Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-09
Drohiczyn: Organizacja festynu w Perlejewie realizowanego w ramach projektu Obszary o szczególnym znaczeniu przyrodniczym czynnikiem rozwoju Polski Wschodniej
Numer ogłoszenia: 267594 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drohiczyn , ul. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn, woj. podlaskie, tel. 085 6557135, faks 085 655 70 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.drohiczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja festynu w Perlejewie realizowanego w ramach projektu Obszary o szczególnym znaczeniu przyrodniczym czynnikiem rozwoju Polski Wschodniej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja festynu w Perlejewie w ramach projektu pod nazwą Obszary o szczególnym znaczeniu przyrodniczym czynnikiem rozwoju Polski Wschodniej, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Osi Priorytetowej I: Nowoczesna Gospodarka Działanie I.4 Promocja i Współpraca na podstawie umowy o dofinansowanie nr POPW.01.04.04-00-027/11-00. 2.Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje organizację festynu w Perlejewie w dniu 22 września 2013 roku. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: 2.1. zapewnienie oprawy muzycznej - Wykonawca musi zapewnić występy: - min. dwóch zespołów muzycznych (zespoły coverowe), w godz. od 18:00 do 20:00 i od 21:00 do 02:00, - występ kabaretu w godz. od 20:00 do 21:00. Przez zespół muzyczny Zamawiający uzna wykonawcę, który w swoim dorobku artystycznym wydał minimum 3 płyty. Do obowiązków Wykonawcy należy zawarcie stosownych umów i opłacenie wszelkich kosztów koncertów artystycznych wraz z rozliczeniem z tytułu ZAIKS. Wykonawca zapewni scenę o wymiarach min. 8x10 m, z zadaszeniem oraz z nagłośnieniem i oświetleniem, dostosowaną do potrzeb zespołów muzycznych (rider). Wykonawca zapewni przygotowanie sceny do transportu, transport wszystkich jej elementów, ich magazynowanie, wykonanie wszelkich prac montażowych, a także prac demontażowych i porządkowych w obrębie sceny. Na scenie Wykonawca wykona i zamieści baner promujący projekt Obszary o szczególnym znaczeniu przyrodniczym czynnikiem rozwoju Polski Wschodniej, zgodny z zasadami prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych na potrzeby Programu Rozwój Polski Wschodniej określonych w Strategii komunikacji Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 oraz Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi do wyboru Zamawiającego cztery propozycje kabaretu i sześć propozycji zespołów. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia oprawy muzycznej zgodnej z ww. wyborem Zamawiającego. 2.2. prowadzenie festynu (konferansjer/-rzy) - zapewnienie konferansjera/-ów na cały okres trwania festynu, tj. od godz. 13:30 do godz. 21:00. 2.3. wystawa produktów kulinarnych regionalnych Polski Wschodniej, przeznaczonych do darmowej degustacji - Wykonawca zobowiązany jest do: a)Wyszukania, wytypowania i przygotowania 20 produktów regionalnych województwa podlaskiego i lubelskiego do prezentacji i degustacji na wystawie. Produkty regionalne mają stanowić potrawy kulinarne charakterystyczne dla regionu Polski Wschodniej, w tym: potrawy mięsne i wegetariańskie na ciepło, dania/przekąski mięsne na zimno, dania/przekąski bezmięsne na zimno oraz ciasta i pieczywo; b)Zapewnienia obsługi stoiska (min. 2 osób do bezpośredniego kontaktu z klientem), serwowania w trakcie imprezy asortymentu gastronomicznego przeznaczonego do bezpłatnej degustacji produktów kulinarnych; c)Zapewnienia produktów kulinarnych w ilości po 200 porcji każdy; d)Za porcję należy przyjąć danie produkt o masie min. 5 dag; e)Zapewnienia plenerowego zadaszonego stoiska wystawienniczego. Stoisko zostanie ustawione wg aranżacji przestrzeni wystawowej, koncepcji graficznej ekspozycji, zaakceptowanej przez Zamawiającego; f)Wykonawca we własnym zakresie zapewni źródło energii, np. agregat prądotwórczy, butle gazowe z palnikami, celem odgrzania potraw na ciepło; g)Czas trwania wystawy - od godz. 14:00 do godz. 17:00; h)Przygotowania do transportu, transportu wszystkich elementów wystawy na miejsce festynu i ich magazynowania; i)Wykonania wszelkich prac przygotowawczych, montażowych, konserwatorskich, a także prac demontażowych i porządkowych w obrębie własnych stoisk; j)Wykonania banerów - (nie muszą być trwale związane ze stoiskiem) oraz napisów informacyjnych na stoiskach; k)Wykonawca jest zobowiązany do stosowania zasad prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych na potrzeby Programu Rozwój Polski Wschodniej określonych w Strategii komunikacji Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 oraz Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji. Szczegółowe omówienie zasad informowania o PO RPW zostało zawarte w Planie komunikacji Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013. 2.4. wystawa stoiska promującego kulturę i wyroby regionalne - Wykonawca zobowiązany jest do: a)Zorganizowania na stoisku asortymentu, obsługi (min. 1 osoby) i wystawy wyrobów twórców ludowych z rękodzielnictwem artystycznym (np.: ręcznie malowana ceramika, rękodzielnictwo artystyczne, obrusy, serwetki, itp.); b)Zapewnienia plenerowego zadaszonego stoiska wystawienniczego; c)Przygotowania do transportu, transportu wszystkich elementów wystawy na miejsce festynu i ich magazynowania; d)Wykonania wszelkich prac przygotowawczych, montażowych, konserwatorskich, a także prac demontażowych i porządkowych w obrębie własnego stoiska; e)Zapewnienia wystawy stoiska min. 3 godziny, ściśle określone przez Zamawiającego na 14 dni przed terminem festynu; f)Oznakowania stoiska informacją o współfinansowaniu zadania w ramach projektu pod nazwą Obszary o szczególnym znaczeniu przyrodniczym czynnikiem rozwoju Polski Wschodniej, realizowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Osi Priorytetowej I: Nowoczesna Gospodarka Działanie I.4 Promocja i Współpraca na podstawie umowy o dofinansowanie nr POPW.01.04.04-00-027/11-00 g)Stosowania zasad prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych na potrzeby Programu Rozwój Polski Wschodniej określonych w Strategii komunikacji Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 oraz Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji. Szczegółowe omówienie zasad informowania o PO RPW zostało zawarte w Planie komunikacji Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013. 2.5. zaprezentowanie twórców ludowych uprawiających dawne, a ginące już zawody (min.2) - W trakcie trwania festynu w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, Wykonawca zapewni minimum 2-godzinną prezentację twórców ludowych uprawiających dawne, a ginące już zawody. 2.6. Z uwagi na charakter festynu, jako imprezy masowej, w ramach działań organizacyjnych Wykonawca jako organizator będzie zobowiązany do pozyskania wszelkich niezbędnych dokumentów i zezwoleń koniecznych do organizacji festynu oraz do zapewnienia bezpieczeństwa imprezy, zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2009 r. Nr 62, poz. 504 z późn. zm.). W ramach działań organizacyjnych Wykonawca będzie zobowiązany do pozyskania wszelkich niezbędnych dokumentów oraz zezwoleń koniecznych do przeprowadzenia zadań określonych w pkt. 2.1. - 2.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia we własnym zakresie dodatkowych elementów festynu, oraz występów artystycznych na scenie, nie kolidując z programem Wykonawcy. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewni: - możliwość korzystania z minimum trzech toalet przenośnych w trakcie trwania festynu, - promocję festynu w prasie lokalnej (2 ogłoszenia), - przygotowanie zaproszeń szt. 30, format DL poziome (210:210 mm.) składane na pół, w kopercie i plakatów szt. 20 format min. A3, - zabezpieczenie 100 miejsc siedzących, - wykonanie wszelkich prac porządkowych w obrębie miejsca realizacji festynu, po jego zakończeniu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu realizacji festynu przed jego rozpoczęciem, celem oceny zgodności oferty Wykonawcy z wymaganiami SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 92.31.20.00 - Usługi artystyczne 92.31.21.30 - Usługi świadczone przez zespoły rozrywkowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje co najmniej 2 usługi, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, uważa się usługi w zakresie organizacji festynu, jarmarku, itp. o charakterze imprezy masowej. Ocena spełniania warunku wiedzy i doświadczenia zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, określonych w pkt. III.4.1), wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1)Formularz ofertowy 2)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 3)W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w odniesieniu do pkt III.4.1): W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. III.4.1)tiret pierwszy. 4)Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty dotyczące sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia. 5)Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drohiczyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Drohiczyn, ul. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Drohiczyn, ul. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pod nazwą Obszary o szczególnym znaczeniu przyrodniczym czynnikiem rozwoju Polski Wschodniej, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 Osi Priorytetowej I: Nowoczesna Gospodarka Działanie I.4 Promocja i Współpraca.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI DROHICZYN
- Dostawa oleju opałowego do Zespołu Szkól Rolniczych w Ostrożanach
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ ORAZ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW WRAZ Z DOZIEMNĄ INSTALACJĄ ELEKTROENERGETYCZNĄ W PUTKOWICACH NADOLNYCH
więcej: przetargi DROHICZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- [4WOG-1200.2712.105.2024] Usługa wynajmu stoków narciarskich wraz z karnetami dziennymi w sezonie 2025 dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG, w podziale na 6 części.
- Organizacja sztucznego lodowiska w Rynku Miejskim
- "Świadczenie usług eksperckich w zakresie nadzoru nad procesem wyłaniania wykonawcy i realizacją wystawy stałej Centrum Edukacyjnego ŚPN wraz z zewnętrznym edukacyjnym placem zabaw"
- "Realizacja zajęć dla dzieci z Placówek Wparcia Dziennego i rodziców dzieci z Placówek Wsparcia Dziennego"-powt.
- Świadczenie usługi poleg. na koord. i wsparciu w prowadz. zajęć sport., zajęć WF i zajęć dodatkowych w ramach lekcji WF dla uczniów SP76 z O.Sport. we Wrocławiu w okresie 02.01.2025 - 27.06.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.