Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-24
Lublin: Wynajem, transport, montaż, obsługa i demontaż sprzętu oświetleniowego, aparatury nagłośnieniowej oraz konstrukcji scenicznych na potrzeby Carnavalu Sztukmistrzów 2012 w dniach 28.07 - 05.08.2012 r.
Numer ogłoszenia: 267232 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury w Lublinie, ul. Narutowicza 32, 20-016 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5360315, faks 81 5360312 , strona internetowa www.ck.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem, transport, montaż, obsługa i demontaż sprzętu oświetleniowego, aparatury nagłośnieniowej oraz konstrukcji scenicznych na potrzeby Carnavalu Sztukmistrzów 2012 w dniach 28.07 - 05.08.2012 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Plac Zamkowy 1. Zapewnienie pracy wykwalifikowanych pracowników technicznych zgodnie z poniższym harmonogramem: 25.07: 4 montażystów oraz 2 techników oświetlenia 26.07: 4 montażystów oraz 2 techników oświetlenia 27.07: 3 techników oświetlenia 28.07: 4 montażystów oraz 2 techników oświetlenia 29.07: 1 technik oświetlenia 30.07: 1 technik oświetlenia oraz 4 montażystów 31.07: 4 montażystów oraz 2 techników oświetlenia Praca każdej osoby każdego dnia przewidziana jest do 12 godzin, zgodnie z harmonogramem przekazanym przez Zamawiającego w sposób zgodny z Umową. 2. 26.07.2012 - dostarczenie 12 pojemników balastowych o pojemności 1000 litrów każdy 3. 26.07.2012 r. - dostarczenia 12 statywów oświetleniowych i namiotów II. Plac Litewski : 1.Wydłużenie terminu z 27.07 - 5.08 na 26.07 - 06.08.2012 2.Dostarczenie i montaż w dniu 26.06, oraz obsługa w dniach 26.06 - 06.08 i demontaż w dniu 06.08.2012: a) rozdzielni 50 kW b) dodatkowych przewodów 230V wraz z rozgałęźnikami (do 20 sztuk o długości 5 - 25 m, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego) c) rozdzielni 32A/ 15-220V 3.W dniach 3-5.08.2012 wynajem: a) Konsolety nagłośnieniowej co najmniej 6-kanałowej b) 2 kolumn nagłośnieniowych o mocy 300W każda c) Pełnego okablowania zasilającego i sygnałowego d) 2 mikrofonów bezprzewodowych nagłownych 4.W dniu 4.08.2012r. wynajem, montaż i demontaż: a) 2 kolumny nagłośnieniowe o mocy 500 W każda b) 2 kolumny subbas c) Konsoleta nagłośnieniowa co najmniej 6-kanałowa d) Pełne okablowanie zasilające i sygnałowe e) Podłączenie systemu nagłośnieniowego do zasilania elektrycznego f) Zestrojenie systemu wraz z podłączeniem urządzeń dostarczonych przez DJ-a.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego obejmującego realizację zadania pn.: wynajem, transport, montaż, obsługa i demontaż sprzętu oświetleniowego, aparatury nagłośnieniowej oraz konstrukcji scenicznych na potrzeby Carnavalu Sztukmistrzów 2012 w dniach 28.07 - 05.08.2012 r. Zadanie niniejsze nie było objęte zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego objętego umową nr 236/2012 z dnia 03.07.2012 r. (ogłoszenie o udzieleniu zamówienia opublikowane w BZP pod nr: 232000-2012 data zamieszczenia: 03.07.2012 r.), wyłonionego w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy. Możliwość udzielenia zamówień uzupełniających została przewidziana w ust. IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla zamówienia podstawowego oraz w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w BZP pod nr: 211730-2012, data zamieszczenia 20.06.2012 r. Wartość niniejszego zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
LIGHT-TECH P.U.H. s.c. Mirosław Maksymiuk, Jarosław Jaworski, ul. Zemborzycka 116c, 20-445 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa wyposażenia dla Lubelskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża
- Wycieczka do Czarnogóry dla pracowników Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie
- Postępowanie nr 123/24 o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup i dostawę szafek BHP dla pracowników Szpitala."
- Dostawa prenumeraty czasopism polskich na rok 2025 dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 2 części.
- Dzierżawa urządzeń drukujących w systemie druku podążającego
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Przeprowadzenie imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych i sportowych dla uczestników projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.