eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WołówDostawa mebli wraz z transportem, wniesieniem i montażem dla Nadleśnictwa Wołów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-09

Wołów: Dostawa mebli wraz z transportem, wniesieniem i montażem dla Nadleśnictwa Wołów.
Numer ogłoszenia: 266955 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250213 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wołów, ul. Leśna 37, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 071 3809361, faks 071 3809361.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa w zarządzie PGL LP Nadleśnictwa Wołów.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli wraz z transportem, wniesieniem i montażem dla Nadleśnictwa Wołów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz wyposażania wraz z transportem, wniesieniem i montażem dla Nadleśnictwa Wołów [do biurowca Nadleśnictwa - ul. Leśna 37, 56-100 Wołów, do kancelarii dwóch leśnictw (leśnictwo Orzeszków - Orzeszków, 56-160 Wińsko i leśnictwo Stryjno - Węgrzce, 56-160 Wińsko). Zamawiający wskaże, gdzie należy zainstalować dane meble i elementy wyposażenia. Zamówieniu podlegają meble oraz wyposażenie wymienione w ofercie - załącznik nr 1, który Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia. Brak wypełnienia powoduje odrzucenie oferty. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 stanowiący opisy. 3. Oferta musi zawierać wymagane atesty, certyfikaty, próbki tapicerek krzeseł i płyt meblowych, w tym: a/ atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania na krzesła i fotele obrotowe b/ atest wytrzymałościowy w zakresie bezpieczeństwa użytkowania na krzesła i fotele konferencyjne c/ atest higieniczny na płytę wiórową laminowaną d/ atest na płytę wiórową - spełnianiu normy PN-EN 14322:2005 - odporność na ścieranie e/ atest ścieralności tapicerki materiałowej f/ certyfikat o odporności kolorów tapicerek krzeseł na działanie światła, pilingu i mechacenia g/ atest badań odporności tkaniny tapicerek krzeseł na zapalenie oraz atest klasyfikacji ogniowej h/ atest higieniczny tapicerki materiałowej krzeseł i / próbka skóry tapicerki krzeseł o wymiarach nie mniejszych niż 10 x 10 cm j/ próbki tapicerek materiałowych o wymiarach nie mniejszych niż 10 x 10 cm w wymaganych przez Zamawiającego kolorach - bordowym, brązowym, ciemno zielonym, zielonym z ciemno zielonymi punktami k/ próbki płyt meblowych (blatów biurek w kancelariach) w wymiarach nie mniejszych niż 10 x 10 cm dwuwarstwowych - wg kolorystyki opisanej w załącznikach 4. Wymienione w niniejszej specyfikacji - w załączniku nr 2 meble stanowią wzór, według którego zamawiający oczekuje realizacji dostawy. Jeżeli wykonawca zaproponuje meble równoważne do założonych to winny być: - wizualnie takie same jak te, które stanowią przedmiot zamówienia, - wykonane w technologii określonej w opisie przedmiotu zamówienia z zachowaniem kolorystyki określonej przez zamawiającego - nie gorsze w swojej klasie od przyjętych przez zamawiającego. 5. Kod i nazwa grupy wg CPV: 39.13.00.00-2 - Meble biurowe 6. Wykonawca zapewni 24-miesięczną gwarancję na dostarczone meble i elementy wyposażenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo SIGMA, Jarosław Krempa ul. Bogusławskiego 4, 58-500 Jelenia Góra, ul. Bogusławskiego 4, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31164,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30990,69

  • Oferta z najniższą ceną: 30990,69 / Oferta z najwyższą ceną: 30990,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.