Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-08
Szczecin: Dostawa pożywek laboratoryjnych.
Numer ogłoszenia: 26767 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie, ul. Ostrawicka 2, 71-337 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4898200, fax 091 4898255.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pożywek laboratoryjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pożywek laboratoryjnych wyprodukowanych przez przedsiębiorstwa posiadające wdrożony system zarządzania jakością ISO 9001 lub równoważny, wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ WIW A/225/05/08, spełniających wymagania ww SIWZ oraz poniższe wymagania szczegółowe: Bezwzględnie wymaga się zgodności składów przedmiotu zamówienia z przytoczonymi w SIWZ normami. Termin ważności pożywek na płytkach minimum 8 tygodni od momentu dostawy. Termin ważności podłoży sypkich min. 3 lata od momentu dostawy. Suplementy minimum 1 rok ważności od daty dostawy Wymaga się wydajność suplementu według załącznika nr 2 SIWZ. W rubryce wielkość opakowania w nawiasach podano wydajność jednej fiolki suplementu na określoną ilość ml podłoża gotowego. Odzysk na pożywkach do metod ilościowych nie może być mniejszy niż 50%(żyzność > 0,7). Po podpisaniu umowy wykonawca jest zobowiązany: 1. Do dostarczenia pożywek w cząstkowych zamówieniach wymienionych w specyfikacji z jednym numerem serii 2. Do dostarczenia zaleceń producenta dot. sposobu wykonania pożywki 3. Do podania warunków i terminu przechowywania pożywek po przygotowaniu. 4. Do realizacji zamówień składanych pocztą, faxem, pocztą elektroniczną w ilości zależnej od aktualnych potrzeb zamawiającego. 5. Do realizacji zamówienia w czasie do 7 dni od momentu zamówienia. 6. Do odpowiedzi na reklamację w ciągu 48 godzin 7. Do dostarczenia dokumentacji pożywki otrzymanej od producenta, która powinna zawierać: - Nazwę pożywki - Listę składników i suplementów - Numer katalogowy - Numer partii produkcyjnej - Proponowany termin i warunki przechowywania pożywki po przygotowaniu - Datę przydatności do użycia - Kartę Charakterystyki w języku polskim od producenta - Dla każdej dostarczonej partii podłóż i suplementów wymagany jest oryginał certyfikatu kontroli jakości danej partii produktu od producenta zawierający ponadto: - datę wystawienia certyfikatu, - nazwę producenta, nazwę produktu, numer serii, datę ważności, - skład pożywki, - ogólną charakterystykę pożywki: kolor, pH, opakowanie - charakterystykę mikrobiologiczną: wykaz szczepów kontrolnych z kolekcji ATCC, wraz z opisem morfologii kolonii wyrosłych na pożywce, żyzność wyrażoną liczbowo lub procentowo.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wnoszenia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania zawarte w SIWZ WIW A/225/05/08, oraz poniższe warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. tj. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie spełnia-nie spełnia, w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w punkcie 9.9. SIWZ: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Ostrawicka 2, 71-337 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Inspekcja Weterynaryjna Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie ul. Ostrawicka 2, 71-337 Szczecin pokój 114.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przeprowadzenie zajęć z doradcą zawodowym dla uczniów szczecińskich szkół zawodowych
- Sukcesywne dostawy pakietów oraz wymazówek do zabezpieczania śladów biologicznych dla jednostek Policji zachodniopomorskiej
- Modernizacja pokoi na parterze w Domu Studenckim nr 3
- Usługa wykonania materiałów promocyjnych.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
- Świadczenie usług pocztowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów i narzędzi stomatologicznych, wyrobów medycznych, materiałów ortodontycznych, systemów diagnostycznych, przyłbic i jednorazowa dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i wyrobów medycznych do SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Dostawy materiałów medycznych ujętych w 5 zadaniach asortymentowych
- IGŁY INIEKCYJNE I PRZYRZĄDY DO PRZETACZANIA W P. I, CEWNIKI I DRENY MEDYCZNE W P. II ORAZ IGŁY I ZESTAWY DO ZNIECZULENIA W P. III DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów medycznych dla Bloku Operacyjnego.
- Sukcesywne dostawy pakietów oraz wymazówek do zabezpieczania śladów biologicznych dla jednostek Policji zachodniopomorskiej
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.