Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-27
Uzdowo: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu BUS 9- osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim - Wyrównywanie różnic między regionami II
Numer ogłoszenia: 26708 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Uzdowie , Uzdowo 18/19, 13-214 Uzdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-23 696 54 16, faks 0-23 696 55 56.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej Powiatowa Samorządowa Jednostka Organizayjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu BUS 9- osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim - Wyrównywanie różnic między regionami II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu BUS 9- osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim - Wyrównywanie różnic między regionami II Samochód osobowy typu minibus (kombi) rok prod. 2012, Wersja 9-osobowa, (8+1) z przystosowaniem 1 miejsca do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim. Układ siedzeń 3+3+3, siedzenie podwójne obok kierowcy kanapa lub fotele w części pasażerskiej demontowane oparcie fotela przy drzwiach przesuwnych składane Regulowany fotel kierowcy. Przestrzeń pasażerska w pełni przeszklona. Drzwi tylne przeszklone otwierane o kąt 180 0 Drzwi przesuwne w części pasażerskiej z prawej strony. Min. 1 okno w części pasażerskiej otwierane. Całkowita długość pojazdu maksymalnie do 5300 mm. Maksymalna wysokość pojazdu 2000mm Maksymalna szerokość pojazdu z lusterkami 2250 mm Rozstaw osi minimum 3400 mm. Wspomaganie układu kierowniczego, ABS, ESP Hamulce tarczowe przód i tył. Kolumna kierownicy z regulacją w co najmniej jednej płaszczyźnie. Fabryczne ogrzewanie całego pojazdu (przód i tył) Oświetlenie przestrzeni pasażerskiej, Podsufitka materiałowa, wyłożenie ścian bocznych elementami z tworzywa sztucznego, podłoga wyłożona matą antypoślizgową. Lakier metalizowany. Kolor lakieru inny niż biały i czarny. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu do 3500 kg. Pojemność zbiornika minimum 90 L Wysokoprężny o mocy minimum 100 KM. doładowany z bezpośrednim wtryskiem Common Rail Pojemność skokowa od 1950cm3 do 2200cm3 Norma spalania - minimalnie Euro 5 Napęd na przednią oś. Skrzynia biegów manualna minimum 5 biegowa + wsteczny. Silnik, podzespoły mechaniczne i elektroniczne bez limitu kilometrów minimum 2 lata. Perforacja blach minimum 10 lat. Na powłokę lakierniczą minimum 2 lata. Komplet opon na okres letni - 4 szt. (felgi + opony) wraz z kołpakami. Komplet opon na okres zimowy - 4 szt. (felgi+opony). Pełnowymiarowe koło zapasowe. Klimatyzacja z nawiewem w kabinie kierowcy i przestrzeni pasażerskiej. Alarm antywłamaniowy + immobiliser. Centralny zamek zdalnie sterowany, Dywaniki podłogowe w kabinie kierowcy. Szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie. Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie, trzecie światło stop. Komputer pokładowy. Instalacja radiowa z głośnikami -min 4 Radioodtwarzacz fabryczny CD MP3 Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc. Siedzenie szybko demontowane w trzecim rzędzie. Atestowane mocowania dla 1 wózka inwalidzkiego, zamocowane wzdłuż pojazdu, Komplet pasów do mocowania 1 wózka. Pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku. Najazdy teleskopowe aluminiowe z powłoką antypoślizgową umożliwiające wprowadzenie wózka do pojazdu. Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu inf. o przewozie osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym Homologacja lub dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu (badanie techniczne, oświadczenie wykonawcy, KRS).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 34.11.44.00 - Minibusy 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, o których mowa w punkcie V SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, o których mowa w punkcie V SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, o których mowa w punkcie V SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, o których mowa w punkcie V SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, o których mowa w punkcie V SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany umowy polegające na: zmianie postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności tzw. siły wyższej tj. wydarzeń i okoliczności nadzwyczajnych, nieprzewidywalnych, niezależnych od dobrej woli i intencji którejkolwiek ze stron umowy, które uniemożliwiają jednej ze stron wywiązanie się z postanowień zawartej umowy lub powodują rażącą stratę dla którejkolwiek ze stron umowy. W przypadku, gdy którakolwiek ze stron nie jest w stanie wywiązać się ze swych zobowiązań umownych w związku z okolicznościami siły wyższej - druga strona powinna być poinformowana na piśmie, w terminie do 7 dni od momentu zaistnienia tych okoliczności, pod rygorem rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkującej nie możliwością realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku wystąpienia niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsuzdowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Uzdowie
Uzdowo 18/19
13-214 Uzdowo
sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Uzdowie Uzdowo 18/19 13-214 Uzdowo sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
- Zakup siedmioosobowego samochodu dostawczego typu furgon - brygadowy na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Sulęcinie
- "Zakup samochodu osobowego (mikrobus 9-osobowy) na potrzeby OSP Dłużec"
- Zakup samochodu osobowo - towarowego
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowego dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o. z opcją wykupu przez Zamawiającego."
- Zakup samochodu typu BUS do przewozu osób poszkodowanych w wypadkach
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.