To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-27
Komorniki: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. Rozbudowa i modernizacja budynku Urzędu Gminy Komorniki z parkingami, osadnikiem i separatorem dla wód deszczowych w Komornikach.
Numer ogłoszenia: 267090 - 2010; data zamieszczenia: 27.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111398 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Komorniki, ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8107751, faks 061 8107985.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. Rozbudowa i modernizacja budynku Urzędu Gminy Komorniki z parkingami, osadnikiem i separatorem dla wód deszczowych w Komornikach..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego inwestycji pn. Rozbudowa i modernizacja budynku Urzędu Gminy Komorniki z parkingami, osadnikiem i separatorem dla wód deszczowych w Komornikachw specjalności: 1) konstrukcyjno - budowlanej 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 4) robót drogowych W okresie realizacji oraz gwarancji. Zakres usług obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z przepisów ustawy - Prawo budowlane oraz właściwych przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, zatwierdzonego projektu budowlanego i udzielonego pozwolenia na budowę, umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych inwestycji pn.: Rozbudowa i modernizacja budynku Urzędu Gminy Komorniki z parkingami, osadnikiem i separatorem dla wód deszczowych w Komornikach, w szczególności: 1) pełny zakres czynności określonych w art.25 - 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity z 2006r. Dz.U.Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) 2) ochrona interesów Zamawiającego, 3) sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, Specyfikacją techniczną, pozwoleniem na budowę, umową z wykonawcą inwestycji, w tym harmonogramem rzeczowo - finansowym, 4) przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym do odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego, 5) uczestniczenie w odbiorach częściowych oraz odbiorze końcowym, 6) uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji, 7) informowania Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę inwestycji robót o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 8) w razie konieczności do codziennego telefonicznego kontaktu z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji, 9) doradztwo w negocjacjach z wykonawcą inwestycji, 10) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do projektu budowlanego i dokonywanie w nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 11) sprawdzenie, potwierdzenie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowej składanej przez wykonawcę inwestycji oraz dokumentacji powykonawczych, 12) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PARTNER PLAN BIURO INŻYNIERSKIE BUDOWNICTWA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PARTNER PLAN BIURO INŻYNIERSKIE BUDOWNICTWA" SP. Z O.O.
- PARTNER PLAN Biuro Inżynierskie Budownictwa Spółka z o.o., ul. J. Piłsudskiego 104, 61-246 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69000,00
Oferta z najniższą ceną: 69000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 161250,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej w Gminie Moszczenica poprzez wymianę opraw oświetleniowych nieenergooszczędnych
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: Remont drogi powiatowej nr 1041F na odcinku Czciradz - Solniki. Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania: "Budowa i przebudowa dróg, poprawa parametrów melioracji wodnych w ramach zagospodarowania poscaleniowego w obrębie Rogalin, jednostka ewidencyjna Horodło"
- Zapewnienie nadzoru inwest. nad realiz. umowy, której przedmiotem jest wyk. rob. bud. i instal. wraz z niezbędnymi opracowaniami projekt. w bud. 1A, 1BC, 14, 16, 20C przy ul. Rydygiera 8 w Warszawie"
- Pełnienie czynności inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa geotermalnej sieci ciepłowniczej magistralnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz z przepompownią
- Inspektor prac wykonawczych zagospodarowania poscaleniowego na obiekcie scaleniowym Adamów, Barki, Biesiadki, Nowy Stręczyn, Stary Stręczyn i Zosin, gm. Cyców
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.