnego w Tarnowie.
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.