eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoDostawa materiałów opatrunkowych i wyrobów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-15

Radomsko: Dostawa materiałów opatrunkowych i wyrobów medycznych
Numer ogłoszenia: 26693 - 2016; data zamieszczenia: 15.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Radomsku , ul. Jagiellońska 36, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 44 6854716, faks 44 6854701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.biz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych i wyrobów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, obłożenia, kompresy gazowe, plastry, opatrunki, folia operacyjna,serwety, gąbka żelująca, wosk,gaza bawełniana, rękawice diagnostyczne i chirurgiczne, wyroby medyczne dla pracowni leków cytostatycznych, zgodnie z opisami zawartymi w pakietach -załączniku nr 1 do siwz: Pakiet nr 1 - 6 pozycji; - poz.1 i 2 , zarejestrowane w klasie II A reguła 7 jako wyrób medyczny inwazyjny; dopuszczona metoda sterylizacji: para wodna; Pakiet nr 2 - 7 pozycji; Pakiet nr 3 - 20 pozycje; Pakiet nr 4 - 15 pozycji; Pakiet nr 5 - 32 pozycji;- poz 1-10,15 - przędza minimum TEX 15, wymagane jest dołączenie dokumentu wystawionego przez producenta, potwierdzającego spełnienie warunku; Zamawiający wymaga dostarczenia raportu walidacji procesu sterylizacji dla produktów jałowych; Pakiet nr 6 - 35 pozycji; poz 14-17, 22-23, 26-30 - przędza minimum TEX 15, wymagany dokument potwierdzający rodzaj przędzy wystawiony przez producenta; Zamawiający wymaga dostarczenia raportu walidacji procesu sterylizacji dla produktów jałowych Pakiet nr 7 - 11 pozycji; Pakiet nr 8 - 5 pozycji; Pakiet nr 9 - 27 pozycji; Pakiet nr 10 - 11 pozycje; Pakiet nr 11 - 4 pozycji; Pakiet nr 12 - 3 pozycje; Pakiet nr 13 - 3 pozycji; Pakiet nr 14 - 8 pozycji; Pakiet nr 15 - 4 pozycje; Pakiet nr 16 - 2 pozycji; Pakiet nr 17 - 3 pozycje; Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby oferowane w przetargu wyroby zostały dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ich przeznaczeniem i spełniały wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2015 , poz.876 ), dla których wystawiono odpowiednie wymagane przepisami dokumenty.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe 33.14.11.19 - Kompresy 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.12 - Plastry 33.18.00.00 - Wsparcie czynnościowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Dostarczenia dokumentów/ folderów, katalogów/ potwierdzających wymagane parametry we wszystkich pakietach 2. Raporty walidacji procesu sterylizacji dla produktów jałowych- Pakiet nr 5 i 6 3. Dla pakietu nr 5, poz. 1-10, 15 - wymagane jest dołączenie dokumentu wystawionego przez producenta, potwierdzającego rodzaj przędzy; oraz dla pakietu nr 6 , poz.14-17, 22-23, 26-30 - wymagany dokument potwierdzający rodzaj przędzy, wystawiony przez producenta; 4. Deklaracja zgodności, certyfikat CE (jeśli dotyczy ) celem potwierdzenia, że oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i używania oraz spełnia wymogi ustawy z 20 maja 2010 o wyrobach medycznych ( Dz.U. 2015 poz. 876.) 5. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1). Wypełniony Formularz cenowy- załącznik Nr 1. 2). Formularz ofertowy - załącznik Nr 2. 3). Zaakceptowany Projekt umowy - załącznik Nr 5. 4). Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm. ) albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w związku z art.24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp - załącznik Nr 4A

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Tarmin dostawy - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiana danych rejestrowych stron umowy, b) cesja praw i obowiązków wynikających z umowy, w sytuacji przekształceń restrukturyzacyjnych Zamawiającego, c) .wydłużenie terminu płatności, d) przedłużenia terminu obowiązywania umowy ponad czas określony w umowie, w przypadku niezrealizowania dostaw, asortymentu w limicie cenowym wynikającym z załączonego i obowiązującego formularza cenowego w umowie. e) zmianę zaoferowanych cen jednostkowych w sytuacji ustawowej zmiany podatku VAT, f) zmianę cen jednostkowych przedmiotu umowy w przypadku zmiany wielkości opakowania handlowego wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady g) zakup przedmiotu umowy po cenach niższych niż wskazane w umowie, w przypadku okresowych promocji cenowych, i) zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu (w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz), jak również braku możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej ostrożności .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.biz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Radomsku ul.Jagiellońska 36, 97-500 Radomsko pok. -1099 Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Dyrekcji Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.