Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: budowa magazynu soli w Ełku według własnego projektu Wykonawcy Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, do kontaktów: inż. Iwona Bujak (089) 521 28 81, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, fax (089) 527 35 36, 5272307, e-mail: ibujak@olsztyn.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa magazynu soli w Ełku według własnego projektu Wykonawcy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Baza materiałowa w Ełku. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa magazynu soli w Ełku według własnego projektu Wykonawcy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie magazynów Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest: - Opracowanie projektu koncepcyjnego przedstawiającego usytuowanie magazynu na działce budowlanej z uwzględnieniem obecnego zagospodarowania terenu, drogi dojazdowej i placu postojowo-manewrowego. - Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oraz specyfikacji technicznych. - Wykonanie magazynu zgodnie z powyższym projektem. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3 800 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi wykazać: 1) Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych stanowisk: Kierownik robót w zakresie robót konstrukcyjno budowlanych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (min. 3 lata) - min. 1 osoba; Kierownik robót ds. instalacji sanitarnych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych (min. 3 lata) - min. 1 osoba; Kierownik robót ds. instalacji elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych (min. 3 lata) - min. 1 osoba; Projektant w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z uprawnieniami projektowymi - min. 1 osoba, doświadczenie: wykonał min. 2 opracowania projektowe obiektów przemysłowych lub magazynowych o kubaturze min. 1000 m3; Projektant w specjalności sieci i instalacje elektryczne z uprawnieniami projektowymi w zakresie sieci i instalacji elektrycznych - min. 1 osoba, doświadczenie: wykonał min. 2 opracowania projektowe w zakresie sieci i instalacji elektrycznych dla obiektów przemysłowych lub magazynów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt III.2.1). 2) Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, tj. przed 09.05.2007r. zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. zaprojektował i wybudował min. 2 budowle specjalistyczne - magazyny chemikaliów składowanych luzem (np. soli) o kubaturze min. 1000 m3 każdy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt III.2.2). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Wykonawca musi spełniać warunki określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (oświadczenie podpisane przez wykonawcę lub pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie w ubieganiu sie o zamówienie publiczne), a także nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania sie o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie w ubieganiu sie o zamówienie publiczne dokument składa każdy z wykonawców). F) Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2.1) niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa)(dokument powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z pkt III.2.1) niniejszego ogłoszenia lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku. G) Informacja o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie wykonawcy). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2.2) niniejszego ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji projekty zostały wykonane należycie (dokument powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z pkt III.2.2) niniejszego ogłoszenia lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 11:15, w siedzibie Zamawiającego przy Al. Warszawskiej 89, w Olsztynie, w pokoju nr 107.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: SIWZ można pobrać: ze strony internetowej Zamawiającego, osobiście w Siedzibie Zamawiającego, otrzymać za zaliczeniem pocztowym. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.05.2007.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Oddziału ZUS w Olsztynie oraz jednostek terenowych ZUS w Kętrzynie i w Mrągowie.
- Usługa szacowania szkód wyrządzonych przez bobry w drzewostanach, zadrzewieniach lub sadach na terenie województwa warmińsko-mazurskiego - 3 zadania
- Dostawa nowych mebli do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Zakup i dostawa odczynników, przeciwciał oraz kolumienek immunoafinitywnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytety Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Sprzedaż wraz z dostawą oraz instalacją schładzalnika wieżowego mleka dla jednostki UWM w Olsztynie
- Dostawa infrastruktury serwerowej oraz sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- Budowa i przebudowa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Obsza
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siemień
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA REMONTU Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU DWUKLATKOWEGO PRZY UL. POLNEJ 5 I 3 MAJA 1B WE WROCŁAWIU
- "Wykonanie kompleksowych dokumentacji projektowych budowy drogi powiatowej Nr 2648W na odcinku Chrzczanka Włościańska - Nowa Wieś -Nury - Stary Lubiel - Nowy Lubiel".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.