Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-05
Chodzież: Dowozy szkolne dzieci z Gminy Chodzież do Gimnazjum Rataje
Numer ogłoszenia: 267492 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Oświaty , ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2811835, faks 067 2821608.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachodziez.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowozy szkolne dzieci z Gminy Chodzież do Gimnazjum Rataje.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowozy szkolne dzieci z Gminy Chodzież do Gimnazjum Rataje..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00 - 60.11.31.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy spełniający wymogi określone w niniejszej SIWZ: 1.1.O udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo Zamówień Publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływam terminu składania ofert oraz przedstawią aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a w szczególności: a) Wykonawca ma dysponować 6 pojazdami na minimum 41 miejsc siedzących + 1 autobus awaryjny. Pojazdy muszą posiadać ważne badania techniczne. b) Wykonawca musi dysponować niezbędną wiedzą i doświadczeniem w realizacji zamówienia, tj. zrealizował w ciągu trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. c) każdy wykonawca musi dysponować ilością kierowców, odpowiednią do ilości tras. 3) Załączą do oferty wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty wymienione w pkt. XXI. 4) Zaakceptują wzór umowy, określony w niniejszej specyfikacji, Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie oparta na załączonych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt. IX - Instrukcji dla Wykonawców SIWZ. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o którym mowa w art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych 2) wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wyniki prowadzonego postępowania 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny 6) w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził sie na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. podpisane załączone oświadczenie- załącznik nr 2 4. licencja na wykonywanie transportu drogowego osób 5. wykaz taboru(autobusów) przy pomocy jakiego oferant zamierza realizować zamówienie- załącznik nr 4 ) 6. dokument potwierdzający doświadczenie w świadczeniu usług przewozowych osób ( w okresie co najmniej 3 lat )- załącznik nr 3 7. Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 8. Wzór załączonej umowy poświadczony przez Wykonawcę, że przejmuje go bez zastrzeżeń - załącznik nr 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminachodziez.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Oświaty w Chodzieży
ul. Notecka 28
64-800 Chodzież.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Chodzieży ul. Notecka 28 64-800 Chodzież.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
więcej: przetargi w Chodzieży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.