Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Poznań: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH DLA WOJEWÓDZKIEGO URZĄDU PRACY W POZNANIU
Numer ogłoszenia: 267501 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu , ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8463819, fax. 061 8463820.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH DLA WOJEWÓDZKIEGO URZĄDU PRACY W POZNANIU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie materiałów reklamowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu wymienionych w pkt 5 rozdziału 3 SIWZ, w okresie najpóźniej do 15 grudnia 2008 roku. Projekty materiałów zostaną wykonane przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego, na podstawie przykładowego materiału dostarczonego każdorazowo do Zamawiającego. Projekty artykułów zostaną przedstawione do akceptacji Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. W celu doprecyzowania potrzeb Zamawiającego, do specyfikacji materiałów reklamowych zostały załączone zdjęcia produktów strategicznych (Załącznik nr 1). 4. Transport materiałów reklamowych do siedziby Zamawiającego odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. 5. Wymagania Zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia (wymagane minimum): LP MATERIAŁY PROMOCYJNE SPECYFIKACJA PRODUKTU ILOŚĆ 1.Smycz do kluczy -krótka - smycz do kluczy z kółkami - metal + eco skóra - wymiary ok. 9,5 x 1,3 cm. - logotyp grawer laserowy ( PO KL, Unia Europejska) 50 2.Walizka podróżna - twarda walizka - wymiary ok. 41 x 59 x 17 cm. - uchwyt wyciągany plastikowy - kółka 2 szt. kauczuk - materiał: nylon - uchwyt parciany zamieszczony na dłuższym boku walizki -uchwyt plastikowy wyciągany, zamieszczony na krótszym boku walizki -kolor czarny - logotypy nadruk jeden kolor (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Unia Europejska. Europejski Fundusz Społeczny) 50 3. aKalendarz książkowy - duży A5 - kalendarz książkowy - typ: Classic Line lub równoważny - format: ok.145 x 205 mm. (docięty blok książkowy) - ilość stron: 368 1 dzień = 1 strona - kalendarium: PL - GB - D - F - RUS + imieniny i święta sobota i niedziela na jednej stronie druk: 2 - kolorowy, szaro - bordowy druk offsetowy wysokiej jakości papier: 70 g/m2, bez chlorowy, chamois - wykończenie: oprawa szyta kapitałka w kolorze szarym 2 zakładki: szara i czerwona perforacja narożna 12 częściowy skorowidz miesięcy obszerna część informacyjna 16 stronnicowa wkładka z mapami - logotyp, na okładce tłoczony ( EFS) - logotypy, w środku na pierwszej stronie (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Unia Europejska. Europejski Fundusz Społeczny , WUP w Poznanaiu) -nadruk: pełen kolor - okładka sztywna: strona 1 i 4 obita eco skórą kolor czekoladowy 50 % i czarny 50% wysoki połysk 200 3. bKalendarz książkowy - mały A6 - kalendarz kieszonkowy - typ: Classic Line lub równoważny - format: ok. 110 x 165 mm. (docięty blok książkowy) - ilość stron: 352 1 dzień = 1 strona - kalendarium: PL - GB - D - F - RUS + imieniny i święta sobota i niedziela na jednej stronie druk: 2 kolorowy, szaro - bordowy druk: offsetowy wysokiej jakości papier: 60 g/m2, bez chlorowy, chamois - wykończenie: oprawa szyta kapitałka w kolorze szarym zakładka w kolorze czerwonym perforacja narożna 12 częściowy skorowidz miesięcy część informacyjna wszyty zeszyt tele-adresowy mapa administracyjna Polski - logotyp, na okładce tłoczony (EFS) - logotypy, w środku na pierwszej stronie (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Unia Europejska. Europejski Fundusz Społeczny, WUP w Poznaniu) -nadruk: pełen kolor - okładka sztywna strona 1 i 4 obita eco skórą kolor czekoladowy 50 % i czarny 50% wysoki połysk 200 4.Kalendarz trójdzielny - główka wymiary ok. 34 cm x 21 cm na tekturze o grubości ok. 2 mm + folia połysk, projekt z wykorzystaniem zdjęć zamawiającego, -podkład 1 kolor + lakier offsetowy, -kalendarium duże cyfry, w trzech blokach, język polski imieniny, zadruk 3 kolory (czarny, szary, czerwony), -opakowanie- koperta biała 250 5.Wizytownik skórzany pojedynczy - etui na wizytówki osobiste - wyposażony w 2 kieszonki na wizytówki - rozmiar ok. 10,5 x 6,5 cm. - skóra: czarna, wysoki połysk - tkanina wyłożona w środku - struktura gładka, niebrudzący - logotypy, tłoczone (PO KL, Unii Europejskiej. 150 6.Ścianka - typ : folded panel - wydruk obustronny zalaminowany (matowy), wyklejony na 3-4 mm pcv - konstrukcja aluminiowa andonowa- łączona za pomocą zamków - profile pionowe (zawiasowe) - wymiary konstrukcji : wysokość całkowita -2,2m panel środkowy o szer. -1m 2 panele średnie o szer. -0,8 m 2 panele zewnętrzne o szer. -0,4m 1 7. Koszulka polo - damska - klasyczna koszulka polo - 100% bawełna - splot 220g/m2 - rozmiary/kolory a) S biały (15), błękitny (20), granatowy (20) b) M biały (25), błękitny (30), granatowy (10) c) L biały (15), błękitny(25), granatowy (10) d) XL biały(10), błękitny(10) e) XXL biały (5), błękitny(5) - małe rękawki, kimonowe - 4 guziki pasujące do koloru polo - kolor biały , błękitny, granatowy - logotypy, haft pełen kolor (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Europejski Fundusz Społeczny) 200 8.Koszulka polo - męska - klasyczna koszula polo - 100% bawełna - splot 220g/m2 - rozmiary: a) S biały(5) b) M niebieski(10), granatowy (10) c) L biały (5),niebieski (10), granatowy(10), d) XL biały(5) niebieski (10), granatowy (10), e) XXL biały(5), niebieski(10), granatowy (10) - klasyczny krótki rękaw - 3 guziki pasujące do koloru polo - kolor biały, granatowy, niebieski - logotypy: haft pełen kolor (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Europejski Fundusz Społeczny) 100 9. Teczka z notatnikiem - Typ OLIMP lub równoważny - Materiał: ekoskóra o chropowatej strukturze -Wymiary: ok. 317 mm x 245 mm - Kolory: pomarańczowy (50szt), czarny(50szt) - Teczka zapinana na zatrzask, długość zapięcia: ok. 85 mm x 43mm, - w prawym dolnym rogu metalowa blaszka o wymiarach: ok. 58 mm x 15 mm (umiejscowienie blaszki: wysokość do prawego górnego narożnika blaszki: ok. 47 mm oraz ok. 31 mm od blaszki do krawędzi teczki) - podwójne przeszycia wzdłuż teczki (w odstępie ok. 7 mm): w poziomie na wysokości ok.155 mm, oraz w pionie: ok. 48 mm liczone od grzbietu teczki, teczka posiada zaokrąglone narożniki - logotypy- na blaszce laser/grawer (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Unia Europejska. Europejski Fundusz Społeczny) Środek: - w lewym skrzydle: zakładka na dokumenty ze ściętym prawym górnym narożnikiem - ekoskóra w kolorze teczki z czarnym podbiciem, - u dołu dwie kieszenie o wymiarach 102mm x 75mm, na zakładce wszyta dodatkowa kieszonka z okienkiem (na dowód czy kartę) wymiary: 115mm x 83mm, - w prawym skrzydle: kieszeń na notatnik (wymiary: ok. 280mm x 237mm), wymiary notatnika: ok.294 mm x 209mm, notes w linie, klejony ze sztywnymi plecami, ilość stron - 20. - dodatkowo wszyty uchwyt na długopis (przy prawym skrzydle od środka teczki) na wysokości ok. 76 mm, wymiary uchwytu: ok. 35 mm x 22mm - środek teczki w kolorze beżowym, poza zakładką, ta w kolorze teczki. - każda teczka pakowana w osobny karton. 100 10.Komplet (długopis + roller + etui) - komplet typu OLIMP lub równoważny - materiał: ekoskóra o chropowatej strukturze - wymiary ok. 145 mm x 54 mm - kolory etui + długopis + roller: pomarańczowy (50szt), czarny (50szt). (długopis i roller łączony ecoskóra w kolorze etui+ stal) - logotypy - długopis i roller - laser ( PO KL oraz Unii Europejskiej z przypisem Unia Europejska. Europejski Fundusz Społeczny) 100 11. Torba papierowa - wymiary ok. 29 x 38 x 12 cm. - papier gramatura 170g/m2, matowy - uchwyt: sznurek bawełniany - kolor: pomarańczowy - nadruk 1 kolor - lakier UV wybiórczy - logotypy nadruk jeden kolor (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Unia Europejska. Europejski Fundusz Społeczny) 2000 12.Torba PP eco - torba ekologiczna z polipropylenu PP - wymiary 38 x 0,1 x 42 cm. - kolor: granatowy (500 szt.) i biały (500 szt.) - logotyp nadruk 1 kolor (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Unia Europejska .Europejski Fundusz Społeczny) 1000 13.Kalendarz nabiurkowy - kalendarz na rok 2009 - wymiar około 300mm x 190 mm, z pojemnikiem na materiały piśmiennicze u dołu, połączonym z kalendarzem spiralą - ustawienie poziome - kalendarz na stelażu - kolor granatowy - stelaż zadruk pełen kolor + folia połysk - kalendarium w języku polskim 1 strona na każdy tydzień, papier min.80g/m2 200 14.Etui na okulary z okularami - etui wykonane z microfibre - wymiar ok. 24 x 7 cm. - okulary plastik UV 400 - okulary oraz etui kolor: czarny - logotyp, nadruk na etui, 1 kolor (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Europejski Fundusz Społeczny) 100 15.Podkład na biurko - format ok. 57 x 40 cm. - zadruk: 4 kolory - papier: offset 90g. - objętość 50 kartek - klejone po długim boku 250 16.Teczka papierowa + kieszonka na płytę + wizytówka - teczka na dokumenty A4 - z gotowego wykrojnika - zadruk: 4 kolory + folia mat - lakier UV wybiórczy - karton 300g. jednostronnie bielony - wklejana kieszonka na płytę CD - zadruk: strona 1 i 4 - logotypy; zadruk pełen kolor (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Unia Europejska. Europejski Fundusz ) 2100 17.Notes A4 - notes 50 kartek - zadruk: 4 kolory - papier offset 90g. - klejone po krótkim boku 500 18.Notes A5 - notes 50 kartek - zadruk: 4kolory - papier offset 90g. - klejone po krótkim boku 500 19.Płyta CD - płyta CD - R 700 Mb - nadruk: sitodrukowy, pełen kolor - opakowanie: typu Slim bez nadruku, przejrzyste 2200 20.Baner - typ: Roll Up - aluminiowy - grafika pełen kolor i zdjęcia - wymiary ok. 100 x 200 cm. - górna listwa z klipem zatrzaskowym 2 21.aDługopis - grubość linii pisania 0,2 - 0,5 mm. - długopis plastikowy z przezroczystą obudową (biała lub w jasnym pastelowym kolorze), typu UNI Laknock (lub równoważny), ok. 300 szt. długopisów z niebieskim wkładem, ok. 300 szt. długopisów z czarnym wkładem, z automatycznie chowanym wkładem i wygodnym gumowym uchwytem w kolorze niebieskim lub czarnym (ok. 300 szt. długopisów z niebieskim i ok. 300 szt. długopisów z czarnym) odpowiednio do koloru wkładu. - logotypy; nadruk 1 kolor na białym poddruku (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Unia Europejska. Europejski Fundusz Społeczny) 900 21.bDługopis - średnica 1 cm. - długość 14 cm. - plastik - kolor: srebrno - pomarańczowy i srebrno - niebieski - logotypy, nadruk 1 kolor (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Unia Europejska. Europejski Fundusz Społeczny) 2000 21.cDługopis - Typ Waterman Hemisphere lub równoważny - stal satynowa CT - platerowane wykończenia - ukośna skuwka - etui w komplecie - Logotypy: opakowanie nadruk jeden kolor (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Unia Europejska. Europejski Fundusz Społeczny) długopis - laser ( PO KL, Unia Europejksa) 50 22.Segregator 1 - segregator A4 - mechanizm: 2 ringi typu D - docisk - szerokość grzbietu 50 mm. - pojemność ringu 30 mm. - oklejka: druk CMYK, folia błysk - wyklejka: biała, folia błysk - kieszonka na CD, wizytówki i na grzbiecie 400 23.Segregator 2 - segregator A4 - grzbiet ok.25 mm - oklejka: druk CMYK, folia błysk - wyklejka: biała, folia błysk - kieszonka na CD, wizytówki i na grzbiecie - mechanizm 2 ringowy 700 24.Wskaźnik laserowy z długopisem - metal - kolor srebrny - długopis z laserowym wskaźnikiem - długość ok.15,5 cm. - grubość ok. 1 cm. - etui metalowe w komplecie - logotypy nadruk 1 kolor (długopis i etui) (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Unia Europejska. Europejski Fundusz Społeczny) 20 25.aParasol składany - damski - parasol składany - mechanizm automatyczny - średnica ok. 98 x 58 cm. - materiał: nylon 190 T. - pochewka na parasol -rączka drewniana - kolor: czarny - logotyp nadruk 1 kolor (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Unia Europejska. Europejski Fundusz Społeczny) 100 25.bParasol składany - męski - parasol składany - mechanizm automatyczny - wymiar ok. 94 x 55 cm. - rączka drewniana, gięta - kolor: czarny - materiał: nylon 190T - pochewka na parasol - logotypy druk 1 kolor (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Unia Europejska. Europejski Fundusz Społeczny) 100 25.cParasol uniwersalny - automatyczny mechanizm - drewniana prosta rączka - materiał: polyester 190 T lub równoważny - średnica 122 cm. - długość 93,5 cm. - kolor: granatowy - logotyp: nadruk 1 kolor (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Europejski Fundusz Społeczny) 100 26.aPortfel - damski -portfel firmy VIP, typ prestiże, lub równoważny -10 otworów na karty kredytowe - osobna kieszeń na banknoty - osobna kieszonka na bilon zapinana na zatrzask - wykończenie srebrny mat - wymiary: zamknięty 12,5 x 8,5 cm. rozłożony 12,5 x 23 cm. - skóra naturalna - kolor czarny logotyp: tłoczony na portfelu (PO KL, Unii Europejskiej) 70 26.bPortfel - męski - portfel firmy VIP, typ prestiże, lub równoważny - 8 otworów na karty kredytowe - 2 przegródki na banknoty - 3 kieszenie na dokumenty (siateczkowate) - osobna kieszonka na bilon (zapinana na napę) - wewnątrz wnęka na zamek - wymiary: zamknięty 13,5 x 10,5 cm. rozłożony 13,5 x 21,5 cm. - skóra naturalna - kolor czarny logotyp: tłoczony na portfelu (PO KL, Unii Europejskiej) 40 27.aTabliczka informacyjna (typu ramka) - format A4 - nóżka wspierająca tabliczkę - wykonana z płyty pleksy - kolor: biały - grubość 2 mm. - nadruk: pełen kolor 2 27.bTabliczka informacyjna - format A4 - wykonana z płyty pleksy - kolor: biały - grubość 2 mm. - nadruk: pełen kolor 4 28.Torba fitness - materiał: poliester 600 D - wymiar ok. 55 x 30 x 27 cm. - kolor: niebieski z czarnymi wykończeniami - logotyp; nadruk 1 kolor (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Unia Europejska. Europejski Fundusz Społeczny) 60 29.Torba na Laptopa - wymiary: 41x30x11 cm - materiał: poliester 600D, PVC - max wielkość nadruku: 10x4 cm - torba jednokomorowa, w środku pasek przytrzymujący laptop - wewnątrz na ściance: kieszeń na dokumenty A4, miejsce na karty (5, zamykane paskiem), trzy uchwyt na długopisy, kieszonka z okienkiem (na dowód czy kartę), dodatkowy schowek - na frontowej sciance dodatkowa kieszeń na dokumenty - pasek na ramię - Logotypy : nadruk 1 kolor (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Unia Europejska. Europejski Fundusz Społeczny) 20 30.Zegar ścienny - średnica 30 cm. - oprawa metalowa zachodząca na tarczę zegara o grubości ok. 2 - 3 cm - kolor: srebrny - tarcza: biała z czarnymi oznaczeniami - osłona szklana - opakowanie: biały kartonik - logotypy zamieszczone na ramie zegara - laser (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Unia Europejska. Europejski Fundusz Społeczny) 120 31.Komplet (długopis + brelok + wizytówka) - ekologiczna skóra - kolor: brązowy - srebrne wykończenia - opakowanie ok. 16 x 16 x 2,8 cm. - logotypy: zamieszczone na opakowaniu- nadruk jeden kolor, (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Unia Europejska. Europejski Fundusz Społeczny) długopis - nadruk 1 kolor, (PO KL, Unia Europejska) wizytownik - laser, (PO KL, Unia Europejska) brelok - laser, (PO KL, Unia Europejska ) 70 32.Balony - kolor: niebieski (1000 szt.), biały (1000 szt.) - logotypy- nadruk dwustronny (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Unia Europejska .Europejski Fundusz Społeczny) balony niebieskie - nadruk 1 kolor, balony białe - nadruk pełen kolor 2000 33.Scyzoryk czerwony - scyzoryk typu Victorinox Spartan lub równoważny - scyzoryk produkcji szwajcarskiej - wymiar ok. 91 mm. - kolor: czerwony - 12 funkcji - dodatkowe opakowanie: etui skórzane czarne - logotyp tłoczony na etui (PO KL, Unia Europejska ), scyzoryk - nadruk 1 kolor 50 34.Podstawka na komórkę - wymiar ok. 7,7 x 9 x 6,5cm - metal-plastik - kolor: srebrny - miejsce na długopis - metalowa klamerka na zjęcie - logotypy nadruk 1 kolorowy(PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Unia Europejska. Europejski Fundusz Społeczny) 200 35. aKubek zestaw (2 kubki) - Zestaw 2 kubków - porcelana w wielokolorowe paski - wymiary ok. 20,5 x 11,5 x 10,5 cm - logotypy nadruk pełen kolor (PO KL, Unii Europejskiej z przypisem Europejski Fundusz Społeczny) 60 35. bKubek zestaw (2 kubki+2 podstawki +2 łyżeczki) - Kubek porcelanowy , biały kolor, z czarną opaską imitującą skórę(z białymi przeszyciami) - wymiary ok. 22,5 x 25,5 x 8 cm - podstawek - imitacja skóry z białymi przeszyciami - łyżeczka porcelanowa biała - lgotypy: nadruk wewnątrz kubka 1 kolor( POKL, Unii Europejskiej z przypisem Unia Europejska. Europejski Fundusz Społeczny) 60 36.Pendrive - Typu Datashield lub równoważny - palash Driver USB w mocnej metalowej obudowie, ze skórzanymi aplikacjami. - wymiary: ok. 86x24x17mm, - pamięć 2 GB - lgotypy grawer ( PO KL, Unia Europejska) 300 37.Ozdoby choinkowe - aluminiowy renifer ze srebrna zawieszka i czerwonym koralikiem - wymiary ok. 8x6,5x 0,5 cm - Logotypy: nadruk laser (PO KL , Unia Europejska) 100 6. Wykonawca zobligowany jest do stosowania zasad wynikających z Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, znajdujących się na stronie internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, www.efs.wup.poznan.pl. Powyższy dokument zawiera wzory logotypów UE, EFS, PO KL, które muszą zostać zastosowane do oznaczenia materiałów reklamowych. 7. Wzór Logotypu WUP. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających co najmniej opisane wyżej wymagania i parametry techniczne, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności w swojej ofercie. Jeżeli Wykonawca oferuje przedmiot równoważny należy w formularzu ofertowym opisać przedstawioną równoważność. 9. Oryginał SIWZ podpisany przez osoby uprawnione w imieniu zamawiającego, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u zamawiającego. Natomiast po uprzednim zamówieniu przez wykonawców zamawiający przewiduje możliwość powielenia i przesłania kopii SIWZ w formie papierowej. 10. Cena jednostkowa artykułów reklamowych nie może przekroczyć 100,00 zł. brutto w przypadku wszystkich pozycji wymienionych w pkt. 3 ppkt 5 SIWZ z wyłączeniem pozycji nr 20 (baner) oraz pozycji nr 6 (ścianka). Cena jednostkowa pozycji nr 6 i 20 wymienionych w pkt 3 ppkt 5 SIWZ nie może przekroczyć 3.500,00 zł. brutto. 11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wzorów materiałów promocyjnych, potwierdzonego protokołem przekazania w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy nie później niż do 20 listopada 2008r., na podstawie których Zamawiający będzie dokonywał akceptacji. Wzory materiałów mogą zostać dostarczone bez planowanych nadruków. Dopuszczalne formy to przykładowy egzemplarz oraz projekt graficzny, w przypadku produktów gotowych. Natomiast w przypadku materiałów drukowanych, projekt graficzny. Zamawiający akceptuje materiały przedstawione przez Wykonawcę najpóźniej do 28 listopada 2008r. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia najpóźniej do dnia 15 grudnia 2008r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 3.Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale 5) SIWZ Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy PZP i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów dotyczy to każdego z nich. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 3. Wykonawca (w przypadku konsorcjum co najmniej jeden z Wykonawców) musi wykazać, w formie załączonego do oferty oświadczenia, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował co najmniej trzy zlecenia zaprojektowania oraz wykonania, artykułów reklamowych o charakterze zewnętrznym (załącznik nr 4 do formularza oferty). Oświadczenie powinno zawierać nazwę i dane identyfikujące zleceniodawców, opis zakresu zamówień, terminy ich wykonania oraz wartości. Ponadto powinno być potwierdzone stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia. 4. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w rozdziale 6) pkt 2 SIWZ, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 4.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, wykonawca może go zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty, o których mowa w rozdziale 6) specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 7. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). 9. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów o charakterze podmiotowym, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niedołączenie dokumentów w wyznaczonym terminie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z toczącego się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, II p., pokój nr 33.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 21.11.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- TPm-28/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu
- BUDOWA CHODNIKA W UL. CZARNKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. DĄBROWSKIEGO DO UL. SYTKOWSKIEJ W POZNANIU
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Bieżąca konserwacja nawierzchni DW 181 odcinek Mikołajewo-Ciszkowo km 45+300-46+ 725
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.