To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-18
Kraków: Dostawa materiałów eksploatacyjnych, biurowych i papieru na potrzeby Krakowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie
Numer ogłoszenia: 267565 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 480396 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie, ul. Gazowa 15, 31-060 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 619 88 10, faks 12 619 88 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych, biurowych i papieru na potrzeby Krakowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych, biurowych i papieru na potrzeby Krakowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie. Szczegółowe zestawienie materiałów eksploatacyjnych, biurowych i papieru, zawarte jest w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku materiałów eksploatacyjnych określonych w poz. 11-16 Szczegółowego zestawienia materiałów eksploatacyjnych, biurowych i papieru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia (zamienników). Zamawiający za równoważny przedmiot zamówienia uzna zaoferowany lub opisany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach niż określone w zestawieniu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W tym celu Wykonawca winien podać parametry zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych, w załączniku nr 7 do SIWZ tj. Wykaz równoważności tonerów poz. 11-16 załącznika nr 1 w kolumnie nr 6 wydajność produktu, w kolumnie nr 7 nazwę producenta, a w kolumnie nr 8 symbol produktu oferowanego. Wykonawca udziela gwarancji Zamawiającemu do końca wyczerpania się komponentu w kasecie. W przypadku dostawy zamienników tonery musza być opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikacje (ilość, rodzaj, parametry techniczne), bez konieczności naruszania opakowania oraz z wszelkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producentów, a także w sposób chroniący przed działaniem czynników zewnętrznych. Tonery muszą być dostarczone z minimum rocznym terminem przydatności liczonym od daty dostawy, być dobrej jakości, wolne od wad technicznych i prawnych. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia określonego w poz. 17-19 Szczegółowego zestawienia materiałów eksploatacyjnych, biurowych i papieru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ był produktem pierwszego gatunku, oryginalnym, fabrycznie nowym, wolnym od wad. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być oryginalnie zapakowane przez producenta i ściśle odpowiadać parametrom określonym przez Zamawiającego. Przez pojęcie oryginalny Strony rozumieją materiały eksploatacyjne, które są w 100% nowe, czyli wykonane z elementów nowych, wcześniej nieużywanych, nigdy nie były regenerowane, a ich elementy składowe nigdy wcześniej nie były używane i nie wchodziły wcześniej (pierwotnie) w całości lub w części w skład innych materiałów. Tonery oryginalne i fabrycznie nowe to również takie, które pochodzą z bieżącej produkcji, nie są przeróbką, muszą być opakowane w sposób umożliwiający identyfikację takich cech tonerów, jak: znak firmowy lub nazwa producenta, termin ważności lub data produkcji z okresem ważności, ilość, rodzaj itp. bez konieczności naruszania opakowania oraz ze wszystkimi zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Wykonawca odpowiada za przedmiot Umowy do chwili jego przyjęcia przez Zamawiającego. Wykonawca odbierze puste i zużyte materiały eksploatacyjne na własny koszt, w terminie ustalonym przez Strony, jednak nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- K2 OFFIS Sp. z o.o, ul. Librowszczyzna 3, 31-030 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8120,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8833,01
Oferta z najniższą ceną: 5639,33 / Oferta z najwyższą ceną: 9228,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa akcesoriów i czujników w systemie Masimo SET
- Opracowanie dok.proj. Budowa przejścia dla pieszych przy ul. Marcowej na wysokości bloku przy ul. Gromady Grudziąż 21 wraz z dostosowaniem infrastruktury drogowej i budową dedykowanego oświetlenia.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 61 przy ul. Popławskiego 17, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Wykonanie układu kaskady ciśnień dla pomieszczeń Centralnej Sterylizatorni w pawilonie M-5A na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Stare Miasto zrywa z betonem" zadanie BO.D1.3/24
- Dostawa wyposażenia i specjalistycznego sprzętu gastronomicznego do pomieszczeń budynku Kuchni szpitalnej - ZP-6/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych z podziałem na zadania
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2025/2026
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu .
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.