To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-16
Ogłoszenie nr 26767 - 2017 z dnia 2017-02-16 r.
Siemianowice Śląskie: Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuW ramach zamówienia zakup sprzętu notebook typ 2 (6 sztuk) jest realizowany w projekcie "Rodzinna integracja" współfinansowanym przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.5. Rozwój usług społecznych - konkurs).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 338888-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
344749200000, ul.
ul. Szkolna
17,
41100
Siemianowice Śląskie, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
032 765 62 00, faks
032 765 62 19, e-mail
mops@mops.siemianowice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.mops.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.330 - 4 /16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1: Zadanie1 Przedmiotem części 1 jest: Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich w asortymencie: 1) klaster wysokiej dostępności (High Availability - HA) - stanowiący doposażenie serwerowni, 2) switch typ 1 - 2 sztuki. Część 2: Zadanie 2 Przedmiotem części 2 jest: Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich w asortymencie: 1. komputer stacjonarny - 7 sztuk, 2. notebook typ 1 - 3 sztuki, 3. notebook typ 2 - 6 sztuk, 4. drukarka typ 1 - 7 sztuk, 5. urządzenie wielofunkcyjne - 2 sztuki, 6. oprogramowanie biurowe - 10 sztuk, 7. dysk zewnętrzny typ 1 - 4 sztuki, 8. dysk zewnętrzny typ 2 - 1 sztuka, 9. projektor - 1 sztuka, 10. switch typ 2 - 10 sztuk, 11. skaner - 2 sztuki, 12. drukarka typ 2 - 1 sztuka. Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych na jedną lub dwie wybrane części (także na całość zamówienia). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący wykaz minimalnych wymagań sprzętu w odniesieniu do Części 1 zamówienia został zawarty w: Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Dodatek nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący wykaz minimalnych wymagań sprzętu w odniesieniu do Części 2 zamówienia został zawarty w: Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Dodatek nr 6 do SIWZ. Na przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca w odniesieniu do Części 1 i Części 2 zamówienia miał udzielić Zamawiającemu gwarancji producenta świadczonej na miejscu u klienta na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia. Zakup sprzętu notebook typ 2 (6 sztuk) był realizowany w ramach projektu "Rodzinna integracja" współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (IX. Włączenie społeczne dla działania: 9.2. Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.5. Rozwój usług społecznych - konkurs).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
30213300-8,
30213100-6,
48820000-2,
30232110-8,
38652120-7,
30231300-0,
48000000-8,
30230000-0,
30237000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie nie zostało unieważnione. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT064148.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 078902.04 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie nie zostało unieważnione. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT064004.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 078724.92 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Realizacja Decyzji PINB ul. Powstańców 40
- Modernizacja boisk na terenie Gminy Siemianowice Śląskie
- Rozwój szkolnictwa zawodowego w mieście Siemianowice Śląskie I - COGITO, ul. Matejki 5 - Remont czterech pracowni zawodowych
- Budowa nowego żłobka na terenie miasta Siemianowice Śląskie w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 "Aktywny Maluch" 2022-2029
- Realizacja Decyzji PINB oraz PSP ul. Mickiewicza 5
- Uzupełnienie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie uzupełnienia, dla zadania: "Wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 16 przy ul. Szymanowskiego 11"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.