Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Krotoszyn: remont drogi gminnej w miejscowości Raciborów Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto i Gmina Krotoszyn, do kontaktów: Iwona Poczta, Małgorzata Wójcik, ul. Hugona Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7227454, fax 062 7228251, e-mail: inwestycje@um.krotoszyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.krotoszyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont drogi gminnej w miejscowości Raciborów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Raciborów, gm. Krotoszyn, woj. wielkopolskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont drogi gminnej w miejscowości Raciborów o dł. 1.370 mb. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zadania: - plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie na pow. 2.740,00 m2, - frezowanie nawierzchni asfaltowych na pow. 279,90 m2, - remont dziur w istniejącej nawierzchni - ilość mieszanki mineralno bitumicznej - 24,00 t, - ułożenie warstwy wyrównawczej i ścieralnej na pow. 6.026,00 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3500 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1/. spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, 2/. uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, 3/. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a/. wykazanie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat min. 5 zadań dot. wykonania nawierzchni bitumicznej na całej szerokości drogi (budowa drogi od podstaw lub remont) o długości każdej z nich min. 400 m oraz o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł netto każda, oraz załączenie dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie, b/. zapewnienie stałego nadzoru nad prowadzonymi robotami: - kierownika budowy (inżynier lub technik drogowy), posiadającego uprawnienia budowlane o specjalności drogowej, wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - kierownika robót lub majstra z wykształceniem budowlanym - inżynier lub technik budownictwa ogólnego lub drogowego, wymagana bezwzględnie stała obecność na budowie; - dysponowanie personelem technicznym, niezbędnym do wykonania zamówienia (min. 15 osób), spełniającym wymogi Zamawiającego określone w siwz, c/. posiadanie lub dysponowanie sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, szczegółowo określonym w siwz, 4/. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności : a/. posiadanie środków finansowych lub zdolności do zaciągnięcia kredytu w wysokości nie mniejszej niż 1/4 wartości złożonej oferty (brutto), b/. ubezpieczenie od OC o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1/3 wartości złożonej oferty (brutto). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/.oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2/. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3/.Pełnomocnictwo do złożenia oferty w przypadku podmiotów występujących wspólnie. 4/. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 5/. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 6/.Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp. 7/. Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy pzp. 8/. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie odpowiednich uprawnień oraz zaświadczeniami o wpisie do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa. 9/. Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia 10/. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 11/. Oświadczenie Wykonawcy o tym, w którym banku posiada podstawowy rachunek bankowy wraz z podaniem numeru rachunku. 12/. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 13/. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności. 14/. Dowód wpłaty wadium.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.krotoszyn.pl. Opłata: 17 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie tut. Urzędu, za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 11:00, Urząd Miejski w Krotoszynie, ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, sala nr 41.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.05.2007.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Zakup oleju napędowego i benzyny dla pojazdów, maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie
- Dostawa mieszanki granitowej wraz z rozplantowaniem na drogach gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn
- Modernizacja drogi powiatowej nr 5148 P w miejscowości Grębów
- Dostawa testów, odczynników i drobnego sprzętu dla laboratorium i do pracowni diagnostyki mikrobiologicznej dla SPZOZ w Krotoszynie
- Dostawa endoprotez dla SPZOZ w Krotoszynie
- Ubezpieczenie mienia i OC PGKiM Sp. z o.o. w Krotoszynie, lokali i wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. oraz obowiązkowe ubezpieczenie OC zarządcy nieruchomości
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krzynowłoga Mała w 2025 roku
- Remont dróg gminnych .Zadanie 1:Remont poprzez frezowanie i wbudowanie mieszanki bitumicznej.Zadanie 2: Remont przy użyciu emulsji i grysów .
- Roboty budowlane polegające na wykonywaniu napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy dróg oraz infrastruktury służącej drodze na terenie Gminy Kosakowo
- Modernizacja ul. Leśnej w Suchej Beskidzkiej
- Modernizacja drogi gminnej Kaleń Drugi- Kaleń Pierwszy
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.