Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Września: Zakup i dostawa aparatury i sprzętu medycznego do poradni endoskopowej
Numer ogłoszenia: 267079 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o. , ul. Słowackiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4370537, fax. 061 4379730.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwrzesnia.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa aparatury i sprzętu medycznego do poradni endoskopowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - wideogastroskop - 2 szt. - wideokolanoskop - 1 szt. - wideoduodenoskop - 1 szt. - procesor wizyjny - 1 szt. - monitor LCD medyczny - 1 szt. - wózek endoskopowy - 1 szt. - automatyczna myjka endoskopowa - 1 szt Pakiet nr 2 - kardiomonitor stacjonarno - przenośny - 1 szt. - defibrylator - 1 szt. Pakiet nr 3 - stół zabiegowy 1 szt. Pakiet nr 4 - aparat do znieczulania - 1 szt. Pakiet nr 5 - stymulator nerwów z osprzętem - 1 szt. Pakiet nr 6 - wiertarka chirurgiczna - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00 - Endoskopy 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 33.17.21.00 - Urządzenia do anestezji 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.19.22.30 - Stoły operacyjne 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek opisany w pkt. 3 i 4 Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, oraz wszystkie dokumenty wymagane w pkt. IX siwz. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne nastąpi na podstawie dokumentów załączonych do oferty wymienionych i wymaganych w niniejszej SIWZ- metodą spełnia / nie spełnia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczej Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3.Certyfikat CE lub świadectwo dopuszczenia do obrotu na terenie RP. 4.Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3 5.Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 6.Wypełniony załącznik nr 1,5 i 6..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Adres internetowy: www.szpitalwrzesnia .home.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy we Wrześni Sp. z o.o., ul. Słowackiego 2, 62- 300 Września.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy we Wrześni Sp. z o.o., ul. Słowackiego 2, 62- 300 Września ( sekretariat pok. 104).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Endoskopia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wideogastroskop - 2 szt. - wideokolanoskop - 1 szt. - wideoduodenoskop - 1 szt. - procesor wizyjny - 1 szt. - monitor LCD medyczny - 1 szt. - wózek endoskopowy - 1 szt. - automatyczna myjka endoskopowa - 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6, 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kardiomonitor i defibrylator.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - kardiomonitor stacjonarno - przenośny - 1 szt. - defibrylator - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3, 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stół zabiegowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stół zabiegowy -1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aparat do znieczulania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do znieczulania - 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stymulator nerwów z osprzętem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stymulator nerwów z osprzętem szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wiertarka chirurgiczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wiertarka chirurgiczna - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Opracowanie kompleksowych dokumentacji projektowych dla przebudowy, budowy infrastruktury drogowej w Gminie Września
- Dostawa pojemników na odpady komunalne
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2926P Gozdowo - Nowa Wieś Królewska"
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych (elektrody bierne oraz elektrody do elektrokoagulacji) dla Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
- Dostawa aparatu USG i holterów ciśnieniowych dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa sprzętu dla jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
- Dostawa monitora parametrów hemodynamicznych dla OIT (ZP-56/2025)
- Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.