Ogłoszenie z dnia 2010-08-27
Sieradz: Dostawa węgla kamiennego i miału węglowego
Numer ogłoszenia: 267686 - 2010; data zamieszczenia: 27.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej , ul. Warneńczyka 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8271510, 8225771, faks 043 8271510, 8225771.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip-podgk.spsieradz.finn.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip-podgk.spsieradz.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla kamiennego i miału węglowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Węgiel do celów energetycznych sortymentu kostka -130 ton 2) Miał węglowy do celów energetycznych -50 ton.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.20.00.00 - Ropa naftowa, węgiel i produkty naftowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i warunków uczestnictwa w postępowaniu zgodnie z art. 44 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz 2007 r. Nr 64, poz. 427, Nr 82, poz. 560) oraz następujące warunki dodatkowe: 1) prowadzą działalność w zakresie handlu opałem na przestrzeni co najmniej ostatnich trzech lat 2) przedłożą dowody zaopatrywania w opał w ostatnich trzech latach co najmniej czterech odbiorców z którymi zawierane były umowy na dostawę opału 3) udokumentują dostęp do zalegalizowanej wagi samochodowej na terenie miasta Sieradza lub w odległości do 30 km od Sieradza
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
8. Należy dostarczyć następujące dokumenty: 1) Kserokopię poświadczonego za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2) Wykaz odbiorców z podaniem ich adresu zaopatrywanych w opał w ostatnich trzech latach z podaniem okresu dostaw oraz wielkości dostaw wg załącznika Nr 1 3) Kopia dokumentu na posiadanie własnej zalegalizowanej wagi samochodowej lub umowa na korzystanie z takiej wagi. 4) Oświadczenie, że: - wszystkie realizowane przez firmę zamówienia zostały wykonane z należytą starannością - w stosunku do firmy nie toczy się postępowanie upadłościowe ani też nie ogłoszono upadłości - firma nie zalega z uiszczeniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie społeczne - urzędujący członkowie firmy nie byli skazani za przestępstwa popełnione w związku z ubieganiem się o zamówienia publiczne albo inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - firma uprawniona jest do występowania w obrocie prawnym - posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny i ekonomiczny oraz pracowników zdolnych do wykonywania zamówienia - znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -wg załącznika nr 2.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-podgk.spsieradz.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Sieradzu ul. Warneńczyka 1, 98-200 Sieradz tel. 43 8225771, 8271510 wew. 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2010 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Sieradzu ul. Warneńczyka 1, 98-200 Sieradz (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa preparatów do żywienia do i pozajelitowego
- Wyłapywanie, utrzymanie i zapewnienie opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom (psom i kotom) odłowionym lub odebranym z terenu gminy Sieradz wraz z prowadzeniem akcji adopcyjnej
więcej: przetargi w Sieradzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.