Ogłoszenie z dnia 2011-10-11
Łódź: Remont pomieszczenia sali widowiskowej do prowadzenia działalności dydaktycznej w Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 267505 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego, ul. Czechosłowacka 8/10, 92-216 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6757070, faks 042 6791780.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczenia sali widowiskowej do prowadzenia działalności dydaktycznej w Centralnym Szpitalu Klinicznym Uniwersytetu Medycznego w Łodzi..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające dotyczy n.w. prac: Rozbiórki sufitu z tynku cementowo - wapiennego wykonanego na siatce Rabitza wraz z demontażem kratownicy z kątownika i prętów zbrojeniowych oraz wykonanie nowego sufitu podwieszonego z płyt gipsowo - kartonowych na powierzchni 69,58 m2. W związku z powyższym należy dokonać również n/w prace: Montaż nowych kratek wentylacyjnych w wymiarach ok. 36 cm. x 36 cm. w nowym stropie g-k z wykonaniem obniżenia podejść w ilości 20 szt. Montaż opraw rastrowych 4x18W w ilości 24 szt. w zamian przyjętych w kosztorysie 22 szt. 2x18W. Przedmiot zamówienia musi być wykonany w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Parametry, wymagania techniczne oraz szczegółowe warunki wykonania zadania określa Opis techniczny stanowiący załącznik w cz. B oraz SIWZ do postępowania przetargowego nr CSK 12_2011. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała pod nadzorem Inspektora - Pana mgr inż. Bronisława Świty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Inwestycje budowlane AWIRES Adam Wojsa, ul. 20 stycznia 60, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17552,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17552,35
Oferta z najniższą ceną: 17552,35 / Oferta z najwyższą ceną: 17552,35
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zg. z art. 39 w.w. Ustawy na kwotę 157.662,91 złotych brutto. Zamówienie uzupełniające dotyczy n/w prac w pomieszczeniu 304: Rozbiórki sufitu z tynku cementowo - wapiennego wykonanego na siatce Rabitza wraz z demontażem kratownicy z kątownika i prętów zbrojeniowych oraz wykonanie nowego sufitu podwieszonego z płyt gipsowo - kartonowych na powierzchni 69,58 m2. W związku z powyższym należy dokonać również n/w prace: Montaż nowych kratek wentylacyjnych w wymiarach ok. 36 cm. x 36 cm. w nowym stropie g-k z wykonaniem obniżenia podejść w ilości 20 szt. Montaż opraw rastrowych 4x18W w ilości 24 szt. w zamian przyjętych w kosztorysie 22 szt. 2x18W. Wykonanie powyższych prac wynika z faktu, iż po zdemontowaniu sufitu z tynku cementowo - wapiennego na powierzchni 28,22 m2 okazało się, iż demontaż pozostałej części sufitu jest niezbędny do prawidłowego zainstalowania ścianki mobilnej i utrzymania płaszczyzny sufitu. Ponadto konieczność zainstalowania w nowym stropie opraw rastrowych, których głębokość instalowania wynosi 10 cm powodowałaby obniżenie pomieszczenia poniżej 3,00 m wymaganych w obiektach użyteczności publicznej. Chcąc zachować wysokość pomieszczenia w istniejącej konstrukcji należałoby wyciąć 24 otwory na zainstalowanie opraw. Pozostałość konstrukcji zagrażałaby bezpieczeństwu przebywających w pomieszczeniu osób. Powyższe rozwiązania można było uzyskać dopiero w trakcie instalowania konstrukcji stalowej pod ściankę mobilną, były one nie do przewidzenia na etapie projektowania. Zamówienie uzupełniające zostanie złożone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych i będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Wartość robót uzupełniających zgodnie z kosztorysem wynosi 21.589,39 złotych brutto. Zlecenie powyższych prac nie przekroczy założonej wartości 20% zamówień uzupełniający przewidzianych w w.w. postępowaniu przetargowym. Wykonanie robót spowoduje przesunięcie terminu zakończenia na 14.10.2011 r. W w.w. postępowaniu została podpisana nowa umowa z Wykonawcą.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.