To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Namysłów: Świadczenie usług pralniczych.
Numer ogłoszenia: 267075 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 232101 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Oleśnicka 10/3, Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, fax (077) 410 30 12.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych (pranie, dezynfekcja) na rzecz szpitala przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Miesięczne zestawienie bielizny i odzieży do prania oraz materacy, poduszek i kołder do dezynfekcji zawiera poniższa tabela. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 93.10.00.00-9 (Usługi prania i czyszczenia na sucho). Odbiór bielizny brudnej i dostarczanie bielizny czystej przez 5 dni w tygodniu (codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 do 13:00 w systemie wahadłowym, bez pustych kursów). Miesięczne zestawienie bielizny i odzieży do prania oraz materacy, poduszek i kołder do dezynfekcji: Lp. Rodzaj bielizny Ilość w kg Częstotliwość prania 1.Bielizna fasonowa - odzież ochronna pracowników 250 1 x w tygodniu 2.Bielizna płaska ogólnoszpitalna: poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, koszule operacyjne 2.400 Codziennie przez 5 dni w tygodniu 3.Bielizna noworodkowa i dziecięca: kaftaniki, koszulki, śpiochy, pidżamy dziecięce, pieluchy, bety, pościel dziecięca 130 Codziennie przez 5 dni w tygodniu 4.Bielizna operacyjna: obłożenia, odzież operacyjna pracowników 600 Codziennie przez 5 dni w tygodniu 5.Bielizna pozostała: ręczniki, koce, firanki 150 Codziennie przez 5 dni w tygodniu 6.Odzież i bielizna pacjentów: pidżamy, dresy, koszule nocne 150 Codziennie przez 5 dni w tygodniu 7. Materace, poduszki, kołdry 100 1 x w tygodniu (komora do dezynfekcji) RAZEM: 3.780 W zakres usługi wchodzi pranie i dezynfekcja, transport samochodem przystosowanym do przewozu bielizny szpitalnej z podziałem na strefy (bariera higieniczna eliminująca stykanie się bielizny czystej z brudną), załadunki i wyładunki oraz pakowanie, segregacja i znakowanie czystej bielizny. Wymagania: 1.Odbiór codzienny bielizny brudnej 5 dni w tygodniu w godz. 9:00 - 13:00. 2.Dostawa bielizny czystej 5 dni w tygodniu w godz. 9:00 - 13:00. 3.Zwrot bielizny czystej następuje w ciągu 48 godzin od odbioru bielizny brudnej, za wyjątkiem bielizny oddanej w piątek - zwrot w poniedziałek. 4.Paczki z bielizną czystą muszą być opakowane w worki foliowe (koszt Wykonawcy). 5.Każda paczka musi posiadać numer identyfikacyjny, który odpowiadać będzie zestawieniu zbiorczemu, niezbędnemu do przyjmowania i odbierania przez Zamawiającego prania. 6.Bielizna czysta musi być dostarczana w pakietach z podziałem asortymentowym i oddziałowym. 7.Odzież ochronną pracowników (bieliznę fasonową) należy oznakować systemem TERMOPATCH bądź inne wg kodu: -szpital -oddział - imię i nazwisko użytkownika, lub inne oznakowanie określające użytkownika. 8.Odzież ochronną pracowników (bieliznę fasonową) musi być dostarczana na wieszakach a następnie w workach foliowych. 9.Dostawa i odbiór bielizny szpitalnej i innych asortymentów odbywać się będzie zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi, 10.Proces prania przeprowadzany zgodnie z wymaganiami higieniczno-sanitarnymi. 11.Pomieszczenia pralni muszą odpowiadać wymaganiom zawartym w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz.U. nr 213 poz. 1568). 12.Pralnia musi być wyposażona w pomieszczenie śluzy do dezynfekcji kontenerów transportowych. 13.Pralnia musi posiadać komory do dezynfekcji materacy. 14.Usługa prania musi być wykonana bez podwykonawcy. 15.W celu potwierdzenia stanu faktycznego ze złożoną ofertą Zamawiający dokona wizytacji pralni Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę przed rozstrzygnięciem przetargu. 16.Odbiór bielizny brudnej i zwrot bielizny czystej odbywał się będzie w obecności osób upoważnionych z obu stron, za potwierdzeniem na drukach zdawczo-odbiorczych. Druki zdawczo - odbiorcze będzie na bieżąco dostarczał Wykonawca w czasie trwania umowy. 17.W razie stwierdzenia wad wykonanej usługi (ilość, jakość - wady prasowania, krochmalenia, niedopranie) których nie można było stwierdzić w momencie jej odbioru, Zamawiający zgłosi w sposób udokumentowany w ciągu 3 dni roboczych oraz deleguje swojego przedstawiciela w celu uzasadnienia reklamacji. 18.Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamacje w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.10.00.00-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 113400.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług pralniczych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Pralniczych i Różnych MAX Akademii Medycznej im. Piastów Ślaskich we Wrocławiu, ul. Borowska 213, 50-556 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 111132.00
- Oferta z najniższą ceną: 111132.00 oferta z najwyższą ceną: 111132.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Przeczów
- DF.26.2.2024 - Zakup samochodu typu kombi dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Namysłowie
- Realizacja zadania pn. "Budowa nowoczesnego budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Namysłowie - etap III - zakup pierwszego wyposażenia"
- Rozbudowa ul. Modrzewiowej, ul. Jodłowej i ul. Świerkowej oraz budowa ul. Jarzębinowej w Namysłowie - opracowanie dokumentacji projektowej
więcej: przetargi w Namysłowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.