To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-09
Kraków: wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy sprzętu, urządzeń, elementów i akcesoriów oraz wyposażenia laboratoryjnego, w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia, dotycząca projektu MCB, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR POIG, dla MCB UJ przy ul. Gronostajowej 7A w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/173/2015
Numer ogłoszenia: 267388 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95161 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, faks 012 4324451.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy sprzętu, urządzeń, elementów i akcesoriów oraz wyposażenia laboratoryjnego, w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia, dotycząca projektu MCB, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR POIG, dla MCB UJ przy ul. Gronostajowej 7A w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/173/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy sprzętu, urządzeń, elementów i akcesoriów oraz wyposażenia laboratoryjnego przeznaczonego do Pracowni Inżynierii Komórkowej i Tkankowej, w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia, w ramach projektu pn.: Małopolskie Centrum Biotechnologii, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, dla Małopolskiego Centrum Biotechnologii Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanego przy ul. Gronostajowej 7A w Krakowie. 1.1 Niniejsze zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, w ramach projektu nr POIG.02.01.00-12-167/08 pn. Małopolskie Centrum Biotechnologii, Priorytet 2. Infrastruktura sfery B+R. Działanie 2.1. Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym. Szczegółowe informacje na temat zasad funkcjonowania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, przyznawania środków finansowych i ich wydatkowania oraz zasad promocji znajdują się na stronach: http://www.poig.gov.pl/ . 1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.2.1 Część 1 - Sprzęt laboratoryjny, tj.: 1.2.1.1 Cieplarka laboratoryjna z chłodzeniem (1 szt.) 1.2.2 Część 2 - Sprzęt laboratoryjny, tj.: 1.2.2.1 Wózek do worków foliowych (1 szt.) 1.2.3 Część 3 - Wyposażenie laboratorium, tj.: 1.2.3.1 Regał na 4 kołach (1 sztuka); 1.2.3.2 Listwy z jednostronnymi haczykami (2 sztuki); 1.2.3.3 Kosze sterylizacyjne do instalacji na listwach (2 sztuki); 1.2.3.4 Kosz sterylizacyjny (1 sztuka); 1.2.3.5 Półka nad blatowa ( 1sztuka); 1.2.3.6 Wieszaki na 3 pary obuwia każdy ( 2 sztuki) 1.2.3.7 Wieszaki ścienne 8 haczykowe (2 sztuki) 1.2.4 Część 4 - Aparatura kontrolna i badawcza, tj.: 1.2.4.1 Waga analityczna (1sztuka); 1.2.5 Część 5 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych, tj.: 1.2.5.1 Szafka anestezjologiczna - asystor (2 sztuki); 1.2.6 Cześć 6 - Aparatura kontrolna i badawcza; 1.2.6.1 Rejestrator temperatury z powiadamianiem przez SMS (2 zestawy). 1.2.7 Cześć 7 - Urządzenie do drukowania etykiet wraz z oprogramowaniem tj. 1.2.7.1 Drukarka techniczna o technologii druku: termotransferowym lub termicznym wraz z oprogramowaniem. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający elementy składowe i ilości wraz ze wskazaniem minimalnych lub maksymalnych parametrów, zakresów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych, itp., w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia, zawiera załącznika A do SIWZ. 1.4 Wymogi Zamawiającego i dodatkowe informacje, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia: 1.4.1 Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment dla danej części przedmiotu zamówienia. 1.4.2 Wykonawca jest zobowiązany do dostawy i wyładunku, ewentualnego montażu i uruchomienia oferowanego sprzętu oraz przeszkolenia personelu w zależności od danej części przedmiotu zamówienia o ile dotyczy, w i do siedziby jednostki Zamawiającego, tj. MCB UJ zlokalizowanego w Krakowie, przy ul. Gronostajowej 7A, 1.4.3 Wykonawca musi najpóźniej wraz z dostawą przedmiotu zamówienia dostarczyć certyfikaty, atesty, świadectwa, deklaracje itp. oraz instrukcje obsługi lub użytkowania w języku polskim - kopie odpowiednich dokumentów wydanych dla oferowanego przedmiotu zamówienia można dołączyć do oferty, 1.4.4 Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt był fabrycznie nowy. 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, do 3 miesięcy, liczonych od udzielenia zamówienia, tj. podpisania umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e, lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów (wskazujące w szczególności oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu i inne istotne), pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ (dopuszcza się dołączenie opisów w języku angielskim), odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia. 4. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi dla całości oferowanego zamówienia, jak i jego poszczególnych elementów, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia, liczony od dnia następnego po dniu odbioru całości zamówienia, wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji i naprawą w okresie gwarancyjnym realizowaną przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta. Szczegółowe informacje o wymaganiach gwarancyjnych Zamawiającego zawarte są również w opisie przedmiotu zamówienia i we wzorze umowy, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia. 5. Wykonawca powinien przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ oraz odpowiednio do wzoru tabelarycznego przedstawionego w załączniku nr 3 do formularza oferty, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia. 6. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do siedmiu części zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 33.15.20.00 - Inkubatory 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 33.13.11.00 - Przyrządy chirurgii stomatologicznej 33.18.00.00 - Wsparcie czynnościowe 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jako Projekt jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, w ramach projektu nr POIG.02.01.00-12-167/08 pn. Małopolskie Centrum Biotechnologii Priorytet 2. Infrastruktura sfery B+R Działanie 2.1. Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzęt laboratoryjny.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KENDROLAB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ciesielska 18, 04-653 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3559,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3653,10
Oferta z najniższą ceną: 3653,10 / Oferta z najwyższą ceną: 3653,10
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Sprzęt laboratoryjny.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALVO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowa, ul. Południowa 21A, 64-030 Śmigiel, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12540,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 861,00
Oferta z najniższą ceną: 861,00 / Oferta z najwyższą ceną: 861,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Wyposażenie laboratorium.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ "TECH-MED" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TECHNIKI MEDYCZNEJ "TECH-MED" SP. Z O.O.
- Zakład Techniki Medycznej TECH-MED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Piękna 13, 85-303 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2934,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3628,50
Oferta z najniższą ceną: 3628,50 / Oferta z najwyższą ceną: 3628,50
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Aparatura kontrolna i badawcza.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mettler-Toledo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Poleczki 21, 02-822 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9536,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3910,17
Oferta z najniższą ceną: 3910,17 / Oferta z najwyższą ceną: 3910,17
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALVO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowa, ul. Południowa 21A, 64-030 Śmigiel, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3661,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10578,00
Oferta z najniższą ceną: 10578,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10578,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Aparatura kontrolna i badawcza.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE GENEZA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE GENEZA SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Geneza Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Narciarska 2, 31-579 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8712,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18905,10
Oferta z najniższą ceną: 18905,10 / Oferta z najwyższą ceną: 18905,10
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Urządzenie do drukowania etykiet wraz z oprogramowaniem.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Etisoft Kraków Spółka cywilna Katarzyna i Marek Obłaza, ul. Rydlówka 20, 30-363 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5352,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6888,00
Oferta z najniższą ceną: 6888,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6888,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Zakup i dostawa laboratoryjnej platformy edukacyjnej z wyposażeniem w postaci zestawów do badań-postępowanie powtórzone
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.