Ogłoszenie z dnia 2014-08-11
Wińsko: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Wińsku w roku szkolnym 2014-2015
Numer ogłoszenia: 267604 - 2014; data zamieszczenia: 11.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II , ul. Nowa 2, 56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3898337, faks 0-71 3898337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.winsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczne Gimnazjum.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Wińsku w roku szkolnym 2014-2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - pakietu od 1 do 11. 2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrany przez siebie pakiet lub pakiety. 3. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje 11 pakietów z możliwością składania ofert na poszczególne pakiety.Zamówienie obejmuje dostarczenie produktów wymienionych w poszczególnych pakietach do stołówki Publicznego Gimnazjum w Wińsku na koszt Wykonawcy zadania w terminach oraz ilościach określonych przez Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał artykuły spożywcze będące przedmiotem zamówienia sukcesywnie, zgodnie ze składanymi zamówieniami. Szczegółowy opis i ilości produktów żywnościowych będących przedmiotem zamówienia, zawiera Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Podane w formularzu cenowym ilości produktów żywnościowych określają przewidywane zapotrzebowanie stołówki Publicznego Gimnazjum w Wińsku na ww produkty w okresie trwania umowy. Zamawiający nie gwarantuje Wykonawcy, że złoży zamówienie sumaryczne (w pełnym wymiarze), jest to uzależnione od zapotrzebowania, jakie będzie istniało w okresie realizacji umowy. Każdy artykuł spożywczy musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie. Wykonawca zapewni, że dostarczone artykuły spożywcze będą należytej jakości oraz że będą dostarczone w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. Zgodnie z art.26 ust.3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na wskazane asortymenty stanowiące przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w dokumentach z zastrzeżeniem, by ich minimalne parametry jakościowe nie były gorsze niż parametry i cechy wskazanych produktów. Zaoferowany produkt równoważny należy opisać w zał.nr.6 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający wymaga aby każda pozycja w Formularzu cenowym (poszczególnych pakietów) była wypełniona, nie wypełnienie przez wykonawcę jakiejkolwiek z pozycji w wybranym pakiecie spowoduje odrzucenie oferty tego Wykonawcy w zakresie tegoż pakietu. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 7.Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza realizacje zamówienia pakietu pakietów przez podwykonawców, za których działania bądź zaniechania Wykonawca odpowiada jak za swoje własne. W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie pakietu/pakietów przez Podwykonawców, w ofercie musi wskazać dane pakiety które zamierza powierzyć do wykonania przez Podwykonawcę. Konieczność powierzenia wykonania danego pakietu/pakietów przez Podwykonawców , wynikła w trakcie realizacji zamówienia, wymaga uzyskania zgody Zamawiającego. Wykaz podwykonawców należy opisać w zał. nr 4 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.24.50-0, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.82.10.00-9, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.87.00.00-7, 15.30.00.00-1, 15.22.00.00-6, 15.80.00.00-6, 15.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamówienie nie wymaga posiadania wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamówienie nie wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do realizacji zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamówienie nie wymaga dysponowania osobami do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamówienie nie wymaga przedstawienia sytuacji ekonomicznej bądź finansowej wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę -Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę pakietów od 1 do 11 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę - Wzór umowy - podpisany i zaparafowany przez wykonawcę -Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych -Karta podwykonawców -Karta produktów równoważnych - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art.24 ust. 1 Prawa zamówień Publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.winsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Gimnazjum w Wińsku
ul. Nowa 2, 56-160 Wińsko Pokój : sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Publiczne Gimnazjum w Wińsku ul. Nowa 2, 56-160 Wińsko Pokój : sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jaja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: artykuły mleczarskie i nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: artykuły mleczarskie i nabiał.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: artykuły z przemiału zbóż.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: artykuły z przemiału zbóż.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pieczywo świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieczywo świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.82.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: produkty zwierzęce, mięso i wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: produkty zwierzęce, mięso i wędliny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: drób i wyroby drobiarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drób i wyroby drobiarskie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.11.21.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: przyprawy makarony i inne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyprawy makarony i inne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.00.00-7, 15.85.00.00-1, 15.86.30.00-5, 15.41.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: warzywa i owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: warzywa i owoce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: mrożonki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mrożonki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6, 15.33.00.00-0, 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pozostałe art. żywnościowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozostałe art. żywnościowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.40.00.00-2, 15.30.00.00-1, 15.60.00.00-4, 15.24.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: wyroby garmażeryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyroby garmażeryjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6, 15.85.10.00-8, 15.89.00.00-3, 15.89.42.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Gdańsku w 2025 r. z podziałem na 8 części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 21 im. Józefa Lompy w Bytomiu w roku 2025
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ŚW. JADWIGI ŚLĄSKIEJ W KRYNICZNIE
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 50 im. Królowej Jadwigi w Warszawie na 2025r
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 4 im. Pluszowego Misia w Olsztynie na rok 2025.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.