eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DopiewoNr sprawyROA.271.49.2012 Udzielenie kredytu komercyjnego długoterminowego w wysokości do 1.580.000 zł.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-17

Dopiewo: Nr sprawy: ROA.271.49.2012 Udzielenie kredytu komercyjnego długoterminowego w wysokości do 1.580.000 zł.
Numer ogłoszenia: 267151 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252095 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dopiewo, ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, tel. 0618148331 w 34, faks 061 8148092.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy: ROA.271.49.2012 Udzielenie kredytu komercyjnego długoterminowego w wysokości do 1.580.000 zł..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kod CPV : 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu Usługi udzielania kredytu Przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenie kredytu komercyjnego długoterminowego w wysokości do 1.580.000,- zł na realizację wydatków zaplanowanych w budżecie Gminy Dopiewo na rok 2012: 1. Kredyt postawiony do dyspozycji Gminy w dniu podpisania umowy. 2. Kredyt uruchamiany będzie jednorazowo lub w transzach przez Zamawiającego na podstawie dyspozycji uruchomienia złożonej w banku Wykonawcy. 3. Termin wykorzystania kredytu do 31 grudnia 2012 r. 4. Karencja w spłacie kapitału do dnia 30 czerwca 2014 r. 5. Kredyt spłacany w okresach kwartalnych w latach 2014-2017 r. w ten sposób, że spłata rat nastąpi od 30 czerwca 2014 r. do 20 grudnia 2017 r., natomiast w roku 2013 oraz w I połowie 2014 następować będzie wyłącznie spłata odsetek, bez spłaty kapitału. Odsetki płatne będą miesięcznie, 15-tego dnia każdego miesiąca, od faktycznego zadłużenia. 6. Spłata rat kredytu następować będzie według poniższego harmonogramu: Rok Wysokość raty Ilość rat Roczna suma spłat 2014 140 000 2 280.000 2015 112 500 4 450 000 2016 112 500 4 450 000 2017 100 000 4 400 000 Suma 1 580 000 7. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne - oparte o stawkę WIBOR 3M i stałą w okresie kredytowania marżę banku. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości lub części kredytu oraz możliwość dokonywania wcześniejszych spłat kredytu i odsetek bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 9. Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji, za wyjątkiem marży, która będzie ustalona w umowie. Marża będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy i musi uwzględniać wszystkie wymagania zawarte w SIWZ oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. 10. Spłata kapitału i odsetek finansowana będzie z dochodów budżetu Gminy. 11. Wyklucza się założenie rachunku bieżącego w banku Wykonawcy. 12. Spłata kredytu zabezpieczona będzie wekslem własnym in blanco, przekazanym Wykonawcy wraz z deklaracją wekslową...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ING BANK SLĄSKI Odział w Poznaniu, ul. Piekary 7, 61-823 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 294101,28

  • Oferta z najniższą ceną: 294101,28 / Oferta z najwyższą ceną: 346052,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.