eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlesnoRemont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-01

Olesno: Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej
Numer ogłoszenia: 26765 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olesna , ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 034 3597841-44 w. 204, faks 034 3597283.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: remont cząstkowy dróg gminnych o nawierzchni asfaltowej, polegający na: Zadanie częściowe nr 1: 1.1 Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych z wycinaniem krawędzi dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Olesno. Remonty należy wykonywać masą bitumiczno na gorąco z wycięciem krawędzi i posmarowaniem łat bitumem; 1.2 Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych bez wycinania krawędzi dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Olesno. Remonty należy wykonywać masą bitumiczno na gorąco bez wycinania krawędzi i posmarowaniem łat bitumem; Zadanie częściowe nr 2: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych bez wycinania krawędzi mieszanką grysowo - emulsyjną przy użyciu remontera typu patcher na terenie Miasta i Gminy Olesno. 2. Szacunkowa powierzchnia dróg przeznaczona do remontu na terenie miasta i sołectw: Zadanie częściowe nr 1 1.1 - remont cząstkowy z wycinką na powierzchni do 750 m2 - głębokość ubytków 4 cm; - remont cząstkowy z wycinką na powierzchni do 100 m2 - dalszy 1 cm grubości warstwy. 1.2 - remont cząstkowy z wycinką na powierzchni do 350 m2 - głębokość ubytków 4 cm; - remont cząstkowy z wycinką na powierzchni do 100 m2 - dalszy 1 cm grubości warstwy. Zadanie częściowe nr 2 - remont mieszanką grysowo-emulsyjną remonterem typu patcher w ilości do 150 Mg - głębokość ubytków 3-5 cm. 3. Powiadomienie wykonawcy o konieczności przeprowadzenia remontu odbywać się będzie telefonicznie. 4. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji zamówienia w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia. 5. Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia oraz pod ścisłym nadzorem inspektora nadzoru drogowego. 6. Szczegółowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Krzysztof Dydyna - Kierownik Wydziału Urbanistyki, Infrastruktury, Rolnictwa i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Oleśnie, pok. 107, ul. Pieloka 21 w godz. 7.30 - 15.00, tel. 34 / 359 78 41-44 wew. 207. 7. Gwarancja - na wykonanie przedmiotu zamówienia: 12 miesięcy. 8. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do każdorazowego zważenia dostawy (dotyczy tylko zamówienia częściowego b) przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w obrębie Gminy Olesno oraz do przedstawienia dokumentu z przeważenia dostawy w siedzibie Zamawiającego. 9. Wykonawca winien wkalkulować w ofertę koszty, o których mowa w punkcie 8..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówień uzupełniających dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień - tj. robót w zakresie remontu dróg o nawierzchni asfaltowej przy zastosowaniu technik opisanych w § 3 siwz. 2. W tym przypadku zamówienie zostanie udzielone w trybie z wolnej ręki po negocjacjach z dotychczasowym wykonawcą.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: (nie dotyczy)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena sposobu spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie żąda żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena sposobu spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia. - warunek spełnią wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty w przebudowy lub remontu dróg o wartości kosztorysu ofertowego brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena sposobu spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia. Zamawiający nie żąda żadnych dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena sposobu spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.- warunek spełnią wykonawcy, którzy przedstawią wykaz osób uczestniczących w realizacji postępowania w tym imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, wraz z informacjami na temat jej uprawnień budowlanych w specjalności drogowej oraz zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającym jej przynależność do izby na dzień składania ofert lub innego dokumentu, z którego wynika przynależność do ww. izby.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena sposobu spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o zasadę spełnia/nie spełnia.- warunek spełnią wykonawcy, którzy przedstawią opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6. Formularz ofertowy 7. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust 1 ustawy. 8. Kosztorys ofertowy wykonawcy (Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kosztorysu w wersji uproszczonej). 9. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian niniejszej umowy. Wszelkie istotne zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany mogą dotyczyć: - terminu wykonania robót a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, - zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w przepisach o podatkach, - zmiany osób występujących po stornie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych z tym że osoby występujące po stornie Wykonawcy muszą spełniać warunki udziału w postępowania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://olesno.biuletyn.info.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 11:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: (nie dotyczy).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych masą bitumiczną na gorąco dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Olesno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych z wycinaniem krawędzi dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Olesno. Remonty należy wykonywać masą bitumiczno na gorąco z wycięciem krawędzi i posmarowaniem łat bitumem; 1.2 Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych bez wycinania krawędzi dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Olesno. Remonty należy wykonywać masą bitumiczno na gorąco bez wycinania krawędzi i posmarowaniem łat bitumem;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych bez wycinania krawędzi mieszanką grysowo - emulsyjną przy użyciu remontera typu patcher na terenie Miasta i Gminy Olesno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych bez wycinania krawędzi mieszanką grysowo - emulsyjną przy użyciu remontera typu patcher na terenie Miasta i Gminy Olesno.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.