eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockUtrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa - działania na terenie Inspektoratu w Gostyninie II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-09

Płock: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa - działania na terenie Inspektoratu w Gostyninie II
Numer ogłoszenia: 267112 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Płocku , ul. 1-go Maja 7b, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 2697991, faks 24 2697981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wzmiuw.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa - działania na terenie Inspektoratu w Gostyninie II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa - działania na terenie Inspektoratu w Gostyninie II. 1.Rodzaj robót przewidzianych do wykonania (rozmiar rzeczowy zgodnie z załączonymi przedmiarami): 1.Wykaszanie porostów ręcznie ze skarp i z dna, 2.Wycinanie krzaków ze skarp, 3.Mechaniczne koszenie dna cieku (Kanał Jesionka Waliszew), 4.Zabudowa wyrwy na skarpie Rzeki Skrwy Lewej w m. Sokołów w km 39+758 - 39+732 (wbijanie ścianek szczelnych stalowych z grodzic G-46, zabudowa wyrw dowiezionym gruntem, ubezpieczenie płytami ażurowymi skarpy), 5.Wał Iłowsko Dobrzykowski - wykonanie filtrów w miejscach sufozji na rowie C IV w km 0+180 - 0+880 oraz na rowie S V w km 0+070 (10 sztuk filtrów: rozebranie umocnień z płyt PA II, wymiana gruntu, wykonanie filtrów odwrotnych ze żwiru o śr. 2-16mm w otulinie z geowłókniny typu GEOLON PE/1000, wykonanie umocnień z płyt PA II na podsypce). Udrożnienie rurociągu drenażowego S 6 o śr. 20cm oraz studzienki drenarskiej krytej o śr. 80cm. Naprawa ławy przywałowej w km 27+700 - 27+510 oraz doziarnienie ławy przywałowej w km 25+000 - 19+000 (wykonanie nawierzchni oraz doziarnienie warstwą 7cm mieszanką kruszywa o śr. 0-31,5mm). 2.Zamawiający podzielił zamówienie na 3 niżej wymienione części. Część 1:Utrzymanie Kanału Jesionka Waliszew w km 2+850 - 11+860 Gm. Szczawin Kościelny oraz Utrzymanie Kanału Pacyńskiego w km 0+000 - 6+800 Gm. Pacyna Część 2:Utrzymanie Rzeki Skrwy Lewej w km 39+758-39+732 (zabudowa wyrwy w m. Sokołów) Gm. Gostynin Część 3:Utrzymanie Wału Iłowsko Dobrzykowskiego w km 35+215-19+000 Gm. Gąbin, Słubice 3.Szczegółowy rodzaj i zakres robót z podaniem lokalizacji (kilometrażu obiektu) określają: - mapy lokalizacyjne, przedmiary robót dla każdej w/w części zamówienia - zał. nr 1 - wytyczne wykonania i odbioru robót dla wszystkich części zamówienia - zał. nr 2 stanowiące integralną część SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w części 3 w/w zadania w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu zrealizował co najmniej 1 zamówienie o podobnym rodzaju i wartości. Za podobne zamówienie zamawiający uzna: - wykonywanie urządzeń melioracji wodnych lub rowów lub roboty konserwacyjne urządzeń melioracji wodnych lub rowów dotyczy wszystkich części w/w zadania, - wbijanie ścianek szczelnych min. 20 m - dotyczy części 2 w/w zadania, - roboty polegające na wykonaniu lub remoncie nawierzchni drogowej - dotyczy części 3 w/w zadania. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z form nr 5 do SIWZ oraz dowodów potwierdzających, czy usługi zostały wykonane należycie (dok. wym. w rozdz. X ust. 1 pkt. 2) SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia tj. -łyżką koszącą - dotyczy części 1 w/w zadania, -walcem statycznym samojezdnym, równiarką samojezdną - dotyczy części 3 w/w zadania. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z form nr 6 do SIWZ(dok. wym. w rozdz. X ust. 1 pkt. 3) SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy zgodnie z § 7 wzoru umowy (zał. nr 3 do SIWZ)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WZMiUW w Warszawie Oddział w Płocku 09-402 Płock, ul. 1-go Maja 7b, pok. Nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2013 godzina 10:00, miejsce: WZMiUW w Warszawie Oddział w Płocku 09-402 Płock ul. 1-go Maja 7b, sekretariat pok. Nr 26.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie Kanału Jesionka Waliszew oraz Kanału Pacyńskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie Kanału Jesionka Waliszew w km 2+850 - 11+860 Gm. Szczawin Kościelny oraz Utrzymanie Kanału Pacyńskiego w km 0+000 - 6+800 Gm. Pacyna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie Rzeki Skrwy Lewej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie Rzeki Skrwy Lewej w km 39+758-39+732 (zabudowa wyrwy w m. Sokołów) Gm. Gostynin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie Wału Iłowsko Dobrzykowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie Wału Iłowsko Dobrzykowskiego w km 35+215-19+000 Gm. Gąbin, Słubice.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.