To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-29
Przemków: Dzierżawa fotoradaru w wersji przenośnej montowanej na statywie
Numer ogłoszenia: 26720 - 2010; data zamieszczenia: 29.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61916 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Przemkowie, plac Wolności 25, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 92 10, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa fotoradaru w wersji przenośnej montowanej na statywie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Na przedmiot zamówienia składa się: 1) dzierżawa 1 sztuki fotoradaru z ważną decyzją zatwierdzenia typu, legalizację pierwotną i legalizację ponowną w wersji przenośnej montowanej na statywie. 2) dzierżawa licencji na używanie specjalistycznego oprogramowania do przetwarzania zarejestrowanych przez fotoradar zdjęć i jego instalacja na sprzęcie informatycznym Dostawcy w siedzibie Straży Miejskiej w Przemkowie; 3) asysta techniczna w czasie dokonywania pomiarów; 4) asysta informatyczna w czasie obsługi specjalistycznego oprogramowania ; 5) dzierżawa minimum jednego zestawu sprzętu komputerowego (komputer, monitor, drukarka) umożliwiającego zainstalowanie oprogramowania do przetwarzania zarejestrowanych przez fotoradar zdjęć. 3.2 W zakresie parametrów techniczno - eksploatacyjnych fotoradar musi: a) posiadać decyzję Prezesa GUM o zatwierdzeniu typu, z której wynika że fotoradar umożliwia wykonywanie pomiarów prędkości pojazdów w ruchu drogowym ze statywu ustawionego na poboczu drogi lub zainstalowanego w samochodzie zaparkowanym na poboczu drogi; b) być wyposażony w profesjonalny system pozwalający zarejestrować min. 56.000 zdarzeń bez ingerencji z zewnątrz, po przekroczeniu przez pojazd prędkości progowej dokumentować zdarzenie w sposób umożliwiający odtworzenie; c) posiadać zasięg pomiarowy pozwalający na wykonanie prawidłowego pomiaru powodującego automatyczną rejestrację zdjęcia w całym zakresie mierzonych prędkości; d) rejestrować w pamięci wykonane pomiary z możliwością ich natychmiastowego otworzenia na miejscu lub w dowolnym czasie; e) umieszczać w tle zdjęcia: nr urządzenia, zmierzoną prędkość, datę i czas pomiaru oraz dokumentować dane uzupełniające pod zdjęciem: nr rejestracyjny pojazdu, data i czas pomiaru, stanowisko, miejsce pomiaru, prędkość dozwolona i stwierdzona; f) umożliwiać przenoszenie zawartości pamięci do komputera stacjonarnego; g) posiadać komendy oprogramowania w języku polskim; h) posiadać dokładność pomiaru min. (+, -) 3 km/h przy prędkościach do 100 km/h, oraz (+, - ) 3% przy prędkościach powyżej 100 km/h; i) posiadać możliwość ustawienia prędkości progowej w zakresie 20 - 250 km/h, ze skokiem co 1 km/h; j) posiadać przystosowanie do pracy w temperaturach od -10 o C do 60 o C k) posiadać przystosowanie do pracy przez całą dobę; l) posiadać pulpit sterowniczy oraz instrukcję obsługi w języku polskim; m) posiadać podświetlone pole odczytowe czytelne w nocy i w słoneczny dzień; n) posiadać zatwierdzenie typu urządzenia wydane przez Główny Urzędu Miar o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z 11 maja 2001r. Prawo o miarach (Dz. U. nr 63, poz. 636); o) posiadać orzeczenie o spełnieniu wymagań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska, wydane przez uprawnione laboratorium. 3.3. Specjalistyczne oprogramowanie do przetwarzania zarejestrowanych zdjęć musi zapewnić: 1) wszystkie komendy oraz opisy programu muszą być w języku polskim; 2) program musi posiadać możliwość obróbki zdjęć w sposób pozwalający na ich dalsze wykorzystanie w postępowaniu mandatowym. Wskazane jest aby program posiadał możliwość powiększenia twarzy kierowcy oraz numeru rejestracyjnego pojazdu; 3) program musi posiadać funkcję automatycznego tworzenia listy zapytań o dane osobowe zarejestrowanych pojazdów bezpośrednio do SI CEPIK poprzez łącze internetowe; 4) program musi posiadać funkcję automatycznego druku pism i obrazów umożliwiających stwierdzenie wykroczenia, przeprowadzenia postępowania mandatowego (np. nadruk na oryginalnych blankietach mandatów karnych i przelewów ), rejestracji sprawców wykroczeń drogowych (np. kart Prd 5 ), niezbędnych do prowadzenia korespondencji (np. adresowanie kopert, drukowanie zwrotek pocztowych ), druków do korespondencji z właścicielem lub kierowcą pojazdu, który popełnił wykroczenie drogowe zarejestrowane przy użyciu urządzenia pomiarowego lub kontrolnego, innych druków stosowanych w postępowaniu w sprawach o wykroczenia; 5) program musi posiadać możliwość zapamiętania w bazie danych wszystkich informacji dot. zarejestrowanych zdarzeń, generowanych pism oraz innych dokumentów stosowanych w postępowaniu mandatowym wobec kierujących popełniających wykroczenie drogowe zarejestrowane z zastosowaniem urządzenia pomiarowego lub kontrolnego. 6) zdjęcie musi być zabezpieczone programem w taki sposób, aby nie było możliwości ingerencji z zewnątrz w treść oryginalnego zapisu zdjęcia; 7) program musi posiadać moduł pozwalający nadawać uprawnienia do korzystania z określonych funkcji programu w zależności od nadanych uprawnień (tzw. moduł administratora); 8) program musi posiadać moduł automatycznego tworzenia tzw. książki nadawczej dla wygenerowanych przez program pism; 9) program musi posiadać moduł pozwalający na generowanie zestawień dotyczących: -listy zarejestrowanych i wprowadzonych do bazy danych zdarzeń; -listy spraw, dla których brak jest danych osobowych sprawców wykroczeń; -listy wystawionych mandatów i udzielonych pouczeń; -listy opłaconych mandatów; -rejestru pism wychodzących (wygenerowanych przez program); -innych zestawień zaproponowanych przez Dostawcę; 10) program musi dawać możliwość pracy w sieci minimum na dwóch stanowiskach informatycznych; 3.4. W ramach asysty technicznej Wykonawca musi zapewnić: 1) pomoc w dowozie, instalacji oraz technicznych czynnościach pomiarowych w czasie dokonywania czynności kontrolnych przez Zamawiającego; 2) diagnostykę oraz serwis w zakresie technicznych problemów eksploatacyjnych. 3.5. W ramach asysty informatycznej Wykonawca musi zapewnić: 1) zapewnienia Zamawiającemu możliwości prawidłowego korzystania z programu; 2) nieodpłatne dostarczanie aktualizacji oraz nowych opcji dodanych do programu; 3) świadczenie usług doradczych w zakresie rozwoju infrastruktury komputerowej; 4) bieżącą pomoc w zakresie wykorzystania właściwości dostarczonego programu. 5) wykonywanie czynności związanych z ciągłym i sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego oraz oprogramowania umożliwiającego stałą obróbkę dokumentów, dotyczących ujawnionych i zarejestrowanych fotoradarem wykroczeń drogowych. W przypadku wystąpienia awarii sprzętu, niezwłoczne - nie później niż w dniu następnym - przystąpienie do do jej usunięcia. 6) inne czynności niezbędne dla właściwego wykorzystania specjalistycznego oprogramowania. 7) nie ma wymogu ciągłego przebywania informatyka w siedzibie Straży Miejskiej...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.00.00 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2009.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
METER JAN RADZIWIŁŁOWICZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
METER JAN RADZIWIŁŁOWICZ SPÓŁKA JAWNA
- Meter Jan Radziwiłłowicz, ul. Armii Ludowej 8, 65-245 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 256932,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 256932,00
Oferta z najniższą ceną: 256932,00 / Oferta z najwyższą ceną: 256932,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.