eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CelestynówDostawa 37 komputerów przenośnych typu laptop z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym Office wraz z oprogramowaniem do kursów z języka angielskiego do 32 komputerów i oprogramowaniem do kursów z języka niemieckiego do 16 komputerów w ramach projektu Kompetencje naszą siłą! Program wyrównywania szans edukacyjnych wśród uczniów Gimnazjum im. Skrytego w Celestynowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-31

Celestynów: Dostawa 37 komputerów przenośnych typu laptop z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym Office wraz z oprogramowaniem do kursów z języka angielskiego do 32 komputerów i oprogramowaniem do kursów z języka niemieckiego do 16 komputerów w ramach projektu Kompetencje naszą siłą! Program wyrównywania szans edukacyjnych wśród uczniów Gimnazjum im. Skrytego w Celestynowie
Numer ogłoszenia: 266984 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Celestynów , ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 022 7897060 w. 119; 7897060, faks 022 7897011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 37 komputerów przenośnych typu laptop z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym Office wraz z oprogramowaniem do kursów z języka angielskiego do 32 komputerów i oprogramowaniem do kursów z języka niemieckiego do 16 komputerów w ramach projektu Kompetencje naszą siłą! Program wyrównywania szans edukacyjnych wśród uczniów Gimnazjum im. Skrytego w Celestynowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 37 fabrycznie nowych komputerów przenośnych typu laptop wraz z licencją i aktualizacją na okres 3 lat. Zakup komputerów jest realizowany w ramach Priorytetu IX POKL Działanie 9. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3.2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do : 3.2.1. dostarczenia komputerów przenośnych własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, w ilości zgodnej z przedmiotem zamówienia do miejsca wskazanego przez zamawiającego ( tj. Zespołu Szkół w Celestynowie, ul. Św. Kazimierza 55, 05-430 Celestynów,dostarczenia komputerów przenośnych od tego samego producenta i tego samego modelu, sprzęt i oprogramowanie dostarczone w ramach realizacji przedmiotu umowy będzie sprzętem i oprogramowaniem nowym, nie używanym uprzednio, posiadającym certyfikaty. 3.2.3.udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji producenta DOOR-TO-DOOR i dostarczenia kart gwarancyjnych, 3.2.4.udzielenia 24 miesięcznej gwarancji jakości oraz rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia, 3.2.5. ponoszenia odpowiedzialności za całokształt realizacji przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg (transport, załadunek, wyładunek) oraz terminowe wykonanie zamówienia, 3.2.6. ponoszenia odpowiedzialności za jakość, zgodność z warunkami i parametrami technicznymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań wykonawcy wobec Zamawiającego, 3.2.7. dostarczenia licencji na oprogramowanie biurowe i jego aktualizację, 3.2.8. dołączenia instrukcji obsługi dla każdego dostarczonego komputera, 3.3. Zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany zgodnie z Polskimi Normami, musi spełniać parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż opisane w punkcie 3.4. 3.4. Przedmiot zamówienia powinien być zgodny z poniższą specyfikacją techniczną: Lp 1 2 Minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego 1 Przekątna ekranu min. 15,6 cali 2 Nominalna rozdzielczość ekranu LCD 1366 x 768 pikseli HD Ready 3 Typ ekranu błyszczący 4 Procesor- szybkość taktowania zegara min. 2.0 GHz 5 Procesor - liczba rdzeni fizycznych 4 rdzenie 6 Rodzaj pamięci RAM DDR 3 7 Wielkość pamięci min. 4 GB 8 Pojemność twardego dysku min. 500 GB 9 Interfejs dysku twardego serial SATA, 5400 obr/min 10 Napęd optyczny DVD + - RW DL 11 Karta graficzna Dedykowana 12 Karta graficzna obsługująca technologie DirectXR 11 13 Wbudowana pamięć karty graficznej min. 1024 MB 14 Wejścia karty graficznej Wyjście D-Sub, wyjście HDMI 15 Karta dźwiękowa wejście mikrofonu, wejście liniowe, stereo 16 Czytnik karty pamięci SD, MMC, Memory Stick 17 Komunikacja LAN 1100.1000 Mb s , WiFi IEEE 802.11b.g.n 18 Interfejsy min. 3 x USB 2.0 lub USB 3.0 19 Dodatkowe wyposażenie Wbudowany mikrofon Wbudowana kamera internetowa Wbudowane głośniki stereo Torba/pokrowiec na komputer Mysz komputerowa ze złączem USB Para słuchawek z wymiennymi gąbkami obejmujące całą małżowinę uszną z mikrofonem na wysięgniku (nie dopuszczany jest mikrofon na kablu) Linka zabezpieczająca przed kradzieżą z możliwością instalacji do stolika 20 Zainstalowany system operacyjny MS Windows 7 Home Premium PL 64-bit lub równoważny tj. obsługujący wszystkie programy obsługiwane przez ww. system oraz wykonujący wszystkie funkcjonalności ww. systemu, obsługujący wszystkie urządzenia obsługiwane przez ww. system, system operacyjny umożliwiający zainstalowanie MS SQL Server 2008 21 Zainstalowany pakiet biurowy Licencjonowany pakiet biurowy Microsoft Office 2010 OEM PL ub równoważny w wersji do użytku komercyjnego zawierający programy do edytowania dokumentów tekstowych, arkuszy kalkulacyjnych, prezentacji multimedialnych i obsługi poczty e-mail. 22 Zainstalowany pakiet antywirusowy program antywirusowy z zaporą sieciową z licencją na okres 2 lat 23 Zainstalowany program do nauki języka angielskiego na 32 komputerach program nauczania powinien być zgodny z podstawą programową gimnazjum klas I-III, z systemem rozpoznawania mowy, materiał językowy dostosowany do czterech poziomów zaawansowania: od elementarnego do upper-Intermediate, po 150 godzin nauki każdy poziom, przygotowujący uczniów do zdania egzaminu First Certificate in English (FCE). 24 Zainstalowany program do nauki języka niemieckiego na 16 komputerach program interaktywny zawierający materiał językowy dostosowany do trzech poziomów zaawansowania: początkujący, średniozaawansowany i zaawansowany, o łącznej długości 1000 godzin nauki, przygotowujący uczniów do zdania egzaminu Zertifikat Deutsch als Fremdsprache..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) ważnym w okresie związania ofertą. 8.2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, a dowód wniesienia wadium (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) powinien załączyć do oferty wraz z informacją, na jaki numer konta należy zwrócić wadium. 8.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy o numerze: 23 8001 0005 2002 0008 6091 0012, prowadzone przez: Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie, z następującą adnotacją: Dostawa 37 komputerów przenośnych typu laptop z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym Office wraz z oprogramowaniem do kursów z języka angielskiego do 32 komputerów i oprogramowaniem do kursów z języka niemieckiego do 16 komputerów w ramach projektu Kompetencje naszą siłą! Program wyrównywania szans edukacyjnych wśród uczniów Gimnazjum im. Skrytego w Celestynowie. 8.4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna Wykonawca złoży w Celestynowie przy ul. Reguckiej 3, Biurze Obsługi Mieszkańca - Urzędu Gminy w Celestynowie lub dołączy do oferty. 8.6. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcom zgodnie z zapisami art. 46 Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują (w przypadku świadczeń ciągłych) co najmniej dwie (2) dostaw, których przedmiotem było dostarczenie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na kwotę min. 100.000 zł każda, oraz potwierdzenia, że dostawy te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do oferty oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w niniejszej SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej co najmniej przez okres wykonywania zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w niniejszej SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem przedstawionym w Załączniku Nr 3 do SIWZ;i), 2. wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - sporządzony zgodnie z wzorem przedstawionym w Załączniku Nr 5 do SIWZ - jeżeli dotyczy 3. Wykonawca załączy do oferty potwierdzenie wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalna jest zmiana Umowy w przypadku: - zmiany terminu płatności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w tym w szczególności w wyniku zadziałania okoliczności Siły Wyższej, - wydłużenia terminu wykonania przedmiotu Umowy, spowodowanego następującymi okolicznościami: - zmiany terminu płatności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w tym w szczególności w wyniku zadziałania okoliczności Siły Wyższej, - wydłużenia terminu wykonania przedmiotu Umowy, spowodowanego następującymi okolicznościami: - opóźnieniami w zakresie dokonywania odbiorów spowodowanymi przez Zamawiającego, - okolicznościami Siły Wyższej, - zmian w wyniku postępu techniczno - technologicznego lub wycofania z produkcji zastosowanego wyposażenia, urządzeń lub technologii gwarantujących uzyskanieparametrów nie gorszych od żądanych a ich zastosowanie nie spowoduje wzrostu ogólnej wartości przedmiotu Umowy; - zmian korzystnych dla Zamawiającego. - Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.3. Zmiany w zakresie nazwy zadania, danych Stron, w szczególności ich adresów, przedstawicieli Stron, innych osób wskazanych imiennie w Umowie, nie stanowią zmiany Umowy i będą dokonywane w formie jednostronnego oświadczenia Strony, której zmiana dotyczy, złożonego na piśmie pod rygorem nieważności. Oświadczenie powinno zostać doręczone drugiej Stronie z 7 dniowym wyprzedzeniem. W przypadku niedopełnienia obowiązku powiadomienia drugiej Strony o zmianie, za skuteczne uznaje się czynności dokonane z uwzględnieniem dotychczasowych danych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Celestynów ul. Regucka 3 05-430 Celestynów pok. nr 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2011 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców Urząd Gminy Celestynów ul. Regucka 3 05-430 Celestynów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu IX POKL Działanie 9. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.