Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-11
Lublin: Dostawa i montaż stołów laboratoryjnych, mebli, krzeseł i tablic dla WEi I (Instytut Elektroniki i Technik Informacyjnych)
Numer ogłoszenia: 267672 - 2014; data zamieszczenia: 11.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska , ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, faks 081 5384372.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż stołów laboratoryjnych, mebli, krzeseł i tablic dla WEi I (Instytut Elektroniki i Technik Informacyjnych).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Temat: Dostawa i montaż stołów laboratoryjnych i kontenerów. Wspólny Słownik Zamówień: 39181000-4 - Stoły laboratoryjne Opis: Stoły laboratoryjne na stelażu metalowym z nadstawką. Kontenery na kołkach z 4 szufladami Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2 Temat: Dostawa i montaż szaf nietypowych Wspólny Słownik Zamówień: 39132100-7 - Szafy na akta Opis: Szafy nietypowe opis wg zapotrzebowania Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3 Temat: Dostawa i montaż mebli typowych. Wspólny Słownik Zamówień: 39121000-6 - Biurka i stoły Opis: Biurko standard bez szuflad, prostokątne Biurko narożne / zestaw biurkowy nietypowy, narożny Stół konferencyjny Niska szafka stojąca Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4 Temat: Dostawa i montaż krzeseł i foteli. Wspólny Słownik Zamówień: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła Opis: Fotel biurowy, Krzesła laboratoryjne, bez tapicerki Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5 Temat: Dostawa i montaż tablic. Wspólny Słownik Zamówień: Opis: Tablica biała suchościeralna , porcelanowa: suchościeralna, magnetyczna, odporna na zadrapania.WSZ 30195900-1 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.10.00-4, 39.13.21.00-7, 39.12.10.00-6, 39.11.30.00-7, 30.19.59.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wiedza i doświadczenie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca powinien dołączyć do oferty Wykaz wykonanych dostaw lub usług. Wykaz dostaw lub usług Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca powinien dołączyć do oferty wykaz wykonanych dostaw wyposażenia. Wymagane jest wskazanie co najmniej 1 dostawy wyposażenia o wartości nie mniejszej niż: zadanie Nr. Opis zadania Wartość nie mniejsza niż [ zł. Brutto] 1 Dostawa i montaż stołów laboratoryjnych 100 000,00 2 Dostawa i montaż szaf 50 000,00 3 Dostawa i montaż mebli 20 000,00 4 Dostawa krzeseł i foteli 30 000,00 5 Dostawa i montaż tablic. 5 000,00 W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane jest aby co najmniej jeden z nich wykazał co najmniej jedną dostawę wyposażenia o wartości nie mniejszej niż zawarte w powyższej tabeli minimalne wartości dla poszczególnych zadań. W przypadku składania jednej oferty na dwa lub więcej zadań Wymagane jest wykazanie co najmniej jednej dostawy wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia lub podobnego o wartości nie mniejszej niż suma wartości brutto poszczególnych zadań. W przypadku wartości wykonanych dostaw określonych w innych walutach niż PLN, do ich przeliczenia na PLN należy przyjąć średni Kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu . wzór dokumentu stanowi złącznik do SIWZ Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, ze usługi/dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
19.1. Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy 2. Zmiany, o których mowa powyżej dla swojej ważności muszą być zaakceptowane w formie pisemnej przez obydwie strony umowy w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 3. Pozostałe istotne zmiany postanowień Umowy mogą dotyczyć: a. wysokości ceny w przypadku - zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy; b. przedmiotu umowy - w sytuacji, gdy w czasie trwania umowy produkcja urządzeń zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę urządzeń o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów urządzeń stanowiących przedmiot Umowy. c. terminu płatności - w przypadku opóźnienia przekazania zaliczki przez Instytucję Pośredniczącą - odnośnie wyposażenia, którego zakup jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej 4. Wszystkie sytuacje określone w ustępie poprzednim stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pollub.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A/5 20-618 Lublin..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Lubelskiej ul. Nadbystrzycka 40A/5 20-618 Lublin..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Temat: Dostawa i montaż stołów laboratoryjnych i kontenerów. Wspólny Słownik Zamówień: 39181000-4 - Stoły laboratoryjne Opis: Stoły laboratoryjne na stelażu metalowym z nadstawką. Kontenery na kołkach z 4 szufladami Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Dostawa i montaż stołów laboratoryjnych i kontenerów. Wspólny Słownik Zamówień: 39181000-4 - Stoły laboratoryjne Opis: Stoły laboratoryjne na stelażu metalowym z nadstawką. Kontenery na kołkach z 4 szufladami Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Temat: Dostawa i montaż szaf nietypowych Wspólny Słownik Zamówień: 39132100-7 - Szafy na akta Opis: Szafy nietypowe opis wg zapotrzebowania Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Dostawa i montaż szaf nietypowych Wspólny Słownik Zamówień: 39132100-7 - Szafy na akta Opis: Szafy nietypowe opis wg zapotrzebowania Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Temat: Dostawa i montaż mebli typowych. Wspólny Słownik Zamówień: 39121000-6 - Biurka i stoły Opis: Biurko standard bez szuflad, prostokątne Biurko narożne / zestaw biurkowy nietypowy, narożny Stół konferencyjny Niska szafka stojąca Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Dostawa i montaż mebli typowych. Wspólny Słownik Zamówień: 39121000-6 - Biurka i stoły Opis: Biurko standard bez szuflad, prostokątne Biurko narożne / zestaw biurkowy nietypowy, narożny Stół konferencyjny Niska szafka stojąca Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Temat: Dostawa i montaż krzeseł i foteli. Wspólny Słownik Zamówień: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła Opis: Fotel biurowy, Krzesła laboratoryjne, bez tapicerki Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Dostawa i montaż krzeseł i foteli. Wspólny Słownik Zamówień: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła Opis: Fotel biurowy, Krzesła laboratoryjne, bez tapicerki Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Temat: Dostawa i montaż tablic. Wspólny Słownik Zamówień: 30195900-1 Opis: Tablica biała suchościeralna , porcelanowa: suchościeralna, magnetyczna, odporna na zadrapania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Dostawa i montaż tablic. Wspólny Słownik Zamówień: 30195900-1 Opis: Tablica biała suchościeralna , porcelanowa: suchościeralna, magnetyczna, odporna na zadrapania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.59.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Pełna obsługa serwisowa urządzenia gamma kamery
- Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych WSZ 03 / WSZ 06 w jednostkach Policji woj. lubelskiego
- Wykonanie instalacji antenowych na wybranych obiektach Policji garnizonu lubelskiego
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
- ,,Rozszerzenie Dostępności Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie: Projekt na Rzecz Wszystkich"
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach Projektu ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce w zakresie konsolidacji (...)".
- Zakup i dostawa wyposażenia dla Gminnego Ośrodka Kultury w Skierbieszowie w ramach projektu "Rozwój sektora kultury w gminach Kraśniczyn i Skierbieszów sposobem na aktywizację społeczną mieszkańców"
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie do budynków przy ul. Trębacka 4 (IV piętro) i ul. Nowowiejska 26 B
- Dostawa wyposażenia do pracowni edukacji wczesnoszkolnych w ramach projektu pn. "Edukacja STEAM w Gminie Olszanica"
- Zakup i montaż foteli do kina Fenix w Łowiczu
- Dostawa mebli i wyposażenia biurowego - wyposażenie pracowni BCU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.