Ogłoszenie z dnia 2012-12-18
Szczecin: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 267451 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, faks 091 4256103.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na dwie części: Część I - sprzęt i materiały biurowe, sprzęt telefoniczny, telefaks, Część II - wieszak ścienny z uchwytami, tablica informacyjna trzyelementowa oraz dwuelementowa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.14.10 - Telefaksy 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I- Zespół Finansowo-Księgowy Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I Ł.DOBRODZIEJ
jakie przetargi wygrała firma
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I Ł.DOBRODZIEJ
- Zbigniew Dobrodziej, Łukaszem Dobrodziej prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod nazwą PAPCOM SC Z. Dobrodziej, Ł. Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3064,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1656,09
Oferta z najniższą ceną: 1656,09 / Oferta z najwyższą ceną: 1656,09
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II - Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej w Szczecinie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I Ł.DOBRODZIEJ
jakie przetargi wygrała firma
PAPCOM S.C. Z.DOBRODZIEJ I Ł.DOBRODZIEJ
- Zbigniew Dobrodziej, Łukaszem Dobrodziej prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod nazwą PAPCOM SC Z. Dobrodziej, Ł. Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1951,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3271,80
Oferta z najniższą ceną: 3271,80 / Oferta z najwyższą ceną: 3271,80
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z planowanym zamówieniem na dostawę materiałów biurowych o wartości szacunkowej mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. zastosowano tryb zamówienie z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), który stanowi: W prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, z których co najmniej jedno prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego, nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie zostały złożone żadne oferty, lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki nie zostały w istotny sposób zmienione. W prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego z podziałem na części do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty. Dla części dotyczącej wniosków o sygnaturze: WUP.ID.333/6/BC-Ł/12 (449), WUP.ID.333/10/BC-Ł/12 (480), WUP.ID.333/7/BC-Ł/12 (450) wszczęte zostały dwa postępowania prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, natomiast dla części dotyczącej wniosków o sygnaturze WUP.XX.333/19/MB/12 (508), WUP.XX.333/20/MB/12 (510), WUP.XX.333/21/MB/12 (509) Zamawiający wszczął postępowanie trzykrotnie. W każdym przypadku nie wpłynęła żadna oferta, tym samym zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zaszła przesłanka zastosowania trybu z wolnej ręki dla w/w wniosków.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów przy ul. Rakowieckiej 25/27 w Warszawie.
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
- Dostawa telefonów IP wraz z 36 miesięczną gwarancją wraz z prawem opcji
więcej: Telefaksy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.