Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Szczecin: PRZEBUDOWA BLOKU D W ODDZIALE TERENOWYM TVP S.A. W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 267257 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A. w Warszawie Oddział w Szczecinie , ul. Niedziałkowskiego 24, 71-410 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4810402, fax. 091 4231109.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA BLOKU D W ODDZIALE TERENOWYM TVP S.A. W SZCZECINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa bloku D w Oddziale Terenowym TVP S.A. w Szczecinie. Remont polega na przebudowie pomieszczeń archiwum na pomieszczczenia biurowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 180.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w wysokości: 35 000 zł ( słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych i 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: 1.Spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 2 000 000 (słownie: dwa miliony) zł netto. Zamawiający za roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia uznaje: Prace budowlane oraz instalacyjne w obiektach budowlanych w zakresie ich budowy, remontów lub modernizacji. 3. Dysponują osobą lub osobami mogącymi pełnić funkcję kierownika robót w każdej z następujących specjalności: -konstrukcyjno-budowlanej, -instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych; w tym instalacji c.o., wod.-kan., wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, -instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. Osoba ta musi przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. 4.Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 1 400 000 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych specyfikacją..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania określonych warunków Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy; c)wykaz wykonanych dwóch robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,- złotych netto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie; d)wykaz osób - kierowników robót w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych; w tym instalacji c.o., wod.-kan., wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi, o których mowa w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. e) dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w lit. d) posiadają wymagane uprawnienia, tj.: kserokopia uprawnień i kserokopia zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz jeżeli jest to wymagane przepisami prawa kserokopia wpisu do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzoną przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; f) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości min. 1 400 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.W wypadku, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o zamówienie publiczne, do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty jak w ust. 1 (i odpowiednio w ust. 3, 4) z tym, że dokumenty wskazane w ust. 1 lit. a) muszą być wystawione na każdego z Wykonawców. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy musi być złożone przez każdego z Wykonawców, lub przez pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie, w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wszystkie dokumenty wymienione w ust. 1 - 4, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyjątkiem oświadczenia z art. 22 Ustawy, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. 6.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub oryginalnym tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 71-410 Szczecin, ul. Niedziałkowskiego 24A, Blok A, pok. II/11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: 71-410 Szczecin, ul. Niedziałkowskiego 24 A, Blok A, pok. 0/14 (kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca przed złożeniem oferty może zapoznać się z warunkami w bloku D. Wykonawca zainteresowany nabyciem wersji papierowej dokumentacji projektowej przebudowy bloku D może ją zamówić u Zamawiającego pisemnie lub faksem. Zamawiający wówczas sprzeda Wykonawcy komplet w/w dokumentacji za cenę 800,00 zł + 22% VAT, tj. 976,00 zł brutto. Fakturę na tę kwotę zamawiający wyśle Wykonawcy w terminie 5-ciu dni od daty odbioru lub wysyłki pocztą ww. kompletu dokumentacji..
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego o masie łącznej do 3,5 t
- Usługa świadczenia odbioru i zagospodarowania opadów komunalnych stałych z obiektów Sądu Okręgowego w Szczecinie
- Ustalenie linii brzegu.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Przeglądy techniczne radarów systemu VTS
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi budynku przy ul. Małopolskiej 60 w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Dostosowanie do wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej w związku z zamiarem utworzenia oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 396 przy ul. Anny German 5a w formule "zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa lokali Gminnych na potrzeby "Centrum Usług Społecznych" w Działoszycach
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Rozbudowa i przebudowa budynku OSP w Węgierkach
- Przebudowa i modernizacja istniejącego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Działdowie w celu podniesienia bezpieczeństwa pacjentów poprzez poprawę jakości i dostępności do świadczonych (...)
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.