Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-08
Zielona Góra: Wykonanie dekoracji świetlnych - noworocznych oraz okolicznościowych. Projekt wykonawstwo, serwis oraz zakupy elementów naprawczych, serwisowych i montażowych
Numer ogłoszenia: 26702 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dekoracji świetlnych - noworocznych oraz okolicznościowych. Projekt wykonawstwo, serwis oraz zakupy elementów naprawczych, serwisowych i montażowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: 1) Projekt dekoracji noworocznych uzgodniony i zatwierdzony przez Urząd Miasta Zielona Góra, 2) Projekt dekoracji noworocznych obejmujące miejsca wskazane przez Zamawiającego ( zał.), należy wykonać w terminie do 60 dni od dnia zawarcia umowy., 3) Integralną częścią wykonanego projektu stanowić winna wizualizacja przyjętych rozwiązań projektowych, 4) Projekt dekoracji noworocznych wraz z koniecznymi uzgodnieniami i pozwoleniami powinien uwzględniać wykonanie niezbędnych konstrukcji do montażu dekoracji, prace pomocniczych i naprawczych, 5) Realizowany projekt winien uwzględniać elementy dekoracji będące w posiadaniu Urzędu Miasta Zielona Góra, 6) W ramach obowiązującej umowy Wykonawca dokona niezbędnych zakupów elementów naprawczych, serwisowych, montażowych i wykona niezbędne elementy wspomagające dekoracje, 7) Zakres prac objętych przedmiotowym zleceniem uwzględniać winien bieżące naprawy, przeglądy techniczne, wykonanie elementów montażowych oraz bieżącą obsługę serwisową urządzeń i elementów świetlnych podczas ich użytkowania, 8) Zakupy drobnych elementów serwisowych, montażowych i naprawczych nie mogą przekraczać kwoty 15.000,00 PLN brutto. Wymagania szczegółowe: 1) Na etapie wstępnej realizacji prac projektowych Wykonawca zorganizuje min.1 spotkanie z Zamawiającym, celem dokonania niezbędnych uzgodnień i ustaleń, sporządzając na tę okoliczność stosowny protokół, 2) Wykonawca przeniesie prawa autorskie na Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu umowy w części odnoszącej się do wykonywanego projektu dekoracji, 3) Wykonawca niezbędne do wykonania dekoracji elementy świetlne i montażowe będące w posiadaniu Urzędu Miasta, będzie pobierał za pokwitowaniem z magazynu zlokalizowanego na terenie ZGKiM na podstawie pisemnej dyspozycji wydanej przez WGKiM tut. Urzędu, 4) Każdorazowo po zakończeniu obsługi noworocznej Miasta Wykonawca wspólnie z Zamawiającym wykona: 1. kasację elementów zużytych i zniszczonych; 2. inwentaryzację stanu posiadania sprawnych i nadających się do dalszego ubytkowania elementów świetlnych, montażowych i dekoracji, 5) Każdorazowo, w stosownym wyprzedzeniem czasowym Wykonawca uzgodni ze stosownymi służbami/wydziałami i Spółką ENEA Operator Rejon Dystrybucji Zielona Góra punkty poboru mocy i w razie konieczności wykona niezbędne czynności w przedmiocie sprawy podejmując niezbędną współpracę z w/w. 6) Zobowiązuje się Wykonawcę umowy do: 1. dbania o stan techniczny powierzonych przez Zamawiającego elementów świetlnych i dekoracji; 2. utrzymywanie w okresie trwania umowy w ciągłej gotowości technicznej infrastruktury umożliwiającej eksploatację dekoracji świetlnych i okolicznościowych zgodnie z potrzebami Zamawiającego w ramach przyjętego do realizacji projektu; Wykaz miejsc podlegających dekorowaniu świetlnemu : 1. W okresie świąteczno-noworocznym: 1) Dekoracja choinek 15 metrowych w obrębie śródmieścia - przy Ratuszu Miejskim - 1 choinka ( 100 szt. nitek LED o dł. 10,00 mb; 20 szt. żarówek stroboskopowych małych; bombki o różnych średnicach - 1/2 stanu magazynowego ), - przy Hotelu Śródmiejskim ul. Kupiecka-Żeromskiego - 1 choinka ( 100 szt. nitek LED o dł. 10,00 mb; 20 szt. żarówek stroboskopowych małych; bombki o różnych średnicach - 1/2 stanu magazynowego ); 2) Dekoracja drzew rosnących w obrębie Śródmieścia - na Placu Bohaterów - 1 drzewo klon jednolistny ( 30 szt. nitek LED o dł. 10,00 mb ) i przy fontannie - 1 drzewo buk ( 50 szt. nitek LED o dł. 10,00 mb ), - na ulicy A. Mickiewicza przy PKO - 1 drzewo głóg ( 3 kurtyny świetlne o dł. 9,00 mb ), - przy Ratuszu Miejskim - 4 drzewa / klony ( 75 szt.x4 = 300 szt. nitek LED o dł. 10,00 mb); 3) Dekoracja wlotów w obrębie śródmieścia i ratusza od: - przejścia do ulicy Lisowskiego (brama świetlna + 1 kurtyna świetlna o dł. 7,00 mb ), - ul. Mickiewicza - od strony Starego Rynku (brama świetlna ), - ul. Mariackiej - od strony Starego Rynku (brama świetlna+ 2 kurtyny świetlne o dł. 9,00 mb ), - ul. Krawieckiej - od strony Starego Rynku ( brama świetlna + 2 kurtyny świetlne o dł. 9,00 mb ), - ul. Pod Filarami - od strony Starego Rynku (brama świetlna + 2 kurtyny świetlne o dł. 9,00 mb ); 4) Dekoracja girlandami świetlnymi ciągów pieszych: - ul. Stary Rynek - wokół Ratusza, - ul. Kupieckiej - od ul. M. Kopernika do ul. Boh. Westerplatte, ( łącznie 550mb girland świetlnych rozpiętych na wspornikach montowanych do lamp ulicznych); 5) Dekoracja jupiterów oświetleniowych: - Plac Pocztowy ( 3 kurtyny świetlne o dł. 9,00mb ), - Rondo PCK ( 3 kurtyny świetlne o dł. 9,00mb ), - Rondo Romana Dmowskiego ( 3 kurtyny świetlne o dł. 9,00 mb ), - Rondo Albina Bandurskiego ( 3 kurtyny świetlne o dł. 9,00 mb ), - Rondo Henryka Maćkowiaka ( 3 kurtyny świetlne o dł. 9,00 mb ), - Rondo Klema Felchnerowskiego ( dekoracja stylizowanego kosza kolorowym wężem świetlnym oraz choinką świetlną o wys. 2,70 m, - Rondo Jana Pawła II ( 24 szt. kurtyn świetlnych o szer.2,00m i wys. 1,50 m ), - Rondo Stefana Batorego ( 32 szt. kurtyn świetlnych o szer.2,00m i wys. 1,50 m ); 6) Dekoracja wejścia głównego do Ratusza ( 2 szt. motywów świetlnych w ramkach ).; 7) Dekoracja ciągu ulicy Boh. Westerplatte od Ronda Michała Kaziowa do ul Wandy ( 112 szt. elementów świetlnych w ramce aluminiowej montowanych na lampach ulicznych ); 8) Dekoracja poprzeczna - węże świetlne 3 krotny sznur o dł. rozpięcia 10 mb w ciągu ulicy Al. Niepodległości od ul. Kupieckiej do Placu Bohaterów oraz girlandami świetlnymi ( typ Quick FIX o dł. 2,70 mb i śr.14-45 cm w ilości 2 szt. x 11 = 22 szt.) od ul. Kupieckiej do ul. dr Pieniężnego; 9) Dekoracja fasady frontowej budynku oraz Urzędu Miasta: - śnieżką sześcioramienną ( o wymiarze 4,00 x 3,50 m - 2 szt.), - kurtynami świetlnymi ( o szer. 2,00 m i dł. 9,00 mb rozwieszone na wieszakach i spięte w kształt warkocza/sopla w ilości 10 szt. ), - kurtynami świetlnymi ( o dł. 2,00 m i wys.1,50 mb rozpięte wzdłuż szczytu budynku - 15 szt.), - dekoracja wejścia głównego po obrysie zadaszenia wężem świetlnym; 10) Dekoracja świetlna drzewa głóg rosnącego na Rondzie 11 Listopada - 3 szt. kurtyn świetlnych o dł. 9,00m, - oplot pnia drzewa kolorowymi nitkami świetlnymi. 2. W okresie obchodów Dni Zielonej Góry - Winobranie 2008: 1) Dekoracja wlotów w obrębie ratusza: - ul. Żeromskiego - od strony Starego Rynku ( kiść winogron z podświetleniem ), - ul. Mickiewicza - od strony Starego Rynku (kiść winogron z podświetleniem ), - ul. Pod Filarami - od strony Starego Rynku ( kiść winogron z podświetleniem ). 2) Dekoracja lamp ulicznych w ciągu ul. Żeromskiego i ul. Stary Rynek (podświetlany herb miasta mocowany na wysięgnikach - 16 szt. ); 3) Dekoracja girlandami świetlnymi ciągów pieszych: - ul. Stary Rynek - wokół Ratusza, - ul. Kupieckiej od ul. M. Kopernika do ul. Boh. Westerplatte (łącznie 550 mb girland świetlnych rozpiętych na wspornikach montowanych do lamp ulicznych).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.84.00.00 - Specjalne usługi projektowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1.Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwiema usługami o min. wartości 100.000,00 zł brutto każda w zakresie przedmiotu zamówienia- wykonanie dekoracji świetlnych- noworocznych i okolicznościowych, udokumentowane że zostały wykonane należycie; 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia posiadającymi uprawnienia: - energetyczne i pomiarowe z zakresu dozoru i eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 kV; 3. Dysponują następującym potencjałem technicznym: - podnośnikiem koszowym o wysokości roboczej min. 18 m- 1 sztuka, - podnośnikiem koszowym o wysokości roboczej min. 10 m- 1 sztuka, - agregatem prądotwórczym- 1 sztuka, - samochodem ciężarowym o ładowności do 5 ton- 1 sztuka. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie w 100 % własnymi siłami wg załącznika Nr 3 do SIWZ; ; 4) dokładnie wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową netto przedmiotu zamówienia (w polskich złotych/ do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 6 do SIWZ; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 9) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokument potwierdzający posiadanie uprawnień wymienionych w punkcie 5.1.2 na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2 SIWZ; 10) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca wg załącznika Nr 8 do SIWZ- na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.3 SIWZ; 11) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 9 do SIWZ; 12) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (stosownie do treści § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 604, z późn. zm.)): §2. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1) pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; d) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul.Podgórna 22, pok. 408..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul.Podgórna 22, pok. 408..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1193F w m. Podmokłe Małe w kierunku m. Laski
- Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie WA-3 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 192+397
- Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* realizowana w podziale na części
- LA.261.25.2024 Sukcesywne dostawy koncentratów do hemodializy
- Zagospodarowanie terenu ul. Kąpielowa - ekrany akustyczne.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Zielona Góra - drukarki wielofunkcyjne kolor
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Dostawa wraz z montażem systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) oraz instalacji oświetlenia awaryjnego w budynku Centrum Sportów Ekstremalnych przy ul. Legnickiej 65b we Wrocławiu.
- Usługa przeglądu, konserwacji i napraw sprzętu gastronomicznego i urządzeń chłodniczych
- Realizacja robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń w budynku E na potrzeby administracji Szpitala".
- Poprawa efektywności energetycznej infrastruktury społeczno-edukacyjnej wraz z elementami systemu gospodarki wodnej na terenie miasta i gminy Olkusz
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Bełchatowie - OS
więcej: Specjalne usługi projektowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.