Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-24
Warszawa: Zakup i dostawa szczepionek
Numer ogłoszenia: 267144 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe , ul. Krypska 39, 04-082 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8102096, faks 022 8100604.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo.praga-pld.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa szczepionek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa szczepionek przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu typu B, skojarzonych szczepionek przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi, poliomyelitis, Hemophilus influenzae typ b, przeciwko rotawirusowi, przeciwko grypie oraz innych ujętych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony przez zamawiającego na 3 części zwane dalej Zadaniami.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4, 33.65.16.80-8, 33.65.16.10-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagane wadia: Tak Zadanie Nr I - 4 457,00 Zadanie Nr II - 2 592,00 Zadanie Nr III - 816,00
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie uszczegółowionych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt IV ppkt 1.1 SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość nie mniejszą niż: a) dla Zadania Nr I - 400 000,00 zł. b) dla Zadania Nr II - 200 000,00 zł. c) dla Zadania nr III - 80 000,00 zł. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę obejmującą kilka zadań zamówienia wartość polisy nie może być mniejsza niż kwota wynikająca z sumowania kwot podanych powyżej - litera od a) do c) Ocena spełniania w.w warunku dokonywana będzie na podstawie dokumentu wskazanego w pkt IV SIWZ, metodą spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w poniższym zakresie: a)zmiany formy organizacyjno - prawnej strony umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym; b)zmiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku Nr 1 do umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, zmiany nazwy produktu itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy na asortyment równoważny przy zachowaniu jego parametrów i ceny objętej umową
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpzlo.praga-pld.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Krypska 39 w pok. 105.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Warszawie, ul. Krypska 39 w Kancelarii Głównej pok. Nr 12 parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szczepionki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa szczepionek, których rodzaje i ilości ujęte zostały w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Zadanie Nr I, obejmuje w swym zakresie sześć n/w pozycji asortymentowych: - szczepionka przeciwko wirusowemu zapaleniu wątroby typu B dla dorosłych, - skojarzona szczepionka przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi, poliomyelitis, Hemophilus influanzae typ b, - skojarzona szczepionka przeciwko błonicy, tężcowi, krztuścowi, wirusowemu zapaleniu wątroby typ B, poliomyelitis, Hemophilus influanzae typ b, - szczepionka przeciwko rotawirusowi, - szczepionka przeciwko pneumokokom, - szczepionka przeciwko ospie wietrznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4, 33.65.16.80-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szczepionki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa szczepionek, których rodzaje i ilości ujęte zostały w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Zadanie Nr II, obejmuje w swym zakresie sześć n/w pozycji asortymentowych: - szczepionka przeciwko kleszczowemu zapaleniu mózgu, - szczepionka przeciwko meningokokom grupy C, - skojarzona szczepionka przeciw błonicy, krztuścowi,tężcowi, poliomyelitis oraz Hemophilus influenzae typ b, - koniugowana szczepionka pneumokokowa, - poliwalentna szczepionka pneumokokowa, - szczepionka przeciwko błonicy, tężcowi i krztuścowi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4, 33.65.16.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szczepionki przeciwko grypie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa szczepionek przeciwko grypie na sezon 2012/2013 - dawka dla dorosłych. Ilość szczepionek ujęta została w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Zadanie Nr III.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa szczepionek na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodni Miejskiej w Józefowie w 2025 roku (II)"
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
- Zakup i dostawa leków antyretrowirusowych, testów diagnostycznych oraz szczepionek.
- Szczepionki.
więcej: Szczepionki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.