To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-27
Łódź: Świadczenie usług restauracyjnych podczas spotkań, seminariów i warsztatów odbywających się w toku realizacji projektów głównych Strategii eZdrowia Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013.
Numer ogłoszenia: 267482 - 2010; data zamieszczenia: 27.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177267 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług restauracyjnych podczas spotkań, seminariów i warsztatów odbywających się w toku realizacji projektów głównych Strategii eZdrowia Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : świadczenie usług restauracyjnych podczas spotkań seminariów i warsztatów Organizowanych przez Departament Polityki Zdrowotnej Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi, odbywających się w toku realizacji projektów głównych Strategii eZdrowia Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013, w tym: 1a. Przeprowadzenie usługi restauracyjnej dla grup do 8 osób podczas ok. 25 max 8 godzinnych spotkań; 1b. Przeprowadzenie usługi restauracyjnej dla grup do 12 osób podczas ok. 5 max 8 godzinnych spotkań; 1c. Przeprowadzenie usługi restauracyjnej dla grup do 20 osób podczas ok. 10 max 8 godzinnych spotkań; 1d. Przeprowadzenie usługi restauracyjnej dla grup do 50 osób podczas ok. 2 jednodniowych spotkań. Usługi będą realizowane sukcesywnie od daty zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2010 roku dla nie więcej niż 50 osób jednorazowo i obejmować będą: - przygotowanie i dostarczenie przedmiotu umowy, zgodnie z zamówieniem cząstkowym, we wskazane przez Zamawiającego miejsce, co najmniej godzinę przed rozpoczęciem spotkania - dostarczenie i przygotowanie w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia: zastawy stołowej, ekspresów do kawy/herbaty, termosów na kawę/herbatę, sztućców, serwetek; - zapewnienia wykwalifikowanej obsługi kelnerskiej w trakcie spotkania określonego w załączniku nr 1 do umowy ust. 1 pkt 1d w liczbie odpowiedniej do liczby uczestników ale nie mniejszej niż 2 osoby podczas każdego spotkania oraz osoby do obsługi technicznej (wypakowanie sprzętu, posiłków, napojów, uprzątnięcie miejsca przeznaczonego na wykonanie usługi każdorazowo po jej realizacji). Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ i umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SERENISSIMA POLSKA SP Z O. O., Al. Politechniki 3a, 90-924 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16554,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7980,80
Oferta z najniższą ceną: 7980,80 / Oferta z najwyższą ceną: 11300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
- Przebudowa połączona ze zmianą sposobu użytkowania lokalu usługowego na żłobek miejski wraz z przebudową strefy wejściowej przy ul. Narutowicza 78A w Łodzi wraz z dostawą i montażem wyposażenia
- "Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w 2025 roku z podziałem na zadania"
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem do Apteki szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi leku Spravato do Programu Lekowego leczenia chorych na depresję lekooporną.
- Usługa prania bielizny szpitalnej oraz dzierżawa systemu UHF z automatyczną identyfikacją asortymentu pralniczego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr. 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Zapewnienie sal warsztatowych wraz z usługą restauracyjną.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych (cateringowych), obejmujących przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków podczas szkolenia
- Usługa polegająca na kompleksowej organizacji spotkania międzynarodowego grupy roboczej WGEO w terminie 28-30 maja 2025 roku
- przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych w Poznaniu
- Zapewnienie usługi gastronomicznej (obiad) w celu organizacji spotkania partnerów projektu CE-Spaces4All w Łańcucie w dniu 8 maja 2025r. dla max. 35 osób.
- Usługa szkolenia
- Świadczenie usług hotelowych oraz gastronomicznych w dniach 7-9 maja 2025 roku na potrzeby 64. Plenarnego Spotkania Europejskiej Sieci Sądowej
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.