To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-11
Radziejów: Budowa zamkniętego podjazdu i boksu garażowego wraz z zapleczem dla ambulansów sanitarnych Etap III Budowa placu manewrowego z wyznaczonymi miejscami parkingowymi przy dziale pomocy doraźnej (ratownictwo medyczne) - oznaczenie sprawy PN-12/2014.
Numer ogłoszenia: 267130 - 2014; data zamieszczenia: 11.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217304 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zamkniętego podjazdu i boksu garażowego wraz z zapleczem dla ambulansów sanitarnych Etap III Budowa placu manewrowego z wyznaczonymi miejscami parkingowymi przy dziale pomocy doraźnej (ratownictwo medyczne) - oznaczenie sprawy PN-12/2014..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania projekt pn.: Budowa zamkniętego podjazdu i boksu garażowego wraz z zapleczem dla ambulansów sanitarnych ETAP III Budowa placu manewrowego z wyznaczonymi miejscami parkingowymi przy dziale pomocy doraźnej (RATOWNICTWO MEDYCZNE), na obiekcie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy ulicy Szpitalnej 3 w Radziejowie na terenie działki o nr 666/13, w zakresie określonym w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 9 do siwz. Zamawiający informuje, że posiada pozwolenia na budowę nr 184/2014 z dnia 27.06.2014r . 2. Zamawiający wymaga aby wszystkie materiały budowlane użyte do realizacji przedmiotu zamówienia winny posiadać odpowiednie atesty techniczne oraz odpowiadać odnośnym normą. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuka budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi, z materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Wymagania zostały określone w dokumentacji techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do siwz oraz w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 4. Wykonawca zaakceptuje realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. 5. Rozwiązania równoważne: 1) Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w dokumentacji standardów. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy. 3) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę pozycje muszą: a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w dokumentacji, b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. 4) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego rozwiązanie jest równoważne w stosunku do opisanego przez Zamawiającego. 6.Rozwiązania zamienne wynikające z zastosowania przez Wykonawcę nie mogą wywołać żadnych zmian układu funkcjonalnego i parametrów użytkowych. 7. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących siwz. 8.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obiektu oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia. 9. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów przeprowadzenia wizji lokalnej. 10.Zamawiający umożliwi Wykonawcom wstęp na teren obiektu, w uzgodnionym terminie. W celu uzgodnienia terminu wizji lokalnej należy zwrócić się do Zamawiającego przynajmniej z jednodniowym wyprzedzeniem w formie przewidzianej do porozumiewania się w niniejszej siwz., oraz otrzymać od niego potwierdzenie wraz z wyznaczonym terminem wizyty. 11. Zamawiający żąda na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy P.z.p. wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy, że zadanie wykona samodzielnie (wzór stanowi załącznik nr 5 do ziwz). 12. Informacja dotycząca ofert wariantowych. 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 83 Pzp. 13. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. 1) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 Pzp. 14. Informacja na temat zastosowania aukcji elektronicznej. 1) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 15. Informacja na temat umowy ramowej. 1) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 16. Informacja na temat ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 1) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.20 - Roboty budowlane w zakresie obiektów typu ?parkuj i jedź? .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Budowa zamkniętego podjazdu i boksu garażowego wraz z zapleczem dla ambulansów sanitarnych Etap III Budowa placu manewrowego z wyznaczonymi miejscami parkingowymi przy dziale pomocy doraźnej (ratownictwo medyczne)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa ITC - Angelika Jabłońska
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa ITC - Angelika Jabłońska
- Firma Handlowo - Usługowa ITC Angelika Jabłońska, Baruchowo 8A, 87-821 Baruchowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 279236,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 270992,54
Oferta z najniższą ceną: 270992,54 / Oferta z najwyższą ceną: 291381,88
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.